1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Elder Scrolls IV: Oblivion

Discussie in 'Algemeen' gestart door Volkoren, 22 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lucca

    Lucca Bored

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit klinkt eerlijk gezegd niet erg vernieuwend. Ze hadden toch op zijn minst nieuwe Guilds kunnen maken, ook die Power Swing klinkt een beetje vaag. Alsof je met Disney sterren om je heen ineens wat harder slaat, erg opmerkelijk.

    Niet dat ik tegen dit soort onrealistische dingen ben, maar het moet wel in het spel passen.
     
  2. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Reject of life.
     
  3. Bonafide Hustler

    Bonafide Hustler Hustler

    Berichten:
    347
    Leuk Bevonden:
    0
    door dat stuk tekst word ik alleen maar ongeduldiger... ook vet dat ze de vertrouwde dingen er gewoon in hebben laten zitten:)

    en over me spelling. dat kan gebeuren toch??
     
  4. Lucca

    Lucca Bored

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    True, vertrouwd, maar ze hadden ook wel wat mogen vernieuwen op dat gebied. I know, er is genoeg te vernieuwen, maar ik ben nu eenmaal een veeleisende Morrowind-fan.

    :cool:
     
  5. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Komt bij mij juist over dat het hele vecht systeem verbeterd is. Alleen dit woord al: 'combo' :D
     
  6. Lucca

    Lucca Bored

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Combo klinkt leuk, maar ik werd veel minder enthousiast door het woord:
    'Power swing'

    Alsof een of ander Disney figuurtje even zijn krachten verzamelt om wat harder te slaan. Morrowind is the real thing, niks geen power swing :+
     
  7. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Eeej toet als je iemand keihard tot moes wilt slaan heb je kracht nodig... ik vind zo´n power swing niet zo verkeerd als ze er een energiemeter bij gedaan hebben en dat je die zogenaamde power swing 3 keer per dag kunt gebruiken ofzo...
     
  8. Lucca

    Lucca Bored

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Toch blijf ik bij een Power Swing een Final Fantasy slag voor ogen houden. I know, Morrowind is alles behalve realistisch, maar het komt wel 'echt' over, zo'n power slag zou echt misstaan in de Tamriel wereld...
     
  9. Victor

    Victor Guest

    Haha, heb je wel gelijk in, deed me ook meteen denken aan een misvormd Pokémon geval. Pikalalala, poooooooooooower swiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiing! :+

    Maargoed, zoals Tim het zegt, lijkt het me het het meest logisch. The Elders Scrolls is altijd een spel geweest dat dit soort dingen erin doet, en dan vooral een bepaald limiet per dag. Het lijkt me wel leuk, en een betere naam weet ik helemaal niet. ;)
     
  10. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Je zegt dat op een manier alsof je ook deel 1 en deel 2 hebt gespeeld, wat me dus erg sterk lijkt gezien jouw leeftijd. :+
     
  11. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Er wordt al genoeg geslowchat in deze thread. Delete de vorige 2 bladzijden en een nieuwkomer zal niks gemist hebben. Post AUB niet als je niets anders dan 'OMG OMG r0xOr, ik wil deze g4m3!!!1!!1' te zeggen hebt.
     
  12. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik vind dat geen slowchatten. Ik vind dat er bijna overal juist over het spel wordt gepraat. Hier en daar wat offtopic, maar daardoor blijft de thread wel gezellig vind ik.
    Wat is er nu leuk aan een thread waar alleen maar strikt dingen gepost worden als:

    post Zus en zo is aangepast.

    *Maanden valt het stil want er is geen nieuws*

    post Kijk hier, er is een nieuwe screenshot vrijgegeven

    *Weer maanden stil*

    post In dit en dat intervieuw, wordt het volgende allemaal beweerd.

    etc. etc..

    Als ieder topic op zo´n manier zou zijn opgebouwd was ik al lang vertrokken. :p
     
  13. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Het blijft maar een forum. Boeiend zijn is geen vereiste.
    Als ik maar info vindt ivm 360 spellen, des te beter ik een keuze kan maken uit de sterke launch line-up.
    Mij ga je niet zien posten in subforums zoals 'The Green Mile'. IMO moet je echt zielig zijn om een fuck te geven om iemand die je mee converseert op een forum.
     
    Laatst bewerkt: 21 sep 2005
  14. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Dus als je een reactie geeft ben je al met iemand aan ´t converseren? |:-

    Hoe dan ook. Ik houd hier nu over op. Want nu loopt het wel finaal offtopic. Wat ik in ieder geval dus wilde zeggen is dat af en toe wat offtopic geen kwaad kan. Het houdt het tenminste allemaal wat luchtig. Het gaat tenslotte maar over computerspellen.
     
  15. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Converseren in de zin van posten op een forum, in het algemeen dus. Mensen die zoals jou hun meningen op een forum plaatsen...mensen die je nooit in het echte leven ontmoet, daar geeft niemand een fuck om. Behalve degenen in Green Mile. 1 woord: tijdverspilling. Is het boeiend naar een foto van een willekeurig iemand zijn/haar kamer te zitten staren? Nee
     
  16. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    De mods zijn er om heel erg offtopic aan te pakken, als het finaal offtopic loopt dan zullen we er uiteraard wat van zeggen, maar Benneke heeft gelijk.

    Maar deze discussie heeft niks met The Elder Scrolls te maken, als je een post vind dat niet kan gebruik dan de [​IMG] knop. :)
     
  17. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    @Chill, ik wil niet lullig overkomen maar kijk nou eens waar jezelf een halve bladzijde mee bezig bent....

    Nu eindelijk ff ontopic.

    Over de pc versie van Oblivion. Wanneer komt ie uit?

    En over de game zelf: Je hebt uiteraard weer nieuwe quests bij verschillende factions. Kun je die met NPC´s die aan jouw kant staan samenspelen? Of hulp vragen of helpen? Een leger opbouwen?
     
  18. Lucca

    Lucca Bored

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Sommige screens duiden erop dat er af en toe samen gewerkt moet worden, een leger vormen lijkt me niet echt logisch. Kleine party's daarentegen wel, lijkt mij in ieder geval erg stoer, hopelijk kan je je partymembers dan ook helemaal kleden (wapens geven etc).
     
  19. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd, zoals in KOTOR2 bijv. Het lijkt erop dat zoiets er in komt. Weet iemand hier iets meer over?
     
  20. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Er is nog niets officieel aangekondigd ivm recruteren, dus ik neem aan dat je niet zomaar een willekeurig iemand als ally kan gebruiken..
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina