1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Elder Scrolls IV: Oblivion

Discussie in 'Algemeen' gestart door Volkoren, 22 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    Hij heeft ze in de spoiler gezet. Bedankt tom

2. KINKY

KINKY Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lama ik zie het al

3. ormagon

ormagon l!ve gamer

Leuk Bevonden:
    0
    idd het is een signaal, maar dat signaal moet je TV wel ondersteunen dus heeft het zkeer iets met je tv te maken, en dat signaal is zeker al verkrijgbaar in europa, meer dan de helft van de lcd en plasma tv's ondersteunt het al, alleen zijn die stinkdingen pokkeduur

4. Bonafide Hustler

Bonafide Hustler Hustler

Leuk Bevonden:
    0
    shit ey. oblivion word zo mooi

5. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    Dat is al door tientallen mensen gezegd in deze thread maar laat die gameplay nou ook maar es goed worden.

6. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    en waar zijn die screenshots dan met de vergelijking tussen zo'n kijk mij eens mijn rijke pappie manipulren tv en de studenten tv ?

7. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Algemeen nederlands alsjeblieft.

8. Victor

Victor Guest

De screens zijn helaas van een kijk-mij-eens-een-nieuwe-soort-tv-hebben type. Jammer, want op je normale tv'tje wordt het allemaal veel minder.

9. Bonafide Hustler

Bonafide Hustler Hustler

Leuk Bevonden:
    0
    beetje rustig man.

de gameplay van morrowind van ik ook al super goed. morrowind is gewoon het beste spel dat ik ooit heb gespeeld. dus dan mag ik zeker zeggen dat ik me hier als een malle op verheug:)

10. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Door dit soort uitspraken vind ik het jammer dat ik morrowind nooit heb gespeelt maar dan maar oblivion kopen:).. die word sowieso tof en die nieuwe screens zijn echt vet*)

11. KINKY

KINKY Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry hoor...maar ik vond de combat system in morrowind echt mEGA BAGGER!

12. Bonafide Hustler

Bonafide Hustler Hustler

Leuk Bevonden:
    0
    ik ergerde me daar niet aan omdat het in mijn greep had. jammer voor de mensen die het niks vinden je weet niet wat je heb gemisd. de beste sfeer van alle spellen:)

13. the_xbox_men

the_xbox_men xbox 360

Leuk Bevonden:
    0
    ja morrowind was idd beste spel ooit vond het wel jammer dat je invert axis niet uit kon zetten

14. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    Lol, op de xbox? op de xbo kan het ckr wel, check bij option's, en dan met te linker/rechter trigger (of was het nou zwarte/wiite knop :eek: ) moet je ff checken, dan kom je bij zo'n menu waar je het wel degelijk uit kan zetten hoor ;) _0/

15. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Beste sfeer ooit in een game, ik denk toch Gothic en Gothic II op de PC.
    Alles wat de NPC's daarin doen gebeurd niet in Morrowind, en das echt een gemis.

16. Gunther

Gunther ///M Power

Leuk Bevonden:
    0
    Combat systeem is best goed, geen magie en wapens tegelijkertijd maakt het balanced. En het combat systeem is best uitgebreid. Met magie heb je on target/on self/on touch/cast when strikes. Dan met wapens heb je slash,chop en trust. Al moet ik zeggen dat ik heb gekozen dat het spel automatisch de beste aanval kiest.

17. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik persoonlijk vond het Combat system in Morrowind zo slecht en vervelend dat ik al vrij gauw stopte met spelen, beetje dom lopen inhakken op je vijanden totdat ze neervallen, ze merkte niet eens dat je je vijanden raakte/pijn deed.

Als Combat echt tof is in deze Oblivion, dan kijk ik erg uit hiernaar...nieuwe screenies in een Xbox magazine die ik zag vandaag waren ziek mooi, ook een soort render van een mannetje op paard.

18. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    voor zover ik weet is de combat ongeveer hetzelfde, ik zou in ieder geval niet zo snel weten hoe je die combat in first person leuker kan maken zonder dat je de gameplay verpest...

19. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht dat ze het combat-systeem meer fable/achtig zouden maken zeg maar.

20. Victor

Victor Guest

Idd, nu voert je personage om de zoveel tijd bijv een rol uit, wat een meer ruig gevecht creeƫrt.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina