1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Elden Ring

Discussie in 'Games' gestart door Modder-Eter, 8 jun 2019.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Mocht je deze boss gaan proberen, klein tip voor je:
    Scarlet Rott gebruiken. En liefst blood effect ook. Dan zou je hem solo neer moeten krijgen, maar gebruik die gratis summons verspreidt door her gebied ook. De eerste keer 90% halen moet zeker lukken, in mijn geval zonder de rot toen omdat ik die dom genoeg verkocht had voor ik de tip las op internet. Met die rot erbij en er vanuit gaande dat je rond level 60 zit, zou het best snel moet gaan, mits je uitkijkt. ;) Veel succes! :thumbs:
     
  2. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    800
    Leuk Bevonden:
    369
    En daarom moet je nooit je wapens verkopen haha
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  3. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    kleine
     
    Yerewn vindt dit leuk.
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Radhan inmiddels neer. Eerste poging van de avond en nacht. 3 man co op en andere summons waar je niets aan hebt verder. De eerste menselijke gast die hem bereikte hakte zoveel weg, zonder HP te verliezen. De 2e deed bijna net zoveel damage, terwijl ik als een gek rondrende om nog meer summons erbij te halen als kanonnenvoer. 30 punten achievement erbij, omdat dit een story boss is dacht ik, of de meer moeilijkere. Totaal aantal pogingen overall: 5. Great Rune pas gebruikt totdat ik bij de 1e grace site was in Nokron. :)

    Edit: Mimic tear in Nokron ook neer, maar kan geen summon pool meer vinden, dus ben van de ellende maar terugegaan naar de eerste in Nokron. Hoop niet dat die gelinkt is aan de mimic tear, anders ben ik de sjaak en moet ik een nieuwe zoeken. :+

    Edit 2: Summon pool inmiddels wel gevonden, maar daar gaat mijn succes. Die stad is kut zeg. :+
     
    Laatst bewerkt: 23 mrt 2023
  5. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Er is een update uitgekomen voor Elden Ring op pc, PlayStation 5 en Xbox Series-consoles waarmee onder andere ondersteuning voor ray tracing is toegevoegd.

    Ray tracing is een technologie beschikbaar op krachtige pc's en moderne consoles waarmee op realistische wijze lichtinval en lichtweerkaatsing in games wordt gesimuleerd. Voordat Elden Ring in februari 2021 uitkwam beloofde FromSoftware al aan een patch te werken waarmee ray tracing ondersteund zou worden, en die is nu middels update 1.09 uitgekomen.

    Het bedrijf waarschuwt wel dat framerate en resolutie beïnvloed kan worden door ray tracing in het menu aan te zetten. Ray tracing aanzetten kan op consoles door de optie bij 'Game Options' te selecteren en op pc door de optie bij 'Graphics' te selecteren. De update lost verder diverse bugs op en maakt andere aanpassingen. De patch notes zijn hier te lezen. Daar valt ook te bekijken wat de minimale en aanbevolen systeemeisen zijn voor het inschakelen van ray tracing in de pc-versie van de game.
     
    Cyndris vindt dit leuk.
  6. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    800
    Leuk Bevonden:
    369
    Vet! Maar ben wel beetje bang voor de frame drops. Die waren in Nokstella namelijk ook al ERG aanwezig, soms leek het alsof het een seconde in slow-motion ging.
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Nokron bijna doorlopen dacht ik, maar iedereen bij mij, inclusief ikzelf ook, gaat dood op die rode vos. :+ Verder wel grace site bereikt die alleen te vinden is als je over de daken gaat en weer uitkomt bij het punt van die irritante zangers. Godver wat haat ik dat geluid. 8) 1 boss kan ik nog wel vinden, 2e ancient spirit dacht ik, maar die andere main boss of zoiets niet. Kom er slecht doorheen en summons zijn alleen beschikbaar op een plek waar ik ze even niet moet hebben, exact bij die irritante zangers dus. =( Ging verder best wel lekker even, terwijl ik niet eens echt van plan was de game te spelen. Dat zijn misschien wel de beste momenten. :)
     
  8. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.444
    Leuk Bevonden:
    3.416
    Maar is de performance überhaupt al gefixt, of is dat al een tijd geen probleem meer?
     
  9. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Wellicht zegt een performance video daar meer over!
     
    Zifnap, Yerewn en Cyndris vinden dit leuk.
  10. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.600
    Leuk Bevonden:
    8.659
    Hij maakt m hoor!
     
    Jorrie en Zifnap vinden dit leuk.
  11. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.444
    Leuk Bevonden:
    3.416
    Ik flans wel iets met paint in elkaar.
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Caelia Crystal Tunnel. Mijn Nemesis. Had hem bijna weer Godverdomme. :+:mad:
     
  13. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.444
    Leuk Bevonden:
    3.416


    Er komt wat aan hoor. Maar de eerste afdronk is dat de RT patch behoorlijke bagger is. Oude grafische fouten zijn nog steeds niet aangepakt. Diepere analyse volgt nog.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Dan wacht ik wel op de echte performance video. :p
     
  15. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.011
    Ik wacht wel op de 120fps PS6 Remaster/Remake … want dit is overduidelijk onspeelbaar en walgelijk qua graphics.
     
  16. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.444
    Leuk Bevonden:
    3.416
    Nou nou nou weer.
     
    Yi-Long en Cyndris vinden dit leuk.
  17. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Die ga jij toch niet halen want die wordt full price.
     
    Reckuuza, Zifnap, Yi-Long en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Hij krijgt er wel een kortingscoupon bij voor croissantjes.
     
  19. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.600
    Leuk Bevonden:
    8.659
    Haha goeie
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  20. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.444
    Leuk Bevonden:
    3.416
    Niet echt, maar de pagina is wel weer bijna vol.
     

Deel Deze Pagina