1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Elder Scrolls IV: Oblivion

Discussie in 'Algemeen' gestart door Volkoren, 22 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SupahMaster

    SupahMaster Guest

    ik krijg Morrowind + addons over een paar dagen en die ga ik kapot spelen!!
    screens zien er goed uit...

    eigenlijk zouden ze dit spel online moeten maken op de pc zonder maandelijkse kosten...

    dan zou WoW eraan gaan!!
     
  2. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja, het spel is inmiddels een 4-tal jaar oud. Het spel vereist nog altijd de beste PC's op de markt. Om hiervan een MMO te maken is out of the question. Bethesda zei trouwens dat ze momenteel enkel concentreren op singleplayer RPG's. Het verhaal van vorige delen leent er zich toch niet toe om gebruikt te worden in een MMO. Er is nog teveel lone warrior gehalte daarvoor.

    Anyway, jammer dat je nu nog maar Morrowind koopt, want als je eenmaal bent opgezogen door het spel ben je meer dan 1 jaar van je leven kwijt, geloof me.
     
  3. Bonafide Hustler

    Bonafide Hustler Hustler

    Berichten:
    347
    Leuk Bevonden:
    0
    dat vind ik het nummer van morrowind tog wel wat mooier met die trommels in het begin.:) morrowind is echt het beste spel die ik heb gespeeld. en ben blij dat er meer mensen zijn die dat ook vinden:) daarom vind ik het ook een schande hoe laag cijfer morrowind in de review op xboxworld kreeg :mad:
     
  4. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je geen tijd hebt om het spel rustig te spelen en niet dieper en dieper in het verhaal van Morrowind op te gaan, dan is het echt een buggy hoerespel.
    Journalisten hebben nou eenmaal geen tijd voor dit soort open-ended RPG's, daarom zijn de scores uiteenlopend.
     
  5. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    geile muziek... onder dat filmpje...:p
     
  6. Lucca

    Lucca Bored

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of deze screen er ook altussen staat, vast wel, maar toch:

    [​IMG]

    Wat een schoonheid, het kan toch eigenlijk niet dat een game zoals Morrowind en dus met die grootte zulke graphics gaat krijgen...
     
  7. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Zegt dus wat over de kracht die de machine moet hebben om zoiets te laten zien.
     
  8. Lucca

    Lucca Bored

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou maar hopen dat de game tot zo ver getest is op bugs, dat ik niet 2 uur bezig ben mijn mannetje uit de muur te halen. En die laadtijden moeten anders, beter geluid, er kan nog zo veel beter :+

    Voor mensen die deze nog niet gezien hebben:
    Daedroth
    [​IMG]
     
  9. Victor

    Victor Guest

    Wauw die screens zijn mooi... :'-( Begin gelijk weer te twijfelen of het een 360 of PS3 wordt... Gisteren was ik er nog wel zeker van. :'-(
     
  10. SupahMaster

    SupahMaster Guest

    OMG.. ik ga die trailermuziek downen en dan onder ut draaien.. dat had ik ook met Kokiri Forest van Zelda Ocarina Of Tim gedaan.. :D
     
  11. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Die screens zijn zeker mooi:) zo gedetailleerd voor zo'n grote game.. idd maar hopen dat er niet zoveel bugs zijn en dat het vechtsysteem wel goed is.. dat vond ik in dat laatste filmpje er toch niet echt super uitzien
     
  12. Lucca

    Lucca Bored

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmmz, dan nog maar enkele screens :cool:

    Groepsgevecht?
    [​IMG]

    Dremora
    [​IMG]

    Voor de mensen die ze nog niet kennen. ^^
     
  13. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Dat zijn zeker 2 van de mooiste screens die ik tot nu toe heb gezien met die van dat bos;) al die details en die boogschutter ziet er ook goed uit.. ook de manier waarop hij de boog spant.. lijkt me echt tof om met een hele groep mannetjes een ander klein leger in de pan te hakken8)
     
  14. Lucca

    Lucca Bored

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeker, maar ik weet niet of groepsgevechten nu wel echt iets is voor een Solo Fighter game als Morrowind.

    Want in dat geval moet de AI enzo ok erg goed, maar goed, wie weet maakt Bethesda er wel wat verrassend moois van :)
     
  15. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Dat moet sowieso ook als je 1 op 1 vecht want dan wil je ook geen tegenstander die tegen de muur aan loopt :+ bijvoorbeeld:p
     
  16. Lucca

    Lucca Bored

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    AI van de oude Morrowind bestond alleen uit het bestormen van de speler. Zodra er groepen zijn, verwacht ik in ieder geval dat ze kunnen samenwerken, cover geven aan elkaar, tactisch aanvallen etc. Maar ik zal wel weer te veeleisend zijn :)
     
  17. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Nee dat ben je zeker niet.. het ziet er nu al zo mooi uit zoveel beter dan Morrowind.. dan verwacht ik ook een geweldige AI.. zoals je al zegt gewoon een goede tactische samenwerking en ook individueel denkvermogen..
     
  18. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Holy crap. En dan voor te stellen dat je uren in zo een prachtige wereld kan rondlopen. :eek:
    Zal met HDTV ongetwijfeld ook wel een stuk mooier/scherper zijn dan zonder, maar toch.
     
  19. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Tja dat hou je toch en mijn geldvoorraad is niet oneindig gok de jouwe ook niet 8) mja dit is echt zo'n game dat je zonder opdrachten te doen eerst nog vele uren kan rondlopen zonder je te vervelen.. het is zo groot en ongelofelijk mooi.. volgens mij lukt het nooit om alles in deze game gedaan en gezien te hebben :{
     
  20. Lucca

    Lucca Bored

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Als het ook maar half zo mooi is als dat de producers ons doen geloven, dan echt wel..

    Ook deze screens zijn nieuwe voor mij, voor anderen misschien niet, aangezien ik op dit moment een screen database aan het doorbladeren ben :+

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina