1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Elder Scrolls IV: Oblivion

Discussie in 'Algemeen' gestart door Volkoren, 22 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    we hebben het hier niet over 1 of ander groot bedrijf, die beloftes maakt die ze niet waar kunnen maken, maar over bethesda...

    en zoals ik in het begin van deze thread al heb gezegd is dit het enige bedrijf waar ik nog geloof dat ze hun beloftes waarmaken... bethesda luisterd namelijk naar haar fans en maakt met de elder scrolls serie al jaren games voor de niet-mainstream gamers...
     
  2. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Precies hetzelfde geld voor mij. Oblivion is niet een nieuw project waarbij ze nieuwe dingen uitproberen. Het is het volgende deel uit een langlopende serie met enorm veel fans. Alle ervaring die ze met de voorgaande delen hebben opgedaan komt hierin terug.
    Slecht zal het spel echt niet worden. Je hoeft niet te geloven dat het een topper wordt, maar het heeft zeker genoeg kwaliteit om de huidige fans + nog een nieuwe groep honderden uren speelplezier te geven.
     
  3. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier wat nieuwtjes die volgens mij nog niet waren gepost over de verhaallijn:

    Oblivion is a single-player game that takes place in Tamriel's capital province, Cyrodiil. You are given the task of finding the hidden heir to a throne that sits empty, the previous emperor having been killed by an unknown assassin. With no true Emperor, the gates to Oblivion (the equivalent of hell in the world of Tamriel) open, and demons begin to invade Cyrodiil and attack its people and towns. It's up to you to find the lost heir to the throne and unravel the sinister plot that threatens to destroy all of Tamriel.

    [​IMG]

    Cyrodiil is de gigantische provincie in het midden van de mapkaart. Nog groter dan de Morrowind provincie. Heerlijk! :9
     
  4. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Ja hopelijk keert er weer vrijheid op de schaal van Arena en Daggerfall terug. Morrowind was toch wel ruim minder vrij. Ik hoop ook dat die wat rare monsters niet meer terugkeren, geef mij maar de meer standaard monsters als orcs en dergelijken.
     
  5. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Was dit niet al vanaf het begin bekend? Ik meende dit al eerder gelezen te hebben.

    @ Sen. Welke rare wezens? Ze zagen er hoogstens raar uit omdat de animaties slecht waren. Als ze het over een poort naar de hel hebben kun je weer rekenen op een hoop verschillende rare wezens.
     
  6. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zou kunnen. Voor mij was de informatie nieuw. :)
     
  7. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Rare wezens, ik bedoel niet de animaties........
    Ik bedoel de monsters die wat ongebruikelijk zijn in de fantasy wereld, je snapt toch wel wat ik bedoel, ik heb liever een giant bat en een orc tegen me dan een cliff racer en zo'n vaag dino achtig beest.
     
  8. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ok. Kan ik me iets bij voorstellen. Die cliffracer was ook irritant, maar ik denk dat ik hem een stuk minder erg had gevonden als de animaties en geluiden beter waren.
    Maar wat jij beschrijft is puur smaak. Mij maakt het echt niet uit waartegen ik vecht/ Zolang ze maar goed ontworpen zijn en leuk zijn om af te slachten.
     
  9. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Is ook puur smaak, maar ja ik hoop toch dat ze het zo maken naar mijn smaak natuurlijk. Daggerfall had veel logischere monsters dan Morrowind, dus de kans zit er wel in.
     
  10. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand hoe het met de website staat die een aantal members wilden bouwen? Ik heb er niks meer van gehoord en degene ook niet meer op msn gezien.
     
  11. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk niet dat daar nog wat van komt. Daar staat echter wel tegenover dat het nog wel even duurt voordat Oblivion zal verschijnen, dus ze hebben nog even de tijd.
     
  12. BLADE_314

    BLADE_314 Make My Day!

    Berichten:
    361
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja, dat was mijn idee. Maar ik denk dat ik daar een beetje voorbarig mee was. Ten eerste omdat het gewoon een hoop tijd kost wat ik niet heb. En ten tweede omdat ik absoluut geen ervaring heb met het maken van webpages en de mensen die er interesse in hadden om mee te helpen hadden (voor zover ik weet) ook geen ervaring met html pages maken.

    Als er nu toch iemand is die dit vaker gedaan heeft kan hij op mijn (en ik weet zeker ook die van een paar andere) steun vertrouwen. Ik bedoel alles (teksten maken, forum onderhouden, financiele gedoe enz.) kan ik zeker doen, behalve het maken van de site zelf...
     
  13. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoiets dacht ik al ja :'-( Als iemand weet hoe ze de site op moeten bouwen kunnen ze zeker op mijn steun rekenen.
     
  14. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    En uiteraard ook van mij. *)
     
  15. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol, ik krijg opeens zo'n Fellowship of the Ring: The Council of Elrond flashback.
    You got my sword. And my bow. And my axe (met Gimli zijn stoere stem :cool: )
     
  16. BLADE_314

    BLADE_314 Make My Day!

    Berichten:
    361
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja, alleen hebben we nu nog Frodo nodig ;)
     
  17. Fable11

    Fable11 gta-verslaafde

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    wete ze ook al hoe lang het gaat dure om het spel ui te spele ;)
     
  18. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    De ring/websiteskills moeten nog gevonden worden ;) Misschien in de volgende era.

    Damn, late post van mij maar ik had niet gezien dat er alweer gepost was hier.
    @Fable 11, daar hebben ze nog niks over gezegd. Maar ik ga toch uit van een game die gelijk is aan Morrowind. Misschien wat kleiner. Een echte tijdsduur is niet te noemen omdat er zoveel dingen te doen zijn. Er zijn zelfs gekken (no offence allemaal :+ ) die nog steeds Morrowind spelen die het ook deden toen ik er mee bezig was. En dat was al zo'n 5 ubergrote Morrowind helpthreads terug. _O_
     
  19. Fable11

    Fable11 gta-verslaafde

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    dit spel moet ik zeker hebben.
    maar eerst wel een xbox 2 halen. _O_ dus dat gaat weer veel geld kosten. :'-(
     
  20. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    Ik stel mijzelf kanidaat als frodo :) :+

    @ Amras ik ben zo'n gek inderdaad :cool:
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 12 feb 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina