1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Elder Scrolls IV: Oblivion

Discussie in 'Algemeen' gestart door Volkoren, 22 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    ff chille chil... :+
    Jah de game bevatte veel fouten. En neej overdrijven mag ie idd niet.
    Maar in het jaar 2000 en ik weet niet hoeveel jaar ze aan morrowind hebben gewerkt maar was de techniek er nog niet echt om een game op zulke grote schaal zo mooi te maken dat was onmogelijk. Ik hou van grote rpgs als er maar een goede gameplay schuil achter gaat ben ik al blij. En Oblivion is qua dat de rpg god. Als je ziet wat voor prijzen oblivion al heeft (hoewel de game nog niet eens uit is) kan de game gewoon niet floppen.
    www.theelderscrolls.com
     
  2. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Begin 2002.
    "Dat krijgen Forza, Halo2 en San Andreas niet voor elkaar"
    even toegeven, dat was de dikste bullshit OMG
    Ik wil gewoon zeggen dat evenveel mensen positief als negatief geweest zijn over deze game, dus AUB geen zo'n dingen zeggen..
    Heb je ooit Oblivion gespeelt? Nee. Dont make any assumptions

    Er kan nog heel wat verkeerd lopen met Oblivion..teveel bugs, arcady combat system...we weten bitter weinig over deze game BTW.
     
    Laatst bewerkt: 3 aug 2005
  3. Panzerhaubitze

    Panzerhaubitze De botte bijl

    Berichten:
    134
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, en??

    Waar beweer ik dat dat niet zo is??

    Alleen de engine is gewoon niet zo goed als die had kunnen zijn, dat is mijn punt!
     
  4. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd maar ik bedoelde het niet specifiek van wat jij gezegt had maar ik bedoelde het in het algemeen... maar ik denk maar zo: het kan alleen maar beter worden..
     
  5. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop echt dat ze niet téveel aandacht hebben besteed aan de graphics..Morrowind's grote troef was honderden side-quests en/of misc. quests
     
  6. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar ben ik ook bang voor chill.
    Er is bekend gemaakt dat er iets minder quests zijn.
    Maar dat er wel meer afwisseling in zit.
    Dit vind ik wel heel erg prettig want dat miste ik bij morrowind: de afwisseling tussen quests. Want het was vaak grotje in grotje uit, kerkje plunderen enz. maar was allemaal wel heel leuk :D
    Maar ik zou het ook heel erg vinden als de gameplay geleden heeft aan de nieuwe graphics en het npc systeem etc etc...
    Dan is het enigste wat ik nog denk dat het zegt maar een "Fable-game" wordt.
    Met prachtige graphics en een korte maar krachtige gameplay kom je er niet als je het mij vraagt. Dat zou dan mis kunnen gaan bij oblivion. Maar het theeldersrolls team kennenden gaat dit niet gebeuren.
     
  7. Bonafide Hustler

    Bonafide Hustler Hustler

    Berichten:
    347
    Leuk Bevonden:
    0
    alle elderscrolls spelen zijn zeer aangeslagen bij bepaalde mensen, en in het interview is gezegd dat je er heel veel uren in kan steken, en het spel is al lang in developing, dus het zal allemaal goed komen lijkt mij:)
     
  8. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Als het goed is gaat Oblivion aanslaan bij meerdere gamers omdat het 1 van de grootste spellen gaat worden en mooiste. Overigens zijn alle screens en movies ingame... dat jullie het ff weten.
     
  9. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    De trailer niet toch :)
     
  10. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    deels wel maar ik heb in ieder geval gelezen dat de screens ingame zijn.
     
  11. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    http://www.shacknews.com/extras/e3_2005/060105_oblivion_imprs.x

    http://xbox360.ign.com/articles/617/617482p1.html

    Deze artikels dateren al van E3. Bethesda toonde na de officiele trailer een real time demo achter gesloten deuren. Best interessante artikels. Ze waren alleszins zeer positief en schreven o.a dat de game er in motion nog beter uitziet dan op de screens.
    btw, slecht nieuws voor de echte rpg freaks..Final Fantasy XI is ook een launchtitel. 2 rpg's combineren vind ik zelf niet zo leuk..
     
  12. smarty_peanuts

    smarty_peanuts Active Member

    Berichten:
    356
    Leuk Bevonden:
    1
    Alleen is final fantasy XI eenMassively Multiplayer Online
    Role Playing Game.
    En Oblivion is dat niet.
    En Oblivion wordt xbox360 exclusief. Final fantasy niet
     
  13. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat heeft dat ermee te maken?
    Ik hou van rpg's en ik wil ze allebei veel spelen, alleen jammer dat FFXI nou een lauchtitel is en niet op kerstmis uitkomt.
    Bij FFXI gaat alles om je character te statbuilden, dus als je de competitie wil bijhouden moet je heel vaak trainen. Dat is nou net het probleem..helemaal geen tijd om deze 2 te combineren. jammer
     
    Laatst bewerkt: 12 aug 2005
  14. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Dat klopt idd bij de trailer zitten een paar stukjes in-game maar ook een deel verhaal en dat zijn gewoon pre-rendered filmpjes..
     
  15. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Het leven bestaat altijd uit keuzes dat maakt het zo moeilijk O-) maar ik ga wel voor oblivion iig in t begin daarna zien we wel weer verder. Hiermee vermaak ik me wel heeeeeel lang denk ik
     
  16. Cees

    Cees Active Member

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    0
    komt er bij oblivion nou ook live een soort mmorpg dat lijkt me masterlijk
     
  17. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee. een elder scrolls MMO is voor de toekomst
     
  18. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik ben nog steeds zo benieuwd naar deze game, dit word waarschijnlijk dé game waar ik een Xbox360 voor ga kopen.
     
  19. Cees

    Cees Active Member

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    0
    ja daar kan ik mee inkomen maar tog ga ik eerst voor Call of Duty 2
     
  20. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Misschien dat er de optie komt om updates te downloaden (lijkt me sterk als dat er niet in zit), hoewel ik daar ook nog niks over ben tegengekomen.

    Maar het spel zelf is single player. Het zal niet mogelijk zijn om online te spelen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina