1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Elder Scrolls IV: Oblivion

Discussie in 'Algemeen' gestart door Volkoren, 22 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    De besturing hebben ze grondig aangepakt omdat ze veel klachten van fans hadden gekregen over het slechte vechtsysteem.
    Dat vertellen de makers in ieder geval in meerdere inteviews, dus ik neem aan dat ze er aan gewerkt hebben. Hoe de besturing nu precies is weet je pas zodra je het spel hebt kunnen spelen. Maar ik heb er wel vertrouwen in dat het wel goed komt.
     
  2. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    dat mag ik toch hopen ja.. ik heb nog nooit dit spel gespeeld (1x zo'n dik bugspel the elderscrolls 3: morrowind oid), maar als de graphics super zijn en 't spel heel lang duurt.. maar de besturing ronduit K*t, dan speel je 't nog niet, hoe vet de rest ook is. Oh trouwens.. wat moet ik me voorstellen van de snelheid precies met slaan enzo?
     
  3. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    ...
    Alles in het spel hangt af van je skills.
    Het weer was volledig willekeurig, dus lul niet dat het dagen regent.
     
  4. Socks

    Socks a.k.a sokken

    Berichten:
    458
    Leuk Bevonden:
    0
    kvond die stofstormen nogal irritant. Je ziet dan zo verdomd weinig en de hele tijd dat whoeoeoeoeo geluid :{ volgens mij werd je er ook ziek van ( d8 ik ). Het is alweer een tijdje geleden :)
    maar twas wel een vet spel :D
     
  5. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik heb me totaal niet geergerd aan de bugs. Ik vond alle positieve punten van Morrowind veel sterker als de negatieve.
     
  6. Arno S.

    Arno S. I never asked 4 this

    Berichten:
    897
    Leuk Bevonden:
    74
    Het vechtsysteem was echt minste aan deeltje 3. 100 x op een rat meppen voordat ie doodgaat en dan zelf ook nogs es 5 x dood gaan ofzo. Tuurlijk lag het aan je skills maar toch... Daarnaast hoop ik ook dat de laadtijden zijn verbeterd.
     
  7. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Het ligt aan de skills, dus wat lul je.
    Het is natuurlijk wat onrealistisch in het begin van de game...In het echt heb je geen skills nodig om een rat te doden...
    Dit is ook 1 van de redenen waarvoor je hardcore gamer moet zijn om door te bijten en genoeg te trainen...Aan al degenen die niet werden opgezogen door het verhaal van Morrowind, raad ik aan om Oblivion niet te kopen.
     
  8. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Inderdaad. Ik kan je nu al zeggen dat het ook bij Oblivion tijd zal kosten voor je verder komt.
     
  9. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik ken dat hele mens niet maar ze schijn goed te kunnen ´voice acten´:p

    Verder vind ik dat er weinig nieuws naar buiten komt van het morrowind team. Jammer is dat maar ik hoop dat er nog een hoop nieuws eer daags naar buiten komt.
     
  10. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Een grote Summer Update was belooft, maar ze hebben niks vrijgegeven behalve een tiental screenshots die magazines uit UK en Denemarken mochten publiceren. Lynda Carter gaat voor de Nord Females voice-acting zorgen BTW.
     
  11. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik heb haar net even opgezocht op www.imdb.com
    Het is gewoon dezelfde vrouw die ook in Morrowind de stemmen van de vrouwelijke Nords had ingesproken. Dus zo bijzonder is het nu ook weer niet (neemt niet weg dat ik het een goed passende stem vond. :p )
     
  12. Socks

    Socks a.k.a sokken

    Berichten:
    458
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb morrowind iets van 5 keer geinstalleerd op de computer en elke keer ben ik tot lvl 25 gekomen en ben ik toen een ander spel gaan spelen (toch wel 100 uur speeltijd volgens mij). Kheb het spel nog nooit uitgespeeld maar desondanks ben ik extreem fan van morrowind. Ik denk dat Oblivion mij dus ook wel zal bevallen. Ik kan niet wachten :D
     
  13. Tript

    Tript Levensgenieter

    Berichten:
    459
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb het nog nooit gespeeld... niet op xbox of op pc...

    but i just like RPG :+
     
  14. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb The Elder Scrolls III Morrowind nu toch al 6 maanden. Ik speelden het in het begin nooit! Het begin was nogal saai. Nu heb ik even verder gespeeld en het begint me steeds meer aan te spreken. Ik heb nog maar 1 main-quest gehad maar toch: ik begin het vanaf nu toch echt leuk vinden! Ik ben totaal nu toch wel een aantal uurtjes bezig geweest en ben pas in level 7 (bijna 8 ). Nu gaan de levels een stuk sneller omdat ik nu wat vlotter verder ga en meer ontdek! Nu ik door het eerste saaie stukje ben vindt ik het dus echt leuk worden! Een paar maanden geleden dacht ik dat ik de game beter kon verkopen..

    Nou mijn levens verhaal over deeltje 3 ;) maar nu weer terug op nummertje 4! Nu ik deel 3 leuk begin te vinden ben ik er al bijna over uit dat Oblivion mijn eerste 360 titel word. Het is mooier de actie is waarschijnlijk beter het is denk ik nog steeds groot (groter als Morrowind hoeft van mij niet mag natuurlijk wel ;) ). Ik hoop dat ze gewoon een soort Morrowind hebben gemaakt maar dan alles wat verbeterd! Dan ben ik tevreden!
     
  15. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Ik ben in deel 3 blijven hangen bij het begin, het saaie gedeelte. Heb me prima wat uurtjes vermaakt, maar op een gegeven moment kon het me niet meer boeien en leek ik te veel voor niets rond te banjeren.
    Ik hoop dat deel 4 me vanaf het begin weet vast te pakken. Zou een prima launchtitel zijn om je meteen uren te laten genieten na aanschaf en niet na een half uurtje alweer het gevoel te hebben van: 'leuk, maar nu even een andere game'.
     
  16. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Broeder.
    Ik had dit spel op de pc gekocht en snel weer terug gelegt.
    Jaja kom maar met de reactie's.
    Maar saai was het idd.
    Wil niet eerst 10 uur spelen voordat het interresant werd.
     
  17. Bonafide Hustler

    Bonafide Hustler Hustler

    Berichten:
    347
    Leuk Bevonden:
    0
    ga tog weg man morrowind haterz.. ik hou er van. en sommige vinden het kut.

    tussenweg is er niet.

    dus jammer voor die knapen die het niks aan vinden want je mist echt heeel veel.

    peace
     
  18. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    ik heb morrowind op xbox (game of the year edition dan he ;)) Ik vond het al leuk op het moment datik uit de boot stapte:D

    PeaCe, moet naar school8)
     
  19. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    suc6 op school :+

    maar ja, lijkt me leuke titel te worden, nu nog hopen dat er niet teringveel bugs in zitten, want deze kunnen 't plezier behoorlijk uit 'n spel halen. Anyway.. met de graphics zal 't wel goed zitten en met de gameplay ook:) Dit spel zou tog 100 uur duren ofzo? In dat geval ben je nog wel ff zoet..
     
  20. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    bugs? Live aware! updates misschien voor bugs enzo....

    Maar voor de pc zou ie een stuk eerder uitkomen. (over een paar weekjes volgens verschillende bronnen)
    Maar daar heb je dan wel een uber pc voor nodig dus doe mij maar de 360 versie.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina