1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Elden Ring

Discussie in 'Games' gestart door Modder-Eter, 8 jun 2019.

  1. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.963
    Ik vind de kleinere bosses eigenlijk wel wat te makkelijk, bovenstaande ook. In 2x had ik hem.
     
    Killamonkey vindt dit leuk.
  2. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    EAZI GAM

    Maar Jorrie is sowieso goed.
     
  3. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.963
    Mwah, meer dat ik tegen het nadeel van open world aanloop, als je bepaalde gebieden niet volledig doorscant en er later terugkomt ben je veel te sterk. Met de oude Soulsborne games had je dat niet, vind ik wel jammer.
     
    Killamonkey vindt dit leuk.
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    [​IMG]
     
  5. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.963
    ?
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Hier wordt ik gewoon vrolijk van. Goede tip. ;)
     
  7. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.660
    Leuk Bevonden:
    4.787
    Elf uur verder en flink leipe dex build nu met Bloodhound's Fang. Was level 35 toen ik Margit oneshotte hahaha. Zoveel shit te doen en te ontdekken! Wel deels eens met Jorrie. Sommige fights zijn nu triviaal. Maar goed, heb er flink voor gebloed in andere gebieden :+ GOTY nu al. Kan niet meer misgaan
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Ik heb zelf ook een beetje progressie gemaakt, maar lang niet zoveel als jij en vooral mentaal wat progressie. Heb mijn eerste paard, voor zover je dat zo kunt noemen, meerdere checkpoints, meerdere FT punten, dus mag met mijn skills nog niet klagen. Heb nu wat meer vrijheid gewoon, waardoor het makkelijker wordt om om de sterkere heen te gaan, ipv als een haas te bunny hoppen om weg te komen. Ik ben alleen uiterst voorzichtig en soms ongeduldig, dus daar kan ik mentaal gezien nog wel wat progressie maken. :+

     
    Laatst bewerkt: 1 mrt 2022
    Zifnap en Cyndris vinden dit leuk.
  9. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Heb die nu ook gevonden. Nadeel is momenteel alleen dat het mijn equipment load naar heavy brengt. :+
    Was overigens best een geinige bossfight om hem te verkrijgen.

    Edit: Dat noord-westelijke gebied. Jezus _O_
     
    Laatst bewerkt: 1 mrt 2022
    Killamonkey vindt dit leuk.
  10. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.660
    Leuk Bevonden:
    4.787
    Gewoon lekker naakt met je grote zwaard rondrennen toch? :+ De weapon art van dat zwaard is fucking dope en OP trouwens. No Skill op je schild doen, LT inhouden en dan RT klikken na eerste aanval voor sick tweede.

    Eerste echte boss vandaag down. Was echt easy peasy haha. Ga nu maar gelijk door naar volgende grote boss voor wat meer uitdaging.

    Er is dus ook een hele wereld ondergronds, haha. Wtf hoe groot is deze game joh!
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  11. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Kan niet wachten om deze te gaan spelen.

    Nog bezig met Tales of Arise en ben die game zeker niet beu. Maar omdat Elden Ring lonkt wil ik hem wel snel uitgespeeld hebben ondanks dat ik niet veel game tijd heb.

    Twijfel nog tussen Str/faith en dex/faith. Laatste heeft de voorkeur maar schijnt lastig te zijn om passende wapens te vinden. Str/faith is veel makkelijker.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  12. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.660
    Leuk Bevonden:
    4.787
    Mwhoa, je kan met de starting Uchigatana van Samurai een heel eind komen hoor! En anders heb je die Bloodhound's Fang als alternatief. Zou je daar niet te veel druk om maken en vooral gaan voor wat je het leukste en fijnste vindt spelen.

    De claws doublehanden is trouwens ook geniaal haha
     
  13. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Ik zoek een wapen wat goed scaled met zowel faith als dex. Welke is dat die Bloodhound fang?
     
  14. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.660
    Leuk Bevonden:
    4.787
    Volgens mij is er wel een scythe en een flail maar ik ben er niet veel tegengekomen. Zou dan voor Str en Faith gaan. Daar lijkt meer keus te zijn.
     
    BigSyke vindt dit leuk.
  15. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Margit down! Inderdaad toch maar de Bloodhound's Fang als double hander gebruikt omdat ik de strength nog niet heb. Dat ging op zich goed, helemaal met de special attack. Met de Uchigatana+2 deed ik zelfs double handed nog te weinig damage, ondanks dat ik zijn patroon wel redelijk door had.

    Ik ben trouwens vast niet de enige die het vreselijk vindt als er in boss fights allemaal decoratie in de weg zit waar je vervolgens in vast blijft hangen?
     
    Killamonkey vindt dit leuk.
  16. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.963
    Behoorlijk irritant inderdaad. Ik heb ook nog steeds de Uchigatana maar ik weet niet welk wapen beter is :'-(
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Level 13 inmiddels en mooi aan het afwegen wie ik wel en wie ik niet te lijf ga. Mooi stukje armor geloot waar ik aardig wat meer damage mee doe, maar inlever op Vitality. Volgens mij ook mijn eerst paarse (epic???) item gevonden en ik begin door te krijgen hoe je een aardige build kunt maken met een warrior. Mijn kruisboog verkocht en maak stapsgewijs progressie in de open wereld.

    Inmiddels ook mijn eerste echt dungeon gevonden, vlakbij een brug waar een grote NPC rondloopt met een strohoed en knots. Die reuzen vermijdt ik nog wel, maar bij Stormgrave, volgens mij heet dat stuk zo, is een klein patrouillerend groepje te vinden. Die ga ik zonder veel moeite te lijf. Ik maak niet zoveel progressie en niet zo snel zoals jullie, maar het komt er langzaamaan een beetje in. :)

    Video over hoe je snel OP kan worden. Niet zonder spoilers, maar een route die je moet doen vanaf de start van de game. Geen verhaal spoilers lijkt het.
     
    Laatst bewerkt: 2 mrt 2022
    Killamonkey vindt dit leuk.
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Eerste dungeon gecleared. Deathtouched Catacombs. Op level 18.
     
    Daz, Zifnap, Killamonkey en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  19. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Jezus, Stormveil Castle op zichzelf is een halve Souls game. Hoe groot is die area wel niet? 8)
     
    Killamonkey vindt dit leuk.
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Margit niet neer. 7 pogingen gedaan. Beste wat ik kreeg was phase 2 en met hulp van 4. Mijn drie honden en een mage of zoiets.

    Ik merk wel dat ik echt progressie heb gemaakt. Kom rond level 30 wel eens terug.
     
    Modder-Eter, Jorrie en Killamonkey vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina