1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Elder Scrolls IV: Oblivion

Discussie in 'Algemeen' gestart door Volkoren, 22 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BLADE_314

BLADE_314 Make My Day!

Leuk Bevonden:
    1
    Dan moet je ook maar die onzin uit je signature halen!! Niemand boeit et dat je op kamers woont en dat je dat chiq vindt...Hehe geintje Limburgs rox!

Voor de rest ben k 't met je eens...Ophouden met die P. mommy onzin!

Ontopic: Iemand vroeg wat de release datum wordt...Het zou een launch titel worden, dat betekend dat oblivion rond nov. of dec. uitkomt

Lucca: Oblivion wordt GROTER dan morrowind! Iig qua oppervlakte. En de speelduur zou 30 uur zijn als je echt overal doorheen rent en alleen de mainquest doet.

Maar dat doet echt niemand (dacht k zo), je wordt altijd wel afgeleid door sidequest...bewust of onbewust. En dan zou 't iets van 120 uur zijn. Maar ik gok dat als je net als bij morrowind ook andere onzin gaat doen (zoals Treasuries in vivic leegroven, mensen bestelen, traden of gewoon doelloos rondhollen) Dan zal et nog veeeeel langer duren... :cool:

2. Amras

Amras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij die 30 uur zijn waarschijnlijk de quicktravel opties gebruikt. Tel nog maar wat uren erbij als je alles te voet af wilt leggen, zoals de echte Morrowindfans gewend zijn. Ja jongens, nu moeten we allemaal wel te voet ;) :+

3. Lucca

Lucca Bored

Leuk Bevonden:
    0
    Jij bent knettergek :+, ik dank de producers elke keer weer vanwege de recall, teleport, silt riders, boten enz......

Ga jij maa rlekker lopen vanuit Balmora naar Dagon Fel, dan ben je geen fan, maar dom hihi (no offense, alle respect voor MW spelers ;) )

4. Amras

Amras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, zodra je 10x achter elkaar op en neer moet wandelen tussen 2 plaatsen heb je het wel gehad. Maar ik heb overal eerst een keer heengewandeld (soms nog wel vaker, gewoon voor de lol :+ Die hele map is bij mij in kleur :)

5. BLADE_314

BLADE_314 Make My Day!

Leuk Bevonden:
    1
    Haha, goed bezig! Das een echte... Ook wel veel gedaan, maar toen ik 't de 2de keer speelde heb ik toch veel minder zelf gewandeld

6. Cygnum

Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Yup, same here. Het is gewoon zo lekker om de omgeving in je op te nemen. Elke keer weer moet ik gewoon gaan lopen, het is gewoon een heerlijk gevoel.

PS: gewoonlijk gebruik ik het woord gewoon niet zo vaak hoor, maar het is een gewoonte in deze reactie :+

7. Amras

Amras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zelfde zin min gewoon, ziet er ook nog perfect uit :+ Maar gewoon is gewoon mooier om te zien dan zo'n gewone zin zonder gewoon ;) Vind ik dan gewoon.

8. Playa

Playa PLaya4life

Leuk Bevonden:
    0
    jup alhoewel ik me pas heb aangemeld op dit forum speel ik deze game al vanaf het begin dat ie uitkwam. toen goty editie kwam heb ik die uiteraard gekocht;) en heb ik me normaale morrowind ook nog en die hou ik want het is voor mij iets dierbaars :+
    na zonder fa2 Jaren geregeld spelen heb ik veeel van game of the year uitgespeeld:) Bloodmoon wat echt dope dat je in een weerwolf kon veranderen.:)

9. sickness

sickness i kill like a plague

Leuk Bevonden:
    0
    oblivion is nou echt een spel dat je gewoon moet hebben denk ik, ik bedoel wie kent er morrowind nou niet. zo een onwijs gaaf spel, alleen jammer van die laadtijden maar daar kon je nog op wachten, die game is zo onwijs. oblivion word ook echt vet, als ze het morrowind aanhouden. maar ik had de trailer gezien op www.morowind.com en volgens mij zit er een beetje wat richtlijnen in dus ik ben benieuwd. als ze nou halo 2.5, morrowind oblivion, 2 controllers, headset, snoepzak en een bowlingbal bij de release van de xbox 360 doen dan zou dat echt uber zijn. maar ik denk niet dat ze er een bowlingbal bij doen

10. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Doe mij dat alles maar met ipv een bowlingbal een basketbal. :D

11. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
    even mierenneuken...

maar de spelserie heet elder scrolls... morrowind was de subnaam voor elder scrolls III, Oblivion wordt de subnaam voor elder scrolls IV

tis dus elder scrolls IV: Oblivion en niet morrowind: oblivion oid ;)

12. sickness

sickness i kill like a plague

Leuk Bevonden:
    0
    sorry master. i am just a joung padawan on his way to the light

13. jponline

jponline Maxi!!!

Leuk Bevonden:
    0
    doe mij dan maar een voetbal. zown mooie nike 8) 8) .

14. ormagon

ormagon l!ve gamer

Leuk Bevonden:
    0
    doe mij maar gewoon het spel voor de helft van het geld, kheb zelf al 2 ballen dus ik hoef geen basketbal of voetbal ;)

15. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Same here;) als ik maar gewoon die console heb en Oblivion dan ben ik zeer gelukkig :eek: _O_

16. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er nu nog nieuwe screens uitgekomen die niet op xbw staan, maar wel ergens anders in de media??
    Man ik kan niet meer wachten ik moet het hebben......
    En check alsjeblieft ff de trailer als je morrowind fan bent en dat nog niet gedaan hebt... http://www.morrowind.com/downloads/media_movies.htm

Laatst bewerkt: 9 jul 2005
  17. BLADE_314

BLADE_314 Make My Day!

Leuk Bevonden:
    1
    Ik weet niet sinds wanneer jij geen foto's meer gezien hebt, maar de laatste paar weken/maanden is 't rustig qua foto's. kijk maar op elderscrolls.com voor de laatste foto's

18. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Dit zou de enige titel zijn waarvoor ik meteen een 360 zou kopen, want voor mij hoeft et nog niet perse. Vind de Xbox nog altijd prima. :+

19. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Hoop alleen dat ze het vechten wat beter uitwerken, dat vond ik erg slecht. Turn-based zou helemaal mooi geweest zijn, maar helaas, dat zit mogelijk in de andere rpg (Lost Oddysey). Heb me niet bijsterlang vermaakt met Morrowind, omdat het te lang duurde voordat ik echt quests kreeg en die paar die ik heb gehad kreeg ik niet voltooid. De vrijheid die je had was super, maar misschien had je in mijn ogen wel iets te veel vrijheid of komt het doordat je door het begin moest heenbijten, waarna het pas echt interessant werd.

20. Victor

Victor Guest

Tja, ik heb hier eigenlijk niks op toe te voegen. Het vechtsysteem is volgens mij wel veel ruiger geworden, in het filmpje zag ik er korte flitsen van en het was echt veel harder.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina