1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Elder Scrolls IV: Oblivion

Discussie in 'Algemeen' gestart door Volkoren, 22 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    Die laatste screens vind ik er pas ECHT mooi uit zien... jezus het maakt me niet uit op welke console ie komt maar als die exclusief is voor bijvoorbeeld de PS3 dan koop ik een PS3 :eek: ... lijkt me duidelijk ;)

    maar het allermooiste vind ik nog wel dit:

    bethesda softworks is de enige die dit ook daadwerkelijk waar maakt en die ik dus ook volledig vertrouw en geloof (daar kunnen lionhead en Big Blue Box nog wat van leren...)
     
  2. studio_125

    studio_125 Guest

    ja idd, die haalden alles uit fable, ik vond t zo erg tegen vallen, vond t na een week al niet meer leuk :cool:
     
  3. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    De xbox 2 moet wel ontzettend goed worden om de omvang van Morrowind met deze graphics te trekken. Kijk eens hoelang Morrowind moet laden en hoelang Fable moet laden. Hoelang zouden de laadtijden van ee combinatie van die 2 dan niet worden.

    Ik heb Fable ook in een week uitgespeeld, en daarna niet meer aangeraakt. :'-(

    Over de gameplay heb ik bijna geen twijfels, Bethesda heeft veel ervaring met RPG's zoals Oblivion. Die weten wat er verwacht wordt van hun fans.
     
  4. Thriceaddict

    Thriceaddict Active Member

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar ik mag toch hopen dat de game wel beter wordt dan dat misbaksel van een pirates of the caribean
     
  5. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je Morrowind gespeeld? Ga er dan maar vanuit dat het spel ongeveer dezelfde richting uitgaat. Ik heb Pirates of the Caribean nooit gespeeld, maar het voor de release wel goed gevolgd omdat het op Morrowind zou lijken. Maar na de eerste reacties heb ik het snel laten zitten. Het grootste probleem waren de bugs en onduidelijkheden in het spel of niet?
     
  6. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    vab pirates of the caribian heb ik veeeeeeeeel plezier aan beleefd meer aan dan fable eg waar.
    Ik heb dan ook geen problemen met bugs gehad :)
     
  7. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Wat ik nou toch weer lees op xbw :9
    En die was al gigantisch 8)

    Ik ben net trouwens ook op de Elder Scrolls site geweest. Al die screens die tot nu toe uitgebracht zijn, zijn van de pc versie. Dus het kan best zijn dat de xbox2 screens er wat minder uit zullen zien. Maar dan nog, ze zullen toch prachtig blijven, want het lijkt me sterk dat die zo extreem veel van de pc screens zullen verschillen.

    edit/
    En op Gamespy staat nu ook een interview met een van de makers. Ik zal even wat interessante dingen quote
    Maar ze komen ook al foutjes tegen, hoewel het me wel grappig lijkt om het te zien:
    Kijk hier voor het hele artikel: http://pc.gamespy.com/pc/the-elder-scrolls-iv-oblivion/558955p1.html?fromint=1
     
    Laatst bewerkt: 31 okt 2004
  8. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Wel handig als alle Guards op elkaar gaan inrammen :)
     
  9. Vivi Ornitier

    Vivi Ornitier Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    op bethesda site stond dat Oblivion kleiner zal zijn dan morrowind?
     
  10. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben benieuwd of het echt zal lukken om de speelwereld zo groot te krijgen. Dat zou echt vet worden.
    Ik ga er wel vanuit dat de graphics net iets minder zullen worden op de xbox, maar zo erg is dat niet. Als is het wel jammer.

    Lol, zijn ze er ook achter... Wat verwacht je als je een RPG maakt waarbij de meeste skills met combat te maken hebben

    Ik hoop dat ze dit niet teveel gaan verwerken. Dalijk krijg je zo'n Fable systeem waarbij een pijl in beeld staat die precies wijst welke kant je uit moet. Ik vond het eigenlijk wel goed hoe het was. Je moet daar naar toe, dan beknopte routebeschrijving (die wel te begrijpen was) en dan de wegwijzers maar volgen. Zoals ik het nu lees maken ze dus wel een compas met pijlen :confused:
    Ze gaan ook een fast travell map maken zodat je niet meer zolang hoeft te reizen! Jammer! Je hoeft er geen gebruik van te maken, maar als het er is ben ik bang dat ik toch snel even ergens naar toe reis.

    Zouden ze weer een papieren map erbij leveren? Dat maak de orientatie een stuk makkelijker en laat het spel meer leven voor mij.

    In Morrowind merkte je geen verschil aan het spel of je nu goed/slecht fighter/mage was behalve dan de manier waarop jij speelde. Dat klinkt nu in ieder geval een stuk beter.

    Lol, die fout zou ik ook wel eens willen zien. Maar lijkt me eigenlijk niet moeilijk te op te lossen. Guards zorgen voor de orde, dus zorg dat ze niet voor verkeerde dingen kunnen kiezen.
     
  11. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Je had toch ook al fast travel in Morrowind. Dus zo nieuw is dat niet.
    Je kon ten slotte reizen met de Silt Strider, per boot, met Divine en Alsmvi Intervention, met Mark en Recall, met de mages guild en via de Dunmer Forten.

    Misschien dat hij het paard bedoeld, aangezien er in enkele screens een mannetje te paard te zien is.
     
  12. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Op de xbox2 :'-(.

    En btw, combat zoog inderdaad zoooo hard in morrowind, kan je nagaan hoe goed de rest van spel is dat k het tog gespeeld heb.
     
    Laatst bewerkt: 31 okt 2004
  13. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Hoe kan je Travellen met de Dunmer Forten? Nog nooit ontdekt :eek:
     
  14. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Dan moet je de Propylon Indexxen verzamelen. Die heb je nodig om het transport systeem te activeren (dat is dat vreemde magische ding in een van die huisjes die op het fort staan). Voor ieder fort heb je een Propylon Index nodig.

    Op Gamespot kwam ik dit plaatje nog tegen. Geen screenshot, maar wel erg vet.
    [​IMG]
     
  15. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Jah zeker mooie wallpaper :), Hopelijk zit er in Oblivion een teller hoelang je al bezig bent :)
     
  16. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Wat voor vijanden hopen jullie eigenlijk dat er terug komen?
    Ik persoonlijk hoop dat ze de Dremora en de Atronachs verfraaien/'verengen' (het zijn tenslotte demonen) en erin stoppen. :9

    Cliff Racers kunnen ze wat mij betreft eruit laten. Die beesten waren alleen maar irritant. Als je door Molag Amur liep, kwam je om de 10 stappen wel weer een cliff racer tegen. Dat je ze tegenkomt is tot daar en toe, maar waarom zo vaak?
     
  17. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik vond de Dremora's altijd wel vet :), En die Guar's waren vet grappig :+
     
  18. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, die cliff racers mogen wegblijven. Houterige dingen, die zaten echt op teveel plaatsen. Ook die vage vismannetjes, naam vergeten, mogen ze eruit gooien. Ik vond ze er maar vaag uitzien.
    Verder irriteerde ik me aan weinig beesten.
    De golden saints mogen ze er zeker erin laten. Die hadden wel iets, ze waren niet de mooiste vijanden. Maar toen ik die voor het eerst tegen kwam had ik wel 'wow, een golden saint'
     
  19. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    dat was een ander team, namelijk de makers van sea dogs, elder scrolls wordt al jaren door een team gemaakt die uitsluitend met elder scrolls bezig zijn...

    klopt XBW zal zich wel vergissen denk ik...
     
    Laatst bewerkt: 31 okt 2004
  20. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja idd dat lijkt me wel heel erg klote, zoals het was is perfect naar mijn mening...

    ook daar heb je gelijk in het systeem van siltstryder, boten, mages guild mark/recal, divine/almsivi intervention (en in mindere mate de dumner forten) was geweldig alleen je moest er even achter komen... Wat ze wel kunnen doen is het aantal een beetje uitbreiden (dus meer plaatsen waar je je heen kunt transporteren, meer siltstryders ofzo...)

    en die papieren map is misschien wel het allermooiste van Morrowind je krijgt daardoor zo erg het gevoel in die wereld te zitten... hoe vaak ik die map wel niet gebruikt heb is echt ontelbaar... zeer handige (en unieke) toevoeging...

    kut dubbelpost :eek: |:-
     
    Laatst bewerkt: 31 okt 2004
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina