1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Elden Ring

Discussie in 'Games' gestart door Modder-Eter, 8 jun 2019.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Zo: Mariner boss in Lake ook neer. Die was echt te makkelijk, ook al deed ik amper damage en mijn summon iets meer. Bleek na een check bij mijn profiel dat ik Soldier of Nokstella ook al neer had. Geen idee wanneer ik die neergehaald heb, maar had niet het idee dat die echt moeilijk was.

    Ging gisteren wel lekker. Ben even naar een grace site geweest die vlak bij Mariner's 2e vorm zat in Lake, bij dat hutje met dat schilderij. Daar heb ik die ridder met die ogen een paar keer verslagen, zijn beloning opgeëist en die begraafplaats iets de heuvel op ook maar even gedaan. De undead zijn met bloodfang meestal wel erg makkelijk. Had binnen nog time echt 12+ k runen erbij en kon dus naar level 49, met nog 3K runen over ongeveer.

    Lake begin ik wel een beetje door te krijgen, heb bepaalde routes, maar die gifplanten in het water blijf ik vermijden, zoals de teacher ever goal ook. Die doe ik wel genoeg damage, maar die fucker gebruikt steeds potions als ik hem bijna neer heb. Hetzelfde geldt voor de versie in Limgrave, die grote zwarte ridder met schild. Die is echt kut en redt ik keer op keer nog niet. Verder gaat het prima. Vermaak me wel weer, na weken niet gespeeld te hebben. :D
     
    Killamonkey vindt dit leuk.
  2. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Lekker Geel. Tegen de tijd dat de DLC uitkomt kan je gelijk door denk ik. Heb je nou al de mogelijkheid om te respeccen? Dat je niet voor de zesde keer opnieuw begint straks?
     
    Cyndris en Yellow 13 vinden dit leuk.
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Nope, heb die dingen nog niet die dat kunnen. Nog niet één kunnen krijgen, maar meende ook dat je er een zware boss voor neer moest halen en heb verder werkelijk geen idee hoe ik er anders aan moet komen. Ik wil wel graag, omdat ik van mijn Samurai een soort van Vagavond wil maken, dat is praktischer en makkelijker met bloodfang erbij en nog makkelijker met Katana. Heb helaas ook niet echt sterker Ashes of War of skills die op BF kunnen. Zoek me een ongeluk soms, ram zoveel mogelijk kapot, maar tot dusverre geen degelijk resultaat. Help! Als je op Series X speelt, ben je van harte welkom. :+
     
  4. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Heb je de boss van Lucaria Academy al neer?
    De NPC na het gevecht kun je bij respeccen.
     
    Cyndris en Killamonkey vinden dit leuk.
  5. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Moet je wel larval tears hebben, maar die zijn er voldoende in een playthrough.
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Nee, nog niet neer. Geen idee hoe ik die acsdemy in moet komen. En waar ik die larvel tears kan vinden. Google maar eens doen, maar daar werd ik de laatste keer ook niet echt wijzer van.
     
  7. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Hier kun je echt alles vinden:
    https://eldenring.wiki.fextralife.com/Elden Ring Wiki

    Game progress route is wel handig om soms naar te kijken :).
     
    Yellow 13 en Cyndris vinden dit leuk.
  8. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    800
    Leuk Bevonden:
    369
    Academy kom je in met een Glintstone Key die je in het meer rondom de Academy kan vinden (je moet er alleen wel die grote dragon voor killen dacht ik. Of misschien kan je er ook naartoe sprinten op je paard, looten, en weer wegrennen).
    Dan gewoon naar binnen wandelen (vanuit de oostkant heb ik toen gedaan, via die ruines).

    Edit: indd op de wiki van fextralife staat echt alles
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Die kan je pakken door weg te rennen. Slim gebruik makend dacht ik van torrent. Gewoon weglokken, meende dat ik het op de PC al een keer gedaan had.

    Ik kan op die link niet veel zin, maar ik denk dat ik het wel red vanavond. Ken de wiki van de game wel een beetje. Heeft mij met die summon wolf gast ook geholpen. Bedankt mannen. :thumbs:
     
  10. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    800
    Leuk Bevonden:
    369
    Succes! ;)

    Heb zelf net Nokkron helemaal doorgespeeld. Echt prachtig, mooiste uitzichten tot nu toe wel! Zag daar in de verte ook nog een zwevende soort van tempel in de lucht. Ik ben wel benieuwd of ik daar later dan ook nog eens kan komen...

    Heb nu Ranni's quest iig weer iets verder kunnen progressen, en heb EINDELIJK die Inverted Carian Statue gekregen dus ga over paar daagjes die Divine Tower van Liurnia maar eens proberen. Was die eigenlijk al helemaal weer vergeten :lol:
     
    Killamonkey en Yellow 13 vinden dit leuk.
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik ben zelf inmiddels de Academy ingekomen. Die sleutel had ik zo te pakken. Draak lag te slapen en ik heb hem niet gestoord. Alles achter dat beest gepakt en sluipend weer vertrokken. Hij werd wel wakker, maar zag mij niet en viel niet aan. Dat zijn zeldzaam mooie momenten in de game. Via de oostkant erin, grace site vrijgespeeld en straks of morgenavond de lift nemen en hopen dat ik iemand kan summonen. Schijt zeven kleuren stront. :+
     
  12. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    800
    Leuk Bevonden:
    369
    Lol ben je van plan in 1x naar de boss area te rennen of zo?
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    In co op proberen. :+
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    @Killamonkey , @Cyndris , @NuclearGoat : Red wolf of Radagan is ook neer. In co op. Ik had vannacht het geluk aan mijn zijde. Via de oostkant erin, de trap op, die twee magische gasten pakte mij bijna, maar flask, deur open en naar binnen. Deed veel damage tegen die magische gasten en die dingen die vanuit het plafond aan de zijkant kwamen. Toen had ik om de hoek aan de zijkant een grace site en een summon pool.

    Het duurde even, maar die gast nam de leiding voor ons 2en, leidde me veilig richting de eerste boss, de wolf dus, en daar vlak voor kon ik iemand anders erbij halen. Gelijk 30% van zijn HP weg bij de 1e klap, niet door mij, maar ik deed de laatste afleidende klap, kreeg een tik, kon ik hebben, en toen was het snel klaar.

    Heb een complet set gear die ervoor zorgt dat ik wat lichter met bloodfang om kan gaan en meer damage neg geeft hier en daar. Had nog steeds die pompoen helm van die gast op een brug, die steeds tegen zijn hoofd slaat. Die is loodzwaar, vandaar dat niet alles lekker ging.

    Inmiddels een stuk lichter en level 51 dacht ik. En de volgende summon pool bereikt. En daar lagen vannacht laat nog een hoop mensen te wachten om opgeroepen te worden.

    Het fijnste wat ik nu merk is dat wanneer je echt verder in de game komt, je in co op ook steeds meer de meer intelligentere spelers tegen komt. Wel zo fijn en zeker als ze dan ook direct zien en doorhebben, zoals die eerste bij mij, wat er moet gebeuren. Was echt top! :D
     
    Cyndris, White Hawk en Killamonkey vinden dit leuk.
  15. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    NuclearGoat, Yellow 13 en Cyndris vinden dit leuk.
  16. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    800
    Leuk Bevonden:
    369
    Jezelf voortbewegen dmv quick attacks en back steps. Wtf.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Renalla ook neer. Te makkelijk. Larvel Tear was moeilijker te bemachtigen. :D

    Edit: Dat was ik vergeten: Draak in het meer van Limgrave ook, maar die in Caelid op de grote brug one shot me nog steeds. :+

    Edit: Dit is wel tof.
     
    Laatst bewerkt: 12 mrt 2023
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Evergoal in Lake ook neer. Die gast van de vlammen en enkele potion. Die was niet zo moeilijk. Caelia Crystal Cave heb ik opgegeven. Geen intelligentie te vinden in co op. Boss daar is ook erg agressief. Teveel runen verspeeld daar. Vanavond maar even verder. :)
     
  19. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    800
    Leuk Bevonden:
    369
    Ik heb echt nog geen enkele evergaol gedaan lol. Ik probeerde in het begin een paar keer die Knight van Limgrave maar dat lukte voor geen meter dus sindsdien allemaal links laten liggen :whistle: @Yellow 13 doe je die ook in co-op?
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Die goals kunnen niet in co op. Voor een enkele kan je een summon doen, omdat het min of meer moet, maar pas onder speciale omstandigheden en nadat je een bepaalde quest lijn volgt. Geen idee hoe ik die knight in co op zou moeten doen dus. :+
     

Deel Deze Pagina