1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Elder Scrolls IV: Oblivion

Discussie in 'Algemeen' gestart door Volkoren, 22 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik blijf er maar over zeuren hé? Tja sorry maar ik kan er niet tegen dat andere spellen qua screens enz. geupdate worden en Oblivion bijna niet... Hoewel ze in verschillende interviews screens beloven en nog meer dingen van paarden en nog meer dingen maar ik zie nog maar niks...
     
  2. KINKY

    KINKY Active Member

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    JA dat gezeur elke keer :mad: *)
     
  3. KINKY

    KINKY Active Member

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Zitten er trouwens weer verschillende rassen in Oblivion, net zoals in morrowind??? Heb ze nog niet gezien op de screens.....??!!
     
  4. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat wil je nog meer weten dan...? Screens en videos willen ze blijkbaar niet vrijgeven, toch zijn er ondertussen 44 screens op het internet te vinden..
    @Kinky: omg, zoek de 2 fan-interviews en daar heb je de meeste info al..
    ja, natuurlijk zijn de verschillende rassen terug
     
    Laatst bewerkt: 1 sep 2005
  5. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat ik zo´n beetje alle screens wel gezien heb van Oblivion... Maar zijn er echt geen nieuwe filmpjes zover jij weet chill? Er is er maar 1....(verslag van E3 te zien op gamespot, ign, gamespy, teamxbox, Tmf´s Gamekings en ga zo maar door)
     
  6. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
  7. TotalSOLO

    TotalSOLO launch ball

    Berichten:
    518
    Leuk Bevonden:
    0
    Bloemen, bomen, planten, en alles met de juiste Latijnse namen erbij.
    Erg indrukwekkend.
    Als ze de moeite doen om het zo uitgebreid te maken weet je dat je met een meer dan geweldig spel te maken hebt.
    En dan hebben we het nu alleen nog maar over boompjes en plantjes.
     
  8. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Die rassen zitten er al in sinds Arena. Denk niet dat ze dan nu ineens de helft van de rassen gaan schrappen.
     
  9. NapoleJon

    NapoleJon Active Member

    Berichten:
    634
    Leuk Bevonden:
    0
    Op Xboxyde zijn nieuwe screens te zien. Helaas is het niet echt goede kwaliteit maar het is altijd leuk om weer wat nieuws te zien.

    Dit is een kleine greep uit de in totaal 8 screens

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  10. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Het zwaard op het tweede plaatje ziet er wel vet uit, maar er zijn idd mooiere plaatjes te vinden.
     
  11. tha messenger

    tha messenger limited

    Berichten:
    1.212
    Leuk Bevonden:
    2
    Onthoud dat dit allemaal HD-kwaliteit is, als we het straks op ons gewone tv-tje spelen zijn de graphics echt van veel lagere kwaliteit.
     
  12. KINKY

    KINKY Active Member

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    IK weet niet hoor maar op mijn computer kan ik de plaatjes niet zien alleen zo'n pictogrammetje met een x erin. Ben ik de enigste???
     
  13. Gold Elite

    Gold Elite Guest

    Pssssst, het is enige hoor. ;)

    Nee, ik kan ze ook niet zien, en 2K heeft Xboxyde verboden om de plaatjes op de website te laten staan.
     
  14. KINKY

    KINKY Active Member

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Dank U voor uw nuttige informatie GOLD ELITE. _0/
     
  15. Gold Elite

    Gold Elite Guest

    Ruik ik sarcasme? Jouw reactie was niet zoveel nuttiger, probeerer in ieder geval wat van te maken. _0/


    Anyway, ik kijk erg uit naar het aspect van paardrijden. He is nog nooit eerder gedaan en hoewel het niet al te uitgebreid en vrij simpel zal zijn, lijkt het me toch wel een prachtig systeem. Heerlijk op je paardje door de stad banjeren, fear me. :cool:

    Oh oke, geen sarcasme, ik dacht het namelijk omdat _0/ <---- die smiley vaak wordt gebruikt als sarcasme en lulligheid, sorry!

    Nee, ik het OoT nooit gespeeld, maar zou het wel willen doen na al die verhalen. ;)

    Het lijkt mij ook heerlijk om na heel veel moeitje een paard te kopen en te rijden en dan hem dan laten afmaken.... Nee meneer doet u mij maar nachtbraak!
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 2 sep 2005
  16. KINKY

    KINKY Active Member

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    OOIT Zelda ocarina of time gespeeld??, daar hadden ze ook een paard en dat was zeker een vet spel, en nee het was geen sarcasme gewoon dankbaarheid! _O_ Maar ik kijk zeker te weten ook uit naar paardrijden, lijkt me heel vet om door de bossen te rijden met je paard die je net gekocht van al het geld dat je bij elkaar gespaard hebt door quests lopes te doen!! MAAK ME GEK! :9
     
  17. tha messenger

    tha messenger limited

    Berichten:
    1.212
    Leuk Bevonden:
    2
    Het was toch al zeker dat paardrijden een onderdeel zou worden?
     
  18. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
  19. KINKY

    KINKY Active Member

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    HELEmaal vergeten Nachtbraak.....maak me nog gekker!!! }:] Ik zeg het nog een keer wat een SPEL _O_
     
  20. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    ?
    Post in algemeen nederlands en post es wat nuttigs..
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina