1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Elder Scrolls IV: Oblivion

Discussie in 'Algemeen' gestart door Volkoren, 22 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Net effe de trailer gekeken. Man o man, wat wordt dit een vet spel. Kans is helaas echter groot dat ik hem niet ga spelen, omdat ik waarschijnlijk geen nieuwe console ga kopen. :'-(

2. BLADE_314

BLADE_314 Make My Day!

Leuk Bevonden:
    1
    Wat benneke?!?! Als er toch iemand een Fan van Morrowind was, was jij et wel! :D En nu het nieuwe deel uitkomt ga jij die misschien niet eens kopen?! Slechte zaak hoor :D

Ik koop de 360 serieus alleen al voor Oblivion...En voor de rest zie ik wel wat er voor iets moois uitkomt.

Maar over die vet mooie filmpies: 't ziet er allemaal heeeel stoer uit maar ik kan me bijna niet voorstellen dat een wereld (ongeveer) zo groot als morrowind er ZO uit gaat zien...
    Als ik dan terugdenk aan Fable. Daar hadden ze een tijdje voor de launch ook heeele mooie foto's en filmpjes van, maar naarmate de launchdatum dichterbij kwam werd de kwaliteit van de foto's etz. steeds minder. (alhoewel het uiteindelijke spel zeker niet onaardig uitzag, maar minder dan de eerdere foto's en films)

Ik hoop zeker niet dat het zo gebeurd met Oblivion, maar 't is denk ik zeker geen slechte manier om erover te denken... Hoeft de teleurstelling niet zo zuur te zijn :D

3. Tha Great One

Tha Great One Satu

Leuk Bevonden:
    1
    trailer was wel leuk maar k had niet echt van...wow....

4. Amras

Amras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Op de ps3 kun je hem ook vinden, dus daarvoor hoef je de 360 niet te kopen :p
    Het ziet er erg mooi uit, maar dat doen alle 360 spellen. Je zou haast gaan denken dat het er echt zo mooi uit gaat zien...

@ Tha Great One, als je gek was van Morrowind dan heeft het filmpje net wat extra's omdat je het gevoel erbij kent :)

5. RichoX

RichoX 360 gaat ownen!

Leuk Bevonden:
    0
    The great one: Elder scrolls is ook niet echt een serie waarbij je "wow" zegt. Het is namelijk een beetje langzaam allemaal.

Maar de sfeer zit er weer aardig in en er is blijkbaar ook aan het vechtsysteem gewerkt dus het kan wat worden. :) Ik denk trouwens wel dat de Xbox 360 deze graphics kan halen. Iets wat de Xbox bij Fable dus niet kon.

6. SoulFighter

SoulFighter XBW Zeur

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is echt zoo'n gave game _O_ , alleen voor deze koop ik al een xbox 360, de trailer ziet er ook echt goed uit :)

7. Tha Great One

Tha Great One Satu

Leuk Bevonden:
    1
    begrijp me niet verkeerd ik was echt een morrowind fan hoor..

maar miss komt t omdat t fimpje niet 100% scherp is op mijn comp.

8. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    Olav Mol 8)

9. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    :confused:

10. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Oblivion komt dit jaar nog, de PS3 niet. Hij zal mssn wel op de PS3 komen maar een paar maanden later.

11. Amras

Amras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is die gast die als een klein kind staat te schreeuwen bij de F1... een commentator noemen ze zo iemand. Die is altijd bezig met zijn man o man

12. BLADE_314

BLADE_314 Make My Day!

Leuk Bevonden:
    1
    Niet lullen, hij is vet! Niet voor nix dat ie al jaaaren commentaar geeft :cool:

_O_ Olaf _O_

13. Playa

Playa PLaya4life

Leuk Bevonden:
    0
    dit spel is zeer diep

14. jponline

jponline Maxi!!!

Leuk Bevonden:
    0
    8) 8) 8) _O_ _O_ jammer dat er niet van die kwijl smilies zijn, anders hadden die er cker ook tussen gestaan. wat ziet dit er f*cking goed uit zeg. en deze komt voor xbox 2?? en is er al een releasedatum bekend??

15. Playa

Playa PLaya4life

Leuk Bevonden:
    0
    dees pokoe word ook op de ps3 gedropt kill
    maar het worden allebei spange consoles my main man.

16. Arno S.

Arno S. I never asked 4 this

Leuk Bevonden:
    74
    Idd, my nigga. Hoop dat dees chiller wordt als de vorige pokoe en dat ie op de PS3 verschijnt maakt me geen biatch uit.

17. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Yo playa zou je nu ff normaal willen gaan praten ik snap er geen drol van.
    Waarschijnlijk omdat je nieuw bent heb je de FAQ nog niet doorgelezen.

Ik citeer rechtstreeks uit de FAQ:

zoohw heuj wah un toffe geem seg!

Het is niet stoer om in dergelijke taal te praten en wie dat wel doet zal daar op gewezen worden, evenals het niet gebruiken van punten en komma's (iets dat zeer irritant en vooral onduidelijk overkomt). We behouden het recht mensen die hun gedrag niet veranderen na verscheidene mailtjes van moderators de toegang tot het forum te ontzeggen voor een dan te bepalen tijd.

Sorry voor de offtopic.

18. Playa

Playa PLaya4life

Leuk Bevonden:
    0
    ma zo talk ik day by day :confused: wat een skeere faw maar ik zal me behaven

19. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Waar heb jij leren praten dan? :confused:

In ieder geval; het wordt niet op prijs gestelt als ik Limburgs typ. Dus verwacht ik ook van de kant van andere dat zij ook duidelijk Nederlands typen (bij die zij hoor jij ook bij). ;)

20. Lucca

Lucca Bored

Leuk Bevonden:
    0
    Omg.... die screens _O_

Nu maar hopen dat de wereld in ieder geval evengroot wordt als de Vvardenfell wereld. Ik wil er in ieder geval niet met 1 uur door heen kunnen wandelen (bij wijze van spreke).

Maar er moet zoveel gebeuren wil dit nieuwe deel tippen aan de gameplay mogelijkheden van zijn Xbox voorgangers. Graphics zijn weliswaar nu al overtroffen :+

*Wacht met smart op meer ingame info \o/

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina