Ligt er ook maar net aan wat jij leuk vind, heb je genoeg geld en vind je het leuker om vanaf de bank een RPG te doen ofzo, of heb je geen problemen om in een of ander kantoorkamertje een RPG te spelen
ik heb over een paar weken de beschikking over : pentium 4 2 GHZ, 256 intern ddr, 64 Mb geforce4 (ddr), 80 Gb harde schijfie, SB live 5.1 en dat voor nopperdepop pc prive project..maar goed dat moet toch wel voldoende zijn dacht ik zo ?!?! maar dan nog speel ik liever games op een console als de xbox !
voor degenen met een GeForce4: Weet wel wat voor een GeForce 4 je hebt!!!! De MX modellen zijn namelijk langzamer dan de GeForce 3 (dus ook de GeForce3 non-TI!)!! Alleen de TI modellen zijn sneller! MX modellen zijn de opvolgers van de GeForce 2 MX. Deze bevatten een andere core dan de TI modellen! Dus roep niet meteen dat je heel geweldig bent met een GeForce4. Pas als je een TI model hebt mag je gaan juigen. Carmack heeft zelfs geroepen dat hij de GeForce4 MX modellen zwaar bagger vind en dat DOOM3 hier slecht mee overweg zal kunnen.
Hmmm wat zal ik gaan doen? 69 euro voor morrowind XBox....of m`n computer weer eens upgraden met 2Gig processor en Geforce 4 + morrowind pc game voor totaal 800 euro`s??? Bwaahahahahaha
Als je het niet perse nodig hebt (nieuwe pc shit) dan zou ik gewoonv oor de Xbox versie gaan, je hebt niet voor niks een Xbox
Maar als je dus een snelle pc hebt en een xbox, dan zou ik voor de pc versie gaan. Hmmz..........ik koop ze gewoon standaard beide OOk een oplossing.
Je hebt gelijk. Was je beetje aan't treiteren omdat ik je verhaal zo langdradig vond. Denk dat iedereen hier wel weet wat het verschil is tussen je pc en je xdoos. Hij bedoelde duidelijk(lijkt mij) of er missch. xtra levels ofzo in bijv. de pc versie zitten/gaan zitten. Anyways, lekker belangrijk. Peace.
IK speel liever in de zetel. En xbox heeft ook een extra nl. degene met een 5.1 audio systeem zullen blij zijn.
Dat 5.1 systeem is inderdaad voor mij ook een belangrijke reden om voor de xbox versie te kiezen. Heb wel sb live in me pc-tje zitten met zo'n cheapo cambridge 5.1 setje maar dat kan toch niet tegen de speakers in me woonkamer op. Heb zelf juist een xbox gekocht omdat ik geen zin heb om me pc te upgraden. Met een console heb je elke 3 jaar weer een nieuwe pc voor een stuk minder geld. PC gebruik ik alleen voor niet gaming gerelateerde zaken.
AAAAAAAAAA je bent gek man... 300 Gulden???? hoop het niet voor je... Ik heb mijn dc met 10 orginele spellen, 20 copies, 2 controllers, 1 memcard, 1muis,1 keyboard voor 450 gulden verkocht... En dat was nog een "vrienden" prijsje
Die luxe heb ik niet Kan wel mee doen met PC-Prive,maar zal dan toch weer zelf geld bij moeten leggen. Heb nu 800 pros., 384 MB , Geforce GTS 2 32mb. vind ik wel ff voldoende. En het gelijk kunnen spelen op console vind ik erruhg prettig
Ik heb nog een (oud?) leuk filmpje gevonden van Morrowind! Zeker eens bekijken als je op deze game aan het wachten bent http://www.spelletjesgarnaal.be/skin_ww2/movies/ma_games.html
Zit zeker te wachten op Morrowind, maar vraag me af ik wel de xbox versie aanschaf: - release date: De PC versie komt eind mei, over de xbox versie kan ik weinig vinden. Ik heb berichten gezien van een paar dagen laten tot ergens in augustus. Ik kan echt niet zo lang wachten. - laadtijden: De database van dit spel is reusachtig. Ik neem aan dat deze op de dvd blijft en de HD alleen gebruikt wordt voor savegames/configuratie en caching. Daar de binnen en buitenlocaties gescheiden zijn moet de laadtijd extreem kort blijven. - bugs. Dat online gebeuren gaat nog wel even duren, dus zou er op een andere manier een patch moeten komen. Hoop natuurlijk dat er geen bugs in zitten, maar er is zoveel mogelijk in het spel dat het testen van alle combinaties onmogelijk is. De construction set boeit me niet zo. Gaan al genoeg uren in het spel zelf zitten Grafisch zal er voor mij weinig verschil zijn. Meer een kwestie van of op een stoel voor de pc zitten of op de bank voor de tv. Hans
*SNIF* ik keek net ff op xbox.com voor info over Morrowind en toen ik zag ik staan dat ie voor mei op de planning stond. Daarna keek ik tothegame en zag ik dat de UK release pas op 29 augustus staat gepland wordt je toch helemaal simpel van....