1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Elden Ring

Discussie in 'Games' gestart door Modder-Eter, 8 jun 2019.

  1. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280



    Tickets (In-Person only available for Second Show):
    https://stellarlive.stellartickets.com/events/elden-ring-a-night-in-the-lands-between

    Golden Rune - $15
    A video-on-demand version of the concerts after they air.
    Furled Finger - $25
    Admission to the streaming event as it happens live

    Join us for this very special event as GRAMMY® Award-winning jazz artist Kenny Garrett and legendary trumpeter Takuya Kuroda take you on a journey to the Lands Between through jazz.
    Saturday, December 3, 2022
    Performances at 6pm and 10pm PST
     
  2. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Wat noem je een boss? Bepaalde bosses in de open wereld zijn makkelijk als je beetje je wapen hebt geupgrade zodra je Stormveil hebt verlaten.

    Zelf vond ik het meer en de Academy goed te doen. En ondergronds ook nog wel.

    Maar Caelid is echt andere koek. Daar liep ik toch wel tegen een muur op.

    En het is natuurlijk niet zo dat alleen de Dark Souls series moeilijk is. Nioh en Devil May Cry zijn bekend om hun moeilijkheid maar er zijn veel Souls Likes te vinden. The Surge en Mortal Shells heb je ook nog bijvoorbeeld. Net als Lord of the Fallen. Bloodborne en Sekiro van Fromsoft kun je ook proberen en je noemde Cuphead al.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Ik probeer namelijk nog altijd Moonveil te kunnen dragen, dan moet het wel makkelijker gaan. Rivers of Blood heb ik niet en weet zo gauw even niet waar die te krijgen is. Heb met de meeste bosses op dit moment ook geen moeite, maar wat je zelf al aangaf: Caelid is echt andere koek inderdaad. Ben tot een brug gekomen waar een draak op zat die je co op kon doen. Paar keer geprobeerd, maar dat is nog even drie keer niks. Trek wel weer eens door SC, maar dan solo. En Limgrave hoef ik gelukkig maar één boss nog en dat is die in het meer die dan aankomt vliegen.

    Begrijp me niet verkeerd mensen: Ik geniet meestal wel enorm en neem het vanwege mijn skills veel langzamer in mij op. Echter heb ik al veel meer progressie gemaakt dan in al mijn andere pogingen. En de balans en huidige quality mode zorgen voor nog meer plezier. Mis alleen een simpele foto modus. Verder gewoon geniet en beetje bij beetje verder komen. 10k runen terug pakken in een diep verstopte dungeon met nog één potion over was wel mijn prime moment solo. Co op die laatste boss in SC. Wat moet ik anders nog zeggen? Ik geniet van deze top game. :)
     
    Zifnap en Killamonkey vinden dit leuk.
  4. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.658
    Leuk Bevonden:
    4.775
    Mooi man!
     
    Reckuuza en Yellow 13 vinden dit leuk.
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Bedankt. <3
     
    Killamonkey vindt dit leuk.
  6. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Zeker blijven genieten van deze mooie game, Geel.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Jij ook bedankt! <3

    Trouwens: Op laag level zijn die reuzen vlak bij Storm Shag wel lekkere farm spot. :D
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
  9. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    800
    Leuk Bevonden:
    369
    Ben je nou van Limgrave direct naar Caelid gegaan zonder Liurnia of the Lakes te doen? :+
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Nee hoor. Gewoon even verkennen. Maak de komende dertig levels geen schijn van kans. I know. :+
     
    Cyndris vindt dit leuk.
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Kut: Dik 12k runen door de plee gespoeld bij die boss in de ondergrondse in Lake. Die springt uit die enorme hoge stoel tevoorschijn waar een dode reus op lijkt te zitten. Gisteren deed mijn co op gast hem bijna solo, kwam tot 70% ongeveer. Daarna een paar keer mijn runen terug gepakt, maar op een gegeven moment bleef ik plakken bij de ingang om te kijken hoe co op gasten hem zouden aanpakken.

    Die stierven één voor één, terwijl berichten op de grond al waarschuwden dat die zo ongeveer niet veel HP had. En ik kon op een gegeven moment mijn runen niet meer terug pakken omdat ze wel aangegeven stonden op de map bij de ingang van de boss, maar kon ze niet oppakken. IK stierf er vlak na en in co op kan je niet bij Grace sites levelen heb ik het idee. Was wel even zuur, terwijl ik die hele ondergrondse een co op gast had die alles solo in één klap doodsloeg. Zonde, zonde. :+

    Vanavond gaat dat kreng neer. :+

    Edit: 95% en laatste stukje solo gedaan. Nog niet neer. Godver, de godver de godver. :+
     
    Laatst bewerkt: 4 dec 2022
  12. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.433
    Leuk Bevonden:
    17.527
    godverdomme geel
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Nice: Soldier of Nokstella ook neer. 5e achievement. 4e achievement boss. :D
     
  14. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280


    Come forth, warriors, and bask in the glory of the Colosseum.

    The Colosseums of Limgrave, Leyndell and Caelid will open their gates, allowing players to engage in battles such as duels, free-for-alls and team fights.
    Prove your worth in the free Colosseum Update
     
    Yi-Long vindt dit leuk.
  15. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.658
    Leuk Bevonden:
    4.775
    Mehh heb niks met pvp
     
    Yellow 13 en Yi-Long vinden dit leuk.
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Kristallen grot in Caelid met stieren boss. 65K runen door de plee gespoeld. Niemand die snapt dat ik die trap, een kortere weg naar de boss, al naar beneden heb gedaan. Dramatisch. :'-(
     
  17. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.433
    Leuk Bevonden:
    17.527
    hou ons op de hoogte
     
    WorkingTitle, RaVe^, Garrett en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  18. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    800
    Leuk Bevonden:
    369
    Eindelijk weer eens verder gegaan. Was vergeten dat ik die nieuwe Ornamental swords had haha.

    Lucaria Academy in gegaan en al een heel stuk gecleared, tot en met Red Wolf of Radagon. Maar voordat ik daar kwam was ik via een lift naar beneden gekidnapt door een Abductor, kreeg direct flashbacks naar Bloodborne...
    Werd dus naar een of ander magma-gevuld oord gebracht, Volcano Manor dacht ik? Twee van die Abductors tegelijk verslaan om eruit te komen was wel even pittig maar I did it :D
    Inmiddels level 52 (weapon lvl +4 van de ornamenta swords). Beetje overleveled geloof ik (die wolf ging in 1x neer) maar ja boeien.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Nice man. Ik ga ook best wel hard. Level 45 en Katana +8 inmiddels. SC nog even farmen voor de wat lagere levels, tot het echt een probleem gaat worden met het aantal runen dat je krijgt. Lake begint ook steeds makkelijker te worden.

    Volcano Manor. Ik wens je veel succes. :+
     
  20. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Volcano valt wel mee toch?
     

Deel Deze Pagina