1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Elder Scrolls IV: Oblivion

Discussie in 'Algemeen' gestart door Volkoren, 22 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amras

Amras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn gedachten gingen al uit naar een bepaalde naamgenoot O-) Zou het dan toch die naam zijn 8)
    Dus jij (Frodo) gaat opzoek naar de website skills (ring) voor onze eigen fansite? :+

2. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Ik probeer mezelf nog niet enthousiast te maken aangezien het nog zo lang duurt (zeker met die hele morrowind perikelen in het geheugen) voordat het spel uitkomt, maar het valt niet mee.

3. Grolsch

Grolsch Bierrrrr

Leuk Bevonden:
    0
    Driewerf wauw. Dit word voor mij hét excuus om een XBox 2 te halen. En dan maar hopen dat er ook een gave aanvulling (misschien in gebundelde versie ofzo) komt (persoonlijk hoop ik op een vervolg op Bloodmoon, weerwolfje spelen! :cool: ).

4. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Zal Oblivion trouwens eerder op de pc dan op de xbox verschijnen (net als morrowind)?

5. RizlaPlus

RizlaPlus Hometown: Ass-en

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond Morrowind zo zuigen het dialoog was zo saai en vooral me journal ik speelde paar dagen heel vaak maarja de JOURNAL hoe vind ik trug waar ik gebleven was that is in de GOTY niet zo natuurlijk maarjah haha hier moet ik het mee doen maar dit is wel zo super PHAT!!!

6. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
    leg me in vredesnaam eens uit waarom dit wel "super PHAT" is (om in jou terminologie te blijven) en morrowind niet?

ze hebben beiden waarschijnlijk dezelfde gameplay, zelfde dialogen, etc

en btw die journal was wel goed te doen en anders schrijf je de missies en de pagina nummers toch even op in een kladblok?? heb ik ook gedaan...

7. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Zelf meeschrijven is kut, dat zullen niet veel mensen over hebben voor een computerspelletje. Maar die journal gaan ze echt wel verbeteren, daar steek ik mijn hand voor in het vuur.

8. Amras

Amras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die journal was niet echt overzichtelijk nee. Een paar korte aantekeningen maken was aan te raden. Maar als je opdracht voor opdracht afwerkte kwam je echt wel weer terecht. En anders kon je terug gaan naar de opdrachtgever en opnieuw horen wat hij te vertellen heeft. Morrowind was ook 'super PHAT' hoor :+
    @Jajojo, in GOTY was het Journal al verbeterd. Ze weten dat het beter moet. Ga er maar vanuit dat het gebeurt. (en anders pak ik de brandblusser wel)

9. RizlaPlus

RizlaPlus Hometown: Ass-en

Leuk Bevonden:
    0
    Nou het ziet eruit dat het een hele verandering ondergaat (paardrijden?Tjek die graphics) maar ik heb wat te snel getyped ik vond de wereld wel heel cool en je karakter uitbouwen heel gaaf!Maar je kunt niet echt op ingaan in het dialoog.
    Je kunt niet echt een indruk achterlaten dat vind ik jammer en als je klikte op een naam zoals my trade zegt de helft bijna hetzelfde (als hun trade hetzelfde is) daar stoorde ik me aan.
    Ik ben games zoals baldur's gate gewend en fallout en dergelijke en ik wasdaar door teleurgesteld.
    Maar als ik speel nu af en toe dan kan ik wel dagen doorgaan om mn poppetje sterker te maken en opdrachten te doen dus het valt nu al wel weer mee.Maar ik vind het dialoog echt zuigen!En dat kladblok idee is wel zo handig maar dat vergat ik altijd of ik raakte mn briefje kwijt als ik dat wel deed daarom speelde ik niet door en heb ik hem nog niet uitgespeeld.

/Mod Let aub een beetje op je zinsopbouw! Dit is echt bijna onleesbaar

Laatst bewerkt door een moderator: 4 mrt 2005
  10. Amras

Amras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weer 3 nieuwe screens op de frontpage.
    Even deze nog hier posten:

Die grot ziet er niet super mooi uit, maar de grot ziet er nog precies zo uit als de grotten in Morrowind. Veel zooi langs de zijkanten en het plafond zodat je niet veel kunt zien, donker.
    Alleen die stalagtieten (of zijn het nou stalagmieten? :+) aan het plafond zien er erg opgeplakt uit.

11. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Ach. Ze hebben nog bijna twee jaar ontwikkeltijd voor de boeg. Kijk hier eens. Dat komt wel goed met die grot.

Vooral dat hert maakt mij enthousiast. Dat was namelijk echts dat ik miste in Morrowind. Gewoon levende beesten die hun ding doen zonder zich aan jouw te storen. Goed je had de Netchen de Scribs die niks deden. Maar dat was toch niet helemaal wat ik bedoel met leven.

12. Ereinion

Ereinion Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond juist dat screenshot van de grot het leukste. Eindelijk een shot van het spel in actie, die andere zijn allemaal van mooie gebouwen en landschappen. Bij die grot begin je je al wat meer voor te stellen hoe het is het spel te spelen.

13. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind alle screens er goed uitzien. Over de graphics van deze game ben ik tot nu toe zeer tevreden. En ze hebben nog een hele tijd om alles te verbeteren en aan te passen. Ik ben zeer benieuwd naar deze game. Alleen jammer dat er nog geen mensen op de screens te zien zijn. Straks begint het een beetje op de wereld van Fable te lijken. Verschillende continenten, dat vind ik ook zeer leuk. Dat je niet de hele tijd hetzelfde landschap ziet. Dat was bij Fable ook zo het geval maar jammergenoeg niet zo uitgebreid. Ik wacht op meer screens!

14. Amras

Amras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gast, verdiep je eens een beetje in alle informatie die er tot nu toe bekent is. Jouw post slaat echt nergens op. Er zijn wel al mensen op screens te zien geweest. Als ik me niet vergis een ridder in armor en nog een in normale kleding.
    Met Fable is Oblivion al helemaal niet te vergelijken. Post dan niks als je niks toe te voegen hebt. Ik erger me al een tijdje daaraan _0/

15. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Paar screens van het leven binnen in Oblivion. Had ze hier nog niet voorbij zien komen.
    Die vrouw op het eerste plaatje ziet er niet bepaald menselijk uit, een nieuw ras kan toch niet?

Edit: Kijk voor de lol eens bij de screen-gallery van IG, voor wat mooie pics van TES:eek: die ik nog niet voorbij heb zien komen hier op Xbw. http://www.insidegamer.nl/screenshots.php?id=2712

Laatst bewerkt: 19 feb 2005
  16. Amras

Amras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die vrouw heeft wat weg van een dark elf. Het is in ieder geval te menselijk om een orc te zijn.
    Toen ik de screen zag dacht ik aan een spook :+ Maar dat zal wel komen door het licht dat door de ramen naar binnen schijnt.
    Ik vind het erg leuk dat de gebouwen, grotten en characters er nog erg 'morrowinds' uitzien. Dikke kans dat er een aantal momenten in voorkomen dat je weer terugdroomt Morrowind.

17. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
    hahaha ja ik kreeg ook alweer helemaal het morrowind gevoel... :D

grafisch word deze titel waarschijnlijk niet echt overweldigend btw, dus mensen ga niet hopen op wonderen... ikzelf ben overal blij mee ik hoop alleen maar dat het spel zo snel mogelijk mijn kant op komt ;)

hier nog wat IG screens om dit draadje compleet te houden:

Dit zijn volgens mij on-officieele screens dus de graphics zijn niet helemaal perfect ;)

18. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Die overbelichte grafische stijl geeft echt zo'n fantasy sfeer aan de game :)

19. Technoob

Technoob You're depressing

Leuk Bevonden:
    4
    Euh die vrouw is inderdaad van een ander ras. Het is namelijk een vent (ok ik geef het toe het is wel een hele lelijke). Als je op de achtergrond kijkt zie je allemaal spullen die te maken hebben met het beroep smid. Het schort wat hij dus aan heeft is het schort van een smid. Waarschijnlijk heb je dat aangezien voor jurk.

Laatst bewerkt: 20 feb 2005
  20. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina