1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Elder Scrolls IV: Oblivion

Discussie in 'Algemeen' gestart door Volkoren, 22 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Socks

    Socks a.k.a sokken

    Berichten:
    458
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop dat ik de zonnebloem loterij hoofdprijs win, dan koop ik wel een xbox360 met oblivion denk ik. Maar misschien moet ik er maar niet van uit gaan dat ik 15000 op me bankrekening gestort zal krijgen...

    *hoopt* *bidt* *offert schaap*
     
  2. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Dan moet je bij mij zijn :9

    Het enige wat ik 'nep' vind van dit spel is het slaan van een vijand, voelt niet lekker lijkt me.
     
    Laatst bewerkt: 2 okt 2005
  3. WiresOUTLAW

    WiresOUTLAW ''screw you guyz''

    Berichten:
    509
    Leuk Bevonden:
    0
    het is zeker niet perfect maar het is gelukkig velen malen beter dan in morrowind.
     
  4. tomdamasker

    tomdamasker wachten duurt lang

    Berichten:
    344
    Leuk Bevonden:
    0
    Die textures zijn zo vet en dat damage aangevertje naast je cursor is ook netjes. Ik vindt het ook wel relax dat ze die dungeons wat interactiever hebben gemaakt. Ze leken bij TES 3 toch wel een beetje op elkaar. En die AI, je zou gewoon een dagje met iemand 'mee kunnen lopen' en zien wat hij/zij de hele dag doet; slaat ze is iemand in elkaar of steelt ze is wat of gaat ze alleen 1x per dag naar de tempel en blijft ze voor de rest alleen thuis.
     
  5. Lucca

    Lucca Bored

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet niet zeker of dit al gepost is?

    Captain Picard... _O_
     
  6. Jerhui

    Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of dit al gepost was (kon het niet zo snel vinden), maar hier is een 20 minuten durende walktrough van het spel te downloaden!!! *)
     
  7. NapoleJon

    NapoleJon Active Member

    Berichten:
    634
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja was al een paar pagina's terug gepost, maar herhaling kan nooit kwaad met dit filmpje. Echt te mooi. Vooral ook omdat het nog van de E3 is en dus alweer 5 maanden oud is.
     
  8. Lord<>Snowboard

    Lord<>Snowboard ~XBW Member~

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    4
    Echt een super spel!! Die omgevingen zijn gewoon prachtig, wat mij wel opviel is dat je niet door ramen kunt kijke, dat zou toch nog een extra zijn :)
     
  9. Lucca

    Lucca Bored

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kon zojuist het filmpje pas echt goed bekijken, man wat ben ik enthousiast.... _O_

    Die dungeons vind ik echt super mooi eruit zien, helemaal vanwege bijvoorbeeld die vallen, echt heel interactief en dat maakt het zo verschrikkelijk mooi. De donkerheid vond ik opzich nog wel meevallen.....

    Ook de andere graphics zagen er subliem uit, het bos leek gewoon een echt bos, en de gezichten zien er (behalve de ogen) ook eindelijk eens 'echt' uit..

    Die radiant AI deed het ook leuk, ik neem aan dat ze die gebeurtenissen wel heel erg versneld hebben, want als al die acties elkaar zo snel opvolgen, dan denk ik dat het al snel eentonig wordt.....

    Maar ik ben echt diep onder de indruk
     
  10. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
  11. Ryuchunk

    Ryuchunk Guest

    misschien is het ook handig om het dan zelf na te gaan :9
     
  12. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    idd de 4e was anders... die was niet zo lang om te downen maar er zit er 1 bij van 180 mb?" O-)
     
  13. Dik KlootWijk

    Dik KlootWijk Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    geweldig filmpje
     
  14. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is wat ik het meeste naar uitkijk. Hopelijk doen ze veel verschillende dingen en was de 'bookstore' niet gewoon half scripted.
     
  15. Dik KlootWijk

    Dik KlootWijk Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    is het mogelijk om iemands ledematen af te hakken ofzo :9
    zou gaaf zijn
     
  16. NapoleJon

    NapoleJon Active Member

    Berichten:
    634
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij niet. Ik denk dat ze dat dan ook wel hadden laten zien in dat filmpje. Het meest spannend is geloof ik dat er bloed vanaf komt, meer niet.
     
  17. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Het bloed is stukken beter uitgewerkt dan in Morrowind. Nu zit er ook bloed op de wapens (na een tijd vervaagt en verdwijnt). Misschien zijn er nu ook bloedsporen te zien, maar dat betwijfel ik. Ik ben het 90% zeker dat je ledematen niet kan afhakken, want anders had Bethesda wel al vertelt aan de pers over deze nieuwe physics engine, etc.
     
  18. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Bedoel je dat je hoopt dat dat "Bookstore gebeuren" wel scripted is? Want dat hoop ik wel, als ze namelijk in het echte spel, alles ZO snel achter elkaar doen, zou dat minder zijn :'-(
    Ze leest, eet en gaat pitten in minder dan 20 seconden joh.
    Dus ik hoop dat dat gewoon VOOR die presentatie beetje vooruit gespoeld is :)!
     
  19. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Die dingen volgen zich iets te snel op idd. Ik hoop dat die taken van haar niet half scripted waren. M.a.w, dat in andere delen van Cyrodill veel diverse taken worden uitgevoerd en de NPC's niet telkens dezelfde taken gaan uitvoeren.
    Er zijn 60.000 lijnen dialoog opgenomen, maar na tientallen uren gesprekken tussen personen gaan mensen veel dingen herhalen. Althans, ik hoop van niet.
     
  20. NapoleJon

    NapoleJon Active Member

    Berichten:
    634
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is zeker weten voor de presentatie gedaan. Ze willen gewoon een aantal dingen uitbeelden die de NPC's zouden kunnen gaan doen. Elke keer vetelt hij wat over wat ze deed en als ie daarmee klaar is dan doet de NPC weer iets anders waar ie over vertelt.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina