1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Elder Scrolls IV: Oblivion

Discussie in 'Algemeen' gestart door Volkoren, 22 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. smarty_peanuts

smarty_peanuts Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Had ik ook maar samen met nog zon magisch light weigt helpje. En voor de rest volledig glas outfit (allemaal gejat) Maar dan nog ging het redelijk langzaam. En op een paard rijden (in een game ) is wel mega vet dat je hem dan ook moet voeren anders gaat ie de pijp uit. haha

2. Bonafide Hustler

Bonafide Hustler Hustler

Leuk Bevonden:
    0
    dat weet ik wel zeker, in morrowind waren er ook verschillende gebieden. moeras vulkaan eiland etc. je zal in dit spel dus zeker verschillende gebieden vinden, anders word het wel saai he ;)

3. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Een elder scrolls game zonder constante laadonderbrekingen, het zal toch een aanpassing worden.
    De 360 heeft zeker genoeg kracht in huis om mooie uitgestrekte gebieden als wouden te renderen, dus er gaat wel vanalles inzitten

4. smarty_peanuts

smarty_peanuts Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Die laadonderbrekenigen gingen allemaal erg ongemerkt vond ik kwam effe een balkje in beeld en dat was binnen 5a10 sec weer weg. Zoiets was nou niet bepaald storend.
    Maar de 360 zou het inderdaad wel moeten kunnen alhuwel oblivion aan de andere kant de 360 aan graphics al direct flink aan de tand gaat voelen en niet te vergeten de grote van de wereld en de kunsmatige intelligentiee moet ongeveevenaard worden dus dat moet wel een flinke kracht gebruiken

Laatst bewerkt: 1 aug 2005
  5. Bonafide Hustler

Bonafide Hustler Hustler

Leuk Bevonden:
    0
    ach als met morrowind vond ik de laadtijden al niet erg vervelend omdat je er een hoop voor terug kreeg,:) maar de laadtijden in oblivion zullen aanzienlijk minder zijn.

6. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je de specificaties van de 360 al gezien..er zullen in-game geen laadtijden zijn.

7. Bonafide Hustler

Bonafide Hustler Hustler

Leuk Bevonden:
    0
    helemaal geen? bijv als je van gebied naar gebied gaat huisje in huisje uit, hoeft ie dan niet te laden? :eek:

8. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij outdoor naar indoor en omgekeerd verschijnt er waarschijnlijk kleine laadbalk, bij het loaden en saven ook, maar bij gewoon rondlopen zou er geen last van laadtijden meer mogen zijn.

9. Panzerhaubitze

Panzerhaubitze De botte bijl

Leuk Bevonden:
    0
    Zeg dat nou niet Bethesda is berucht om zijn ronduit waardeloze game engines, die van Elder scrolls, ik zou met kapot schamen voor zo'n engine, een topontwikkelaar had een veel vloeiendere game kunnen maken, en ik vrees dus dat Oblivian ook 1 pot nat word de 360 kan het ongetwijfeld aan maar kan Bethesda het aan?? Ik dacht het niet!!

10. Bonafide Hustler

Bonafide Hustler Hustler

Leuk Bevonden:
    0
    kijk hem praten, morrowind was niet visueel de mooiste game, maar de sfeer en de gameplay was magistraal, en oblivion is de game waarvoor ik een xbox ( driehonderzestig :+ ) koop, majah ieder zijn mening:)

11. Panzerhaubitze

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is geen mening maar een feit, sfeer of geen sfeer (geloof me ik ben een enorme Morrowind fan) objectief gezien is Bethesda gewoon een middelmatige ontwikkelaar, maar goed ik hoef niemand te overtuigen......

12. Bonafide Hustler

Bonafide Hustler Hustler

Leuk Bevonden:
    0
    nou dan ben ik daar blij om wat ze hebben dope rpg's gemaakt;) en idd morrowind op de xbox happerde als een malle, maar tog maakten het ons nie veel uit. jij ook niet aangezien jij ook een morrowind fan ben;) en betesdha heeft de tools er wel voor om voor zon krachtige machine een dope game te maken,:) is het trouwens waar dat oblivion op de 360 mooier word dan op de pc? of is dat een grote grap?

13. Panzerhaubitze

Leuk Bevonden:
    0
    Een console zal nooit en te nimmer aan een high-end PC kunnen tippen, maar goed voor mij geldt: "Gameplay over graphics", ik vind de huidige Xbox games mooi genoeg en denk dat er nog genoeg "rek" in de huidige Xbox zit, maar ik kan MS wel begrijpen ze willen Sony voor blijven.

14. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Met zo´n grote spelwereld en het jaar dat morrowind uit was gekomen tjah toen hadden ze die nieuwere technieken niet he dus ik zou maar niet te veel zeggen. Tjah dat valt ook onder problemen natuurlijk wat jij bedoelde bij het tes team.
    Met alle problemen (alle klachten die het tes team binnenkreeg) hebben ze wat gedaan. Wat resulteerd dus in oblivion waarschijnlijk: 1 een betere game engine 2 betere graphics 3 grotere spelwereld (dat was dan geen probleem maar is wel een verandering) 4 intelligentere npc´s etc...
    En over het paardrijden tja over dat vervoermiddel had ik nog niet gedacht maar is idd erg vet. Misschien kun je je knol ook nog een naam geven? Maar ik ben benieuwd of je verschillende knollen rond ziet lopen in morrowind zou echt cool zijn of dat je die paarden ook dingen kunt leren (moet)..

15. Bonafide Hustler

Bonafide Hustler Hustler

Leuk Bevonden:
    0
    idd:) bij morrowind was de gameplay gewoon super en de graphics wel oke, maar hoezo denk jij dan dat oblivion niet zo goed word?

16. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De xbox versie is een rechtstreekse port van de pc versie die begin 2002 uitkwam...

17. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    idd toen was de techniek nog niet van wat het nu is qua game designing.

18. Gunther

Gunther ///M Power

Leuk Bevonden:
    0
    Verklaar dan eens dat zo'n beetje iedereen die Morrowind in bezit heeft positief is. Dat krijgen spellen als GTA:confused:A, Halo2 en Forza niet voor elkaar.

De game steekt gewoon goed in elkaar, vooral qua design. Je voelt meteen dat elke cave met smaak is ingericht. Er is meer aandacht voor details besteed dan bij een gemiddelde game, terwijl het spel veel groter is.

19. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    youre right..

Ik moest hier echt om janken> http://www.freerecordshop.nl/pages/productview.asp?productid=129122&navid=4

20. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Men houdt van Morrowind of men houdt er niet van, je moet opgezogen worden door het verhaal en het statbuilden..velen zijn er negatief over geweest inzake bugs, te overweldigend, enz.
    De game heeft veel matige reviews gekregen. We zijn hier allemaal fanboys van deze gruwelijke game, maar jij mag niet gaan overdrijven. De game bevat veel fouten

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina