1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Elder Scrolls IV: Oblivion

Discussie in 'Algemeen' gestart door Volkoren, 22 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Mooi filmpje, maar heb wat minpuntjes kunnen ontdekken.

    Veel last van haperingen, het liep niet echt soepel.
    Struikjes waren enkel van dichtbij mooi gedetailleerd en scherp, verder weg waren het allemaal groene wazige vlekken, wat ongetwijfeld nog wel wat mooier kan, zeker als je die mooie bomen etc wel gewoon ziet zoals ze zijn.
    Donker. Iets waar ik in games niet van houd, is dwalen door een level zonder dat je goed kan zien waar je heen moet of wat er gebeurt, wat ik hier heel veel had.
    Het vechten vond ik nog een beetje magertjes.
    De NPC's hebben een hoop events, maar zijn vaak allemaal korte events van een paar seconden (2sec trainen, 2sec eten, spell op hond werkt paar seconden etc).

    Maar verder lijkt het me een erg coole game.
     
  2. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Alles wat je hebt opgesomd ligt aan het filmpje.
     
  3. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Haperingen? Ik zag alleen dat Vsync uitstond ( daardoor krijg je dat screentearen in het filmpje, die horizontale lijnen dus ). Graphics vond ik echt dik, en bovendien zijn die filmpjes niet in HD dus dat blurry wat je ziet zal denk ik ook wel verbeteren op een hoge resolutie... Alleen het vechten vind ik ook wat mager, maja dat zal wel lastig zijn te maken als je het bugvrij wil houden en het is zeker beter dan deel 3. Hoop alleen dat je wel veel speelduur eruit haalt, net als deel 3.
     
  4. Socks

    Socks a.k.a sokken

    Berichten:
    458
    Leuk Bevonden:
    0
    die laatste guard die in het filmpje door de geheime gang wil gaan, blijft ook even "hangen". Hij verplaatst zich niet terwijl er wel een loopanimatie is.

    Maar minor details. We moeten niet zo zeike :p
     
  5. Tantalos

    Tantalos Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien hebben jullie hier iets aan:
    Oblivion DVD
    een torrent van de origele dvd, dus iets beter beeld :cool:
     
  6. Ryuchunk

    Ryuchunk Guest

    @2k
    kraak verder af zou ik zeggen :)
     
  7. BLADE_314

    BLADE_314 Make My Day!

    Berichten:
    361
    Leuk Bevonden:
    1
    Bohja ik moet me echt schamen dat ik dit filmpie nu pas zie...Maja 't zag er rete goed uit hoor *)

    Ik had trouwens niet zoveel last de donkere gebieden waar iedereen 't over heeft, maar dat kan liggen aan 't feit dat m'n monitor een beetje gaar aan 't worden is en dus een veeeel te licht beeld weergeeft :+

    Ik zie dat er veel verbeterd is, maar toch krijg ik het gevoel dat 't nog op 1 of andere manier op Morrowind lijkt. En daar ben ik dan ook gruwelijk blij mee, want wat heb ik toch veel uurtjes verkloot aan dat goddelijke spel O-)



    BTW: -Ik had een mailtje naar GCSHOP.nl gestuurd om te vragen of ze Oblivion ook op de Pre-order lijst konden zetten. En een paar dagen later kreeg ik een mailtje om me te bedanken en te zeggen dat Oblivion nu ook was toegevoegd- Zou dat dan door mij......nehhh :D
     
  8. Lucca

    Lucca Bored

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Er is een duidelijk verschil tussen onderbouwd kritisch zijn en afkraken, daarnaast heeft hij qua filmkwaliteit wel degelijk gelijk, en zoals ook CHiL al zegt: "dit ligt waarschijnlijk allemaal aan de film zelf, of aan de reden waarom die gemaakt is".
     
  9. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Jups, maar last van Haperingen had ik niet hoor!
    Wel dat het af en toe TE donker is, maar dat ligt aan het filmpje denk ik :).

    Verder, Die NIEUWE screenshots van Olbivion! :eek:
    Had er nog niet echt over na gedacht, maar die FIGUREN die je kan worden.
    Die op de Main-page, is gewoon ÉÉN groot monster Gek :D , en daar kan jezelf dan mee gaan rond hobbelen. :cool:

    Maar kan je je poppetje veranderen onder het spel? Dus veranderen van Kledij :) ?! Lijkt mij wel, hoop ik!!
     
  10. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Lijkt mij van wel inderdaad.
    Je zal je character flink kunnen aanpassen naar jou wensen (wat toch wel hoort bij RPG's). :)
    Ik kan iig niet meer wachten.
     
  11. Tript

    Tript Levensgenieter

    Berichten:
    459
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ook niet .. ben na dat filmpje van 20 minuten he-le-maal overtuigd geraakt van dit spel :)


    en wat is nou 2 maanden wachten ;)
     
  12. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    De tijd is wel voorbijgevlogen moet ik zeggen.
    Eerst was het nog een half jaar en zo praat je over 2 maanden en binnen no-time is ie er dan echt.
    Ga thuis ook maar weer eens het filmpje bekijken, je moet toch wat. :)
     
  13. Tript

    Tript Levensgenieter

    Berichten:
    459
    Leuk Bevonden:
    0

    eigelijk moet je er niet aan denken, ik bekijk zo weinig mogelijk.. gewoon omdat je er anders alleen maar aan denk,
    en das niet echt bevordelijk voor de tijd dat je moet wachten :)
     
  14. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Dat is zo.
    En des te minder kan het tegenvallen.
    Heb bij twee games gehad, dat het me toch lichtelijk tegenviel (was nog wel een goede game), omdat ik er te veel naar uitkeek (wat ik normaal nooit doe).
    Moet me eigenlijk 2 maanden weren van gamesite waar Xbox360 nieuws op staat en me dan laten overdonderen wanneer hij in huis staat (ben nog niet zeker van aanschaf bij launch). :D
     
  15. Tript

    Tript Levensgenieter

    Berichten:
    459
    Leuk Bevonden:
    0

    ik wil hem wel bij launch halen omdat mn box nu kapot is .. maar aan de andere kant wil ik het allemaal nog even van de spreekwoordelijk zijnlijn bekijken ;)
    en idd wat jij zeg,, het kan natuurlijk tegenvallen, maar ik probeer ook zo weinig mogelijk te verwachten van de 360 en de spellen die er uitkomen..
     
  16. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    http://xbox360.ign.com/articles/655/655880p1.html

    Check deze hands-on op het X05 event in Amsterdam.
    Geen nieuw filmpje, maar wel wat meer info i.v.m character creation.
    Ook neemt Bethesda het kleden en armor systeem van Morrowind gewoon over. Dus al de kleren, schoeisel, maskers en bescherming die rondslingert of je 'loot' van een lijk of steelt van een NPC kun je gewoon aantrekken.
    In Morrowind konden de Khajiit en Argonian - rassen geen helmen, maskers en schoeisel dragen. Ik heb ergens gelezen dat dit in Oblivion wel kan.
     
  17. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Mooi zow :D!!
    Zelfs de kleren aan kunnen doen van Mensen die je dood?

    Dan ben je wel je kleren kwijt?, die je eerst aan had? Of kan je die allemaal bijhouden :)?

    Offtopic: Is alles nu Engels door dat forum upgrade gebeuren?
     
  18. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Zal je vast wel mee kunnen nemen.
    BTW: check aankondiging/PSO/fora. Staat meermaals duidelijk vermeld waarom het in forum Engels is, nl. ivm de update waar nog geen nl-pack voor is.
     
  19. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Je inventory-grootte wordt bepaald door je hoeveelheid strenght (alles in de game wordt bepaald door je stats). bv strenght: 50 => dan kun je 200 kg dragen. Dus alles wat je oppakt wordt in je inventory bewaard. Als het gewicht van de items die je draagt groter is dan wat je strenght-level aankan, dan moet je items naar eigen keuze op de grond laten liggen want je kan op dat moment niet bewegen. Dus, infeite alle objecten die niet vast zitten kun je meenemen (met uitzondering van lijken).
     
  20. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Lukt niet echt he Han;)? Ik verwacht er veel van:) kan moeilijk slechter zijn dan de xbox toch;) en ik het is sowieso al leuk om op de xbox te spelen dus verwacht ik ook veel plezier te gaan beleven van de 360 en ook van oblivion
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina