1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Elder Scrolls IV: Oblivion

Discussie in 'Algemeen' gestart door Volkoren, 22 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KINKY

    KINKY Active Member

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry cHiL
     
  2. Cees

    Cees Active Member

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    0
    jah ckers jammer dat het allemaal HDTV is maar het is in ieder geval so dat het mooier is dan op de normale Xbox... tog ... of zeg ik nou iets geks? ...
     
  3. tomdamasker

    tomdamasker wachten duurt lang

    Berichten:
    344
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan als je opgepakt wordt ook allemaal dingen doen; de sleutels proberen te stelen, het slot proberen te kraken enz. En er zijn meer dan 200 kerkers, pfff, ongelooflijk
     
    Laatst bewerkt: 2 sep 2005
  4. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Aliasing zit er volgens mij maar een klein beetje meer in. The lighting is honderden malen verbeterd. Maarja gameplay > graphics, dus fuck HDTV
    @tomdamasker: die scans mag je hier niet zomaar posten, haal die link maar weg voordat een mod je waarschuwt...
     
    Laatst bewerkt: 2 sep 2005
  5. tomdamasker

    tomdamasker wachten duurt lang

    Berichten:
    344
    Leuk Bevonden:
    0
    waarom niet? zeker auteurs-rechten ofzo,

    anyway, er zijn 5 guilts (en elk is een rpg op zich zelf) en 10 speelbare rassen. Er is een gezicht en haar editor bij het maken van je personage en je kan er een hele dag over doen om 1 gezicht te maken. Elke NPC heeft een eigen vechtstijl; dit houd in dat hij op unieke wijze een combinatie maakt tussen slaan, blocken, bewegen, pijlen schieten, spells gebruiken enz. Dit hangt van zn skills af. Jij, en je vijanden, kunnen ook iemands wapen afpakken, iemand ko slaan of verlammen. Je vijand zal soms gewoon wegvluchten als je hem aanvalt of een wapen zoeken dat op de grond ligt.

    In elke stad zijn huizen te kopen en je kunt zelfs als een vampier door het spel heen gaan.Er zijn ook genoeg mogelijkheden om slechte dingen te doen, het toppunt: assasin worden in de Dark Brotherhood, 1 van de 5 guilts, zo heb je ook een magic guilt. In elk van deze guilts zijn ander soort guests (maar het grootste deel zal denk ik wel hetzelfde zijn, behalve de manier van spelen)
     
    Laatst bewerkt: 3 sep 2005
  6. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je de scans echt wil zien, dan add je tomdamasker maar op msn..maar hier mogen die scans niet worden geplaatst, idd door auteursrechten.
     
  7. Bonafide Hustler

    Bonafide Hustler Hustler

    Berichten:
    347
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand de verschillen op te noemen van oblivion en morrowind,

    bijv

    de kerkers van morrowind en oblivion
    npc's etc
     
  8. KINKY

    KINKY Active Member

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    EEH Tomdamasker???? wat je net zei over dat je als vampier door het leven kan gaan en dat er 5 guilts zijn...etc... gaat dat over oblivion.. zoja hoe kom je aan die info????
     
  9. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
    Zolang tomdamasker aangeeft waar de scans vandaan komen (dus welk blad) is er niks aan de hand, dan wordt er geen auteursrecht overschreden.
     
    Laatst bewerkt: 3 sep 2005
  10. ormagon

    ormagon l!ve gamer

    Berichten:
    538
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat de meeste nvan ons geen HDTV hebben staan,
    en wie xbox magazine van deze maand heeft gelezen heeft ook kunnen zien
    hoeveel detail je mist als je geen hdtv hebt, met andere woorden de graphics zullen echt een stap minder mooi izjn.
    AAAAHHH ik wil oblivion
     
  11. tomdamasker

    tomdamasker wachten duurt lang

    Berichten:
    344
    Leuk Bevonden:
    0
    Er komt een interview in de pczone, waar ze de pc-versie van oblivion bespreken. En aangezien de xbox360 versie niet verschilt van de pc-versie (behalve de menu'tjes) klopt deze info. Dus wacht nog even en koop dan een pczone (issue 159, van oktober 2005) en daar staat het tussen. Hoe ik aan deze info ben gekomen, terwijl het magazine nog niet in de winkels ligt, mag ik niet vertellen (dan schaad ik auteurs rechten).

    @ cygnum:
    ik zou je post nog maar eens door lezen, want volgens mij bedoel je het andersom ;) en sorry trouwens dat ik daar zelf niet aan gedacht had op het begin.

    >>>Mijn 200e post<<<
     
    Laatst bewerkt: 3 sep 2005
  12. Gold Elite

    Gold Elite Guest

    Ik ben het met je eens, de zoekfunctie is zoveel moeite....

    Wat het verschil is tussen Oblivion en Morrowind is vooral dat het gewoon allemaal hetzelfde is, maar dan véééél beter. Hou het daar maar op, dan wordt je nog meer verrast dan anders.
     
  13. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Het waren scans van magazines die hij via imageshack.us heeft geupload
     
  14. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    HDTV is een signaal, heeft niks met je tv te maken. Dat signaal is op dit moment niet beschikbaar in europa.
     
  15. Cees

    Cees Active Member

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    0
    ff vreemde vraag miss maar je kan tog gewoon overal rondlopen bij Oblivion dat lijkt me nl wel vet :D
     
  16. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
  17. tomdamasker

    tomdamasker wachten duurt lang

    Berichten:
    344
    Leuk Bevonden:
    0
  18. fllix313

    fllix313 Active Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    16
    dit spel wordt zo vet 8) deze moet ik egt hebben :p ook vet dat je gewoon overal kan rondlopen en niet zoals bij fable steeds een klein stukje ik vond dat dat tog wel een stuk vrijheid wegnam.
     
  19. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    wordt lijp deze titel:) maar.. ik weet niet cker of ik een 360 haal.. dus dat moet ik nog zien of ik van deze titel kan gaan genieten.
     
  20. KINKY

    KINKY Active Member

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn de scans van pczone al weer weggehaald??? :confused: Want ik krijg alleen de voorpagina van het blad. :'-(
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina