Could be good. Wees ambitieus, maar ben wel goed. Stiekem hoop ik dat Elden Ring mijn nieuwe Lost Odyssey (xbox360) wordt.
Kan je dit uitleggen? Lost Odyssey was geweldig. Maar de vergelijking van een meeslepend verhaald van een turn based rpg tegen de massochistische gameplay van From Software games waar alle lore in kleine druppels via items wordt gegeven snap ik niet. Wat de trailer betreft erg onder de indruk. Veel meer kleur en levendigheid in de wereld dan andere titels van From Software en de combat lijkt meer dynamischer.
Leuke trailer van een game waarin je weer mag sterven, sterven en nog eens sterven om vervolgens je controller door je 4K scherm te pleuren. En met Martin die erbij betrokken is, mag je een extra shock verwachten. Proost heren!
Ik dat ook, met name als je beseft dat hij de Game of Thrones boeken op een stokoude computer schrijft en alles in één tekstbestand heeft staan. Als dat met deze game ook het geval zal zijn, wat betreft de bijdrage van Martin, dan kun je er nog wel een paar jaar bijrekenen tot launch.
Geen gameplay vergelijking. Ik bedoelde eerder diepgang in karakter ontwikkeling en/of het verhaal, gezien JRR Martin on board is bij deze titel. Misschien verwacht ik wel teveel.
Ben ook wel benieuwd naar waarom je dat denkt. Voor zover ik kan oordelen zijn de Demon Souls/Dark Souls, Sekiro en Bloodbourne allemaal toch redelijke successen te nomen.
dit is gwn een typische demon souls dark souls gimma en gewoon dat genre, wordt dikke piemels voor deze fans meer niet