1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Elden Ring

Discussie in 'Games' gestart door Modder-Eter, 8 jun 2019.

  1. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    800
    Leuk Bevonden:
    369
    Ah I see. Naja binnenkort maar een keertje weer proberen dan.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.061
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Loretta en Ancient Spirit in de ondergrondse ook neer. Beide best wel kut.
     
  3. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.468
    Ik vond de hele Manor moeilijker dan de Loretta fight. Die was echt piece of cake. :lol:

    Klotehanden... Vreselijke spirits boven...
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.061
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Had al een tactiek daarvoor:
    Doorrennen. Zijn zo traag als dikke stroop. :+
     
  5. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.468
    Dat was mijn tactiek ook. Ik ben tot aan de trap met die giant eigenlijk alleen maar wezen rennen. :lol:
    Vreselijk irritant gebied.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.061
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Ik ben wel een paar keer geraakt door die magische gasten boven, maar uiteindelijk bereikte ik de eerste en enige summon pool, die een trapje afloopt immers. Daar wat gasten erbij gehaald, en die waren zo slim om die reus om te lopen. Die hele reus niet eens gezien, zelfs niet na Loretta. :+
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.061
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Oef: Die duo boss in Redmane Castle is kut. :+ Ook teveel verspeeld om bij mijn eerste grace punt te komen in dat kasteel. :+ Vanavond even Erdleaf farmen in Limgrave denk ik maar. :+
     
  8. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    800
    Leuk Bevonden:
    369
    Ja die vond ik echt pittig. Die heb ik uiteindelijk dus soort van gecheesed met behulp van een ranged spirit summon.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.061
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Die ranged gasten willen bij mij niet voorbij komen, co op uiteraard. Ik krijg alleen maar melee gasten en mijn spirit ashes zijn niet sterk genoeg voor dat gevecht. Ik ben ook melee, dus investeer niet echt in ranged. En een guide ergens zei ook dat Samurai beter melee kan blijven, waar die sterker blijft dan.

    Die eerste boss die mij aan Leonine doet denken krijgen we wel neer voor die andere in onze buurt komt, maar dan begint de frustratie pas echt. Schild, zwaar zwaard en heel veel armor. En dat is op weg naar die NPC hub dacht ik er vlak achter.

    Wat ik wel zou waarderen is dat die summon pool verplaatst werd tot het punt waar je door de mist stapt naar de boss, zoals bij eigenlijk elke andere boss. Onnodig imo dat die zover weg is. :)

    Edit: Ze zijn beide neer. Eerste poging van de avond al, met 1 melee gast erbij die ongeveer hetzelfde was en deed als die 2e boss. Ging erg lekker. Nu wacht mij enkele Radhan nog dacht ik. :+
     
    Laatst bewerkt: 18 mrt 2023
  10. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    800
    Leuk Bevonden:
    369
    Nice!

    Denk wel dat je het festival eerst moet triggeren voordat Radahn verschijnt.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.061
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Klopt. Heb de eerste helft van het medaillon al. De andere helft ligt in Caelid in een fort. Daarna nog even langs de lift en een grace site triggeren en dan naar Radhan.
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.061
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Godverdomme: Radhan bij de eerste poging tot 90% neer. Daarna alleen maar snelle wipes. En even doorhebben dat je moet schuilen achter die barricades. :+
     
    Killamonkey vindt dit leuk.
  13. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.468
    Damn, Yellow begint me in te halen. Ik moet de game maar weer eens opstarten.
     
    Yellow 13 en Cyndris vinden dit leuk.
  14. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    800
    Leuk Bevonden:
    369
    Schuilen voor die arrows bedoel je? Die wist ik redelijk simpel te ontwijken door te sprinten op Torrent.
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.061
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Ik neem even een pauze met de game. :+
    Genoeg summons daar om hem af te leiden. :+
     
  16. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281
    To celebrate ELDEN RING's 1 year anniversary, and the millions of fans all over the world who explore the Lands Between, we've compiled some interesting and fun game stats for you! This infographic highlights stats around many of ELDEN RING's most iconic and challenging bosses. It's clear to see from the stats that ELDEN RING isn't for the weak at heart -- it's a difficult and challenging game -- but for those who persevere and hone their craft, they understand that victory is the sweetest revenge! Wear your battle scars with pride, and long live the Elden Lords!

    [​IMG]
    ELDEN RING Battle Scars Infographic | Bandai Namco Entertainment Inc.
     
    Killamonkey en Yellow 13 vinden dit leuk.
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.061
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Malenia nog niet gehad, geloof graag dat die erg kut is, maar Margit op 2? Dat is zo'n beetje de makkelijkste verhaal boss man. En Limgrave hier ook bij in? Man, die had ik al bij de 2e poging in co op.

    Teveel mensen hebben de game nog niet door lijkt het en dan moet ik weer terugkomen hier op een eerdere uitspraak: Hoe verder je komt, hoe meer intelligentere spelers je tegen komt, ook in co op.

    Heb spelers gezien die zowat in een 3 man co op one shotten op de boss. Enkel de hoge level bosses die je in het begin van de game tegen kunt komen, daar ga je problemen krijgen met co op omdat je low level spelers ertussen hebt zitten die niet weten dat veel bosses eerst een kwestie van ontwijken zijn om hun routine te snappen.

    Och man: Leuke statistieken verder, maar ik moet inmiddels flink grinniken. :D
     
  18. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    800
    Leuk Bevonden:
    369
    @Yellow 13 Let er op dat die statistieken niet puur iets over moeilijkheid zeggen, maar over hoevaak de bosses in totaal engaged zijn. Het is niet gek dat de tree sentinel en Margitt er tussen staan JUIST omdat ze in het begin van het spel zitten: veruit de grootste hoeveelheid gamers zijn überhaupt maar zo ver gekomen en hebben de kans gehad ze proberen te verslaan. Ook alle gamers die na Limgrave er mee zijn gestopt.

    Daarbij is de tree sentinel de eerste boss-achtige enemy die je überhaupt makkelijk meerdere keren kan proberen zodra je het spel begint. En Margit is de eerste ECHTE boss van het spel, dus heel veel beginners (en nieuwelingen) moeten het dan nog leren. Dus vind het niet gek dat die veel meer encounters hebben dan bv Renalla.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.061
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Duidelijk allemaal. Bedankt voor de toelichting.
     
    Cyndris vindt dit leuk.
  20. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    800
    Leuk Bevonden:
    369
    Gister redelijk wat progressie gemaakt weer. Ben inmiddels Nokstella Eternal City helemaal doorheen - weer zo'n prachtige omgeving. En beland in Lake of Rot :'-(
    Heb hem wel helemaal weten over te steken maar het ging niet van harte haha. Die boss daar in het midden is ook echt een dikke naaizooi. Elke keer tussendoor weer Scarlet Rot cleansen word je helemaal gek van. Het is me uiteindelijk gelukt door de mimic tear te gebruiken als afleiding, die is echt super handig.
     
    Killamonkey en Yellow 13 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina