1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Elder Scrolls IV: Oblivion

Discussie in 'Algemeen' gestart door Volkoren, 22 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. smarty_peanuts

    smarty_peanuts Active Member

    Berichten:
    356
    Leuk Bevonden:
    1
    ik mag toch geen spellen voor de pc kopen dus ik interreseer me toch alleen maar in de xbox versie (niet dat ik dat toch al niet zou doen)
    Ik hoop wel dat ze er dit keer bij de xbox versie van die health balkjes doen. Zodat je in elk geval weet hoelang het nog duurt voordat je dat tegenstander afhebt. Iets waar ik me bij morrowind nogal aan kon ergeren.
    sta je een uur lang op de tegenstander te hakken zpnder te weten hoe lang je nog moet
     
  2. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zat er volgens de makers in. (de healthbalkjes)
     
    Laatst bewerkt: 23 aug 2005
  3. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Na de release van de originele xbox versie hebben ze een patch uitgebracht met die healthbalkjes voor de pc versie. Die hebben ze dan ook verwerkt in de GOTY edition voor PC en xbox.
     
  4. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat hebben we eigenlijk nog niet behandeld in deze thread over oblivion?
     
  5. smarty_peanuts

    smarty_peanuts Active Member

    Berichten:
    356
    Leuk Bevonden:
    1
    Of je een eigenpaardenfokkerij kunt beginne om zo via xbox live te gaan dealen in paarden met andere xboxlive spelers??
    Nu weer even serieus >> ja, dat kan ik me herinnere dat die health balkjes in de GOTY edition zaten maar in dezen zulle die dus ook zitten.
    Dat is wel fijn want daar kon ik me in Morrowind soms echt aan ergeren. Zit je een uur op z'n deadra te hakken en dan PLOtSELING gaat die dood
     
  6. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Stel er zou zoiets niet in de game zitten wat belangrijk voor ons is... Bestaat de Live-aware nog...En misschien kunnen we via dat updates patches enz. binnenhalen.
     
  7. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1

    Goed nieuws lijkt mij :)
     
  8. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    En wat voor een nieuws rikkel zo wordt het spel nog onuitspeelbaarder en het zal zo met die optie als bethesda die goed vult nooit saai worden in Tamriel...
     
  9. tha messenger

    tha messenger limited

    Berichten:
    1.212
    Leuk Bevonden:
    2
    Het ziet er allemaal goed uit, ik denk dat ik deze als launchtitel ga halen. In die trailer zie je ook een ingame gevecht met dat schild, dat ziet er echt vet uit.

    Ik heb even wat plaatjes door elkaar gehusseld als wallpaper ;) klik
     
  10. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    coowle 8ergrond joh!
     
  11. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Ik vind het nou niet echt een coole wall om eerlijk te zijn. Wat plaatjes met ign logo over elkaar geplakt. :)
     
  12. Bonafide Hustler

    Bonafide Hustler Hustler

    Berichten:
    347
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vertel het nog maar een keer hier.

    IK WIL DEZE GAME :9 ;)
     
  13. Victor

    Victor Guest

    Nu ik de coverstory heb gelezen over Oblivion weet ik zeker dat ik het wil. De enige dingen die schorte aan het spel waren: de animaties, het vechtsysteem en de duidelijkheid. Nu het kompas er is, de animaties véél beter zijn en het vechtsysteem ruiger, wordt Oblivion mijnes! :D
     
  14. Cees

    Cees Active Member

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    0
    lagge dat stukje in de coverstory. "Een paar weken geleden was ik met eeen gast aan het vechten" vertelde Todd. "En ineens ging ie ervandoor. Dat was niet de bedoeling, hij had op zijn plek moeten blijven. Dus ik noteerde dat ik een bug had gevonden. maar toen kwam hij ineens terug met een groot zwaard! Hij had blijkbaar besloten dat het vechten met een groot zwaard beter zou gaan dan met een klein zwaardje en was hij naar een naburige winkel gerend om er een te kopen! Dat soort dingen gebeuren voortdurend in de wereld van Oblivion."_O_ _O_ _O_ masterlijk tog?

    bron: xboxmagazine nr 6
     
  15. NaZ

    NaZ X&Y

    Berichten:
    154
    Leuk Bevonden:
    0

    Idd, dit echt grappig _O_ _O_
    Ik heb de coverstory nog niet gelezen, maar ik ga binnenkort het wel kopen :)
     
  16. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
  17. tha messenger

    tha messenger limited

    Berichten:
    1.212
    Leuk Bevonden:
    2
    Nou, als je geen smaak hebt, als je al die plaatjes nog niet gezien hebt en als je vorige wallpaper nog slechter was kan het op zich wel cool zijn *)
     
  18. edding3000

    edding3000 Guest

    Duidelijk een neural network die AI!
    Zelf keuzes maken in plaats van keuzes geven.
     
  19. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Als er gewerkt is aan dat walgelijk slechte combat-system van Morrowind , alleen dan zal ik de game een kans geven. Ik keek toenertijd vreselijk uit naar Morrowind , ging het spelen op PC en wat viel het mij tegen...leuk hoor dat de gamewereld immens groot is..maar wanneer de NPC's daar gewoon als kippen zonder kop rondlopen en het combat system supertriest is..hoeft het voor mij niet...hoe mooi de graphics ook wel niet zijn.

    Geef mij dan maar Gothic en Gothic II op PC (alleen ben ik geen PC gamer meer)
    daar heb je NPC's die echt veel realistischer overkomen, die gaan overdag naar hun werk, s'nachts zitten ze bij een kampvuur of gaan hun hutjes in etc....hopelijk krijgt Oblivion dit ook...zo ja...dan wil ik de game uiteraard .
     
  20. Cees

    Cees Active Member

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    0
    is gewerkt aan vecht systeem en aan alle foutjes die in Morrowind zaten zijn weggewerkt zo heb je bijvoorbeeld ook een kompas met missies erop enz.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina