Ik heb de thread eens doorgelezen, wat ik er tot nu toe al uitgehaald ehb:
-Screens zien er echt vet uit.
-Wij zouden het jammer vinden als het spel vereenvoudigd zou worden. Wij hoorden dat er misschien een pijl inkwam die de richting aan ging geven. Wij hopen dat dit niet zal gebeuren. Een van de leuke dingen uit Morrowind was het zoeken van de weg. Je kreeg een routebeschrijving die je dan mocht volgen, zoek de herkenbare punten uit het landschap, lees de wegwijzers etc.
Laat het ons maar zelf uitzoeken.
-Maak het in ieder geval mogelijk om deze 'beginnershulp' uit te zetten
-Een kompas zou wel een handige toevoeging zijn
-Het grote verhaal moet blijven
-Grote werelden waar je overal naar toe kunt, zeker geen paden die je af mag wandelen in gebieden die groot lijken maar eigelijk helemaal niet bereikbaar zijn
-Jammer dat de wereld niet zo groot als morrowind wordt, maar zolang het idee hetzelfde blijft zijn wij tevreden
-Goed dat het vechtsysteem wordt uitgebreid
-Wij hoorden ook iets over een fast travell map, dit betekent hopelijk niet dat je vanaf iedere plek jezelf kunt transporteren. Dit heeft ook verband met het makkelijker maken met het bereiken van plekken, dus minder zoeken.
-Een papieren map zou weer erg leuk zijn, geeft veel sfeer en is handig
-Een teller waarop bijgehouden wordt hoelang je speelt zou handig zijn
-Laat alsjeblieft de cliffracers eruit. Irritante beesten.
-Atronachs en Dremora waren stoere wezens, die mogen blijven. Golden Saints hadden ook wel iets
Dat waren ze denk ik wel, nog toevoegingen/aanmerkingen?
*edit, ik werd onderbroken door het eten toen ik aan het typen was. Dus had nog niet gezien dat jij ook al wat neergezet had. Een aantal dingen komen wel overeen denk ik. Ik ben het in ieder geval met je eens.
Laatst bewerkt: 1 nov 2004