1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Elder Scrolls IV: Oblivion

Discussie in 'Algemeen' gestart door Volkoren, 22 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    het enige wat ik slecht aan dit spel vind is dat het geen live is dat had ik wel verwacht
     
  2. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    WoW, dat is een super oplossing _O_!! En ook super duidelijk.
    Gewoon kijken hoeveel je kan dragen, en hoppah, je weet wat je mee kan nemen :)!

    En over dat "iets ervan verwachten". Ik verwacht hier ook gewoon super veel van:D !!
    Is echt lastig, wil jij hier niet veel van verwachten!
     
  3. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan heb je het mis toet...
    Ieder 360 spel bevat namelijk live aware dat betekent dat het wel een live functie heeft daarmee kun je dus nieuwe dingen downloaden voor het spel: wapens, creatures enz. met dit spel denk ik. Maar dat is allemaal nog niet zeker.

    En als je bedoelde dat je het jammer vind dat Oblivion geen MMORPG is tja daar ben ik het mee oneens.
    1. Een mmorpg is voor op een console is voor iedereen nieuw en voor de makers ook dus ik denk dat het dan onwijs veel fouten zal bezitten de eerste mmorpg.
    2. Oblivion hoort niet online te zijn op die manier. want het is echt een verhaal -spel wat verder gaat en verder gaat.

    Een MMORPG in zo´n rpg-vorm met zulke elementen erin die oblivion gaat bevatten zou helemaal geweldig zijn, maar Oblivion als rpg online? Nee! Er zou een andere spelontwikkelaar mee moeten beginnen maar niet het elder scrolls team. Die mogen hun tijd wat mij betreft aan een nieuw Oblivion-morrowind spel of hoe je het wilt noemen.
    Maar een MMORPG in Oblivion stijl is voor ons slechts nog maar een natte droom.
    BTW: dat forum tsss als je tien minuten niet actief op het forum bezig bent word je uitgelogd.
     
  4. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Idd, daar komt Final Fantasy wel mee :)!!
    Die Game wordt een MMORPG als het goed is....

    Dus als je dat wilt, zal je even moeten wachten!
     
  5. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Tegenstelling.
    Ik ga wel akkoord met wat je neerschreef. Er moet helemaal geen Elder Scrolls Online komen, want dat is simpelweg tegen het principe van de geschiedenis van de serie. Het gaat om 1 persoon in elk deel. De Nerevarine in Morrowind en de 'seeker of the lost heir' in Oblivion. Ik kan me hiervan geen MMO voorstellen, want alles draait om het verhaal en heroïsche daden.

    http://til.gamingsource.net/

    Voor degenen die alles over Elder Scrolls willen leren.

    @Mystery X: FFXI wordt volgens IGN niet veel speciaals...op X05 had de game blijkbaar dezelfde graphics van de vorige versies en waren er nog slowdowns.
     
    Laatst bewerkt: 5 okt 2005
  6. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    FFXI koop IK ook niet, ga mooi voor Oblivion *) !
    Was alleen hint voor die ene persoon die graag een RPG online wilde.

    Maar viel het idd tegen?
    Ken de Final Fantasy helemaal niet (Wel van NAAM natuurlijk :)) Maar NOOIT echt zelf gespeeld.
    Maar had gehoord dat het wel een Perfecte game is ofzo...
    Valt dus weer tegen.
     
  7. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Met Oblivion ben ik (hoop ik) het eerste jaar wel zoet.
     
  8. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Moet wel lukken lijkt me.
    Als je alles gaat uitzoeken en gewoon normaal de game speelt, en niets afraffelt...:cool:

    Volgens mij duurt het nog lang, al wil je SUPER snel spelen....
    Zit in elk geval zat speeluur plezier in volgens mij.
    En dan ook nog meaby een ander spel dat je erbij hebt, en dat je ook speelt.:)
     
  9. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Je bent er echt zo'n tijd mee bezig.. maar met het verschil in missies en alles met je kan doen gaat het ook echt nooit vervelen... ik heb er echt zo'n zin in
     
  10. Bonafide Hustler

    Bonafide Hustler Hustler

    Berichten:
    347
    Leuk Bevonden:
    0
    jammer dat ze het fast travel erin hebben gedaan ik vind het dan veelst te makkelijk om ergens te komen dan. maar kan ook begrijpen dat mensen dat juist goed vinden omdat ze geen zin hebben om zo lang te lopen. ik vind het lopen juist iets avontuurlijks hebben dat je echt die landschappen verkent. dus ik denk dat ik zo min mogelijk fast travel ga gebruiken
     
  11. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Het enige wat ik irritant vind is het kompas. Wat zo leuk was aan Morrowind was verloren lopen en uren nieuwe dingen ontdekken en dan eindelijk de locatie vinden. Ik heb gelezen dat men het kompas niet kan afzetten..dus als dat ding gaat telkens gaat aangeven wat er in de buurt is.....tja.:{

    Dat teleporteren vind ik ook overdreven. OK, de mensen die het niet willen gebruiken, gebruiken het gewoon niet...maar als je echt gaat doodgaan en in geen uren hebt gesaved, dan vind ik het gedacht van instant warping toch maar dom. Je hebt hierdoor een gevoel van veiligheid, wat er niet mag inzitten IMO.
     
  12. Bonafide Hustler

    Bonafide Hustler Hustler

    Berichten:
    347
    Leuk Bevonden:
    0
    wtf komt er ook een kompas? da vind ik heel wa minder. en idd ontdekken verdwalen vond ik morrowind juist leuk!. maar ook dat veranderd mijn gedachten niet,

    dit word hemels_O_
     
  13. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Mmm, ik denk dat een Kompas af en toe toch wel prettig is. Want ik denk dat TE lang dwalen misschien TE frusterend wordt voor veel gamers.
    Tuurlijk, wij als echte gamers willen dit. Maar velen ook niet.
    Meaby, dat je hem TOCH uit kan zetten. :)
    Dat FAST TRAVEL gebeuren is idd onzin. Ga ik ook niet gebruiken. Lopen, daar draait heel het spel om....
    vele afstanden afleggen :D
     
  14. Lucca

    Lucca Bored

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat had je oude Morrowind ook hoor. Gewoon op B drukken voor de landkaart en je wist precies in welke richting je liep...
     
  15. fllix313

    fllix313 Active Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    16
    maar het is tog saai als je een kwartier door een bos loopt :eek:
     
  16. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    LoL _O_

    Mjah, idd, lijkt mij ook wel logisch. Omdat ik denk dat het op een gegeven moment TE frusterend kan worden, en je op een gegeven moment gewoon het spel laat liggen.
    Daarom is een Functie als Landkaart of Kompas wel prettig om die in noodgevallen te gebruiken:)
     
  17. Bonafide Hustler

    Bonafide Hustler Hustler

    Berichten:
    347
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is wat anders dan een kompas.... ik hoop iig niet dat er in oblivion echt een kompas is waar een pijltje in staat waar je naar toe moet. dat bedoelde ik
     
  18. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Het kompas staat linksboven op je scherm. Er staat op welke richting je uit moet gaan om een hotspot te bereiken. Zo daalt de moeilijkheidsgraad wat...Bethesda kiest duidelijk voor een breder publiek en niet enkel Elder Scrolls fans.
     
  19. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Voor mij zou dat wel aantrekkelijker zijn.
    Heb met deel 3 toch een hoop plezier beleeft, maar vond het jammer dat ik op een gegeven moment nog geen echte quest ben tegengekomen of had voltooid. Toen kwamen er andere games binnen en heb ik hem niet meer aangeraakt, dus ik ga deeltje 4 weer opnieuw proberen en hopen dat het me meteen van begin tot eind kan boeien. :)
     
  20. Lucca

    Lucca Bored

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Wha, vind ik niet. Bij Morrowind kon je precies zien welke kant waar was. Gewoon de map er bij pakken en je zag het in een oogopslag, alleen is het nu ietwat versimpeld.

    @CHiL, het breder maken wil nog niet gelijk zeggen dat het minder diep wordt voor de echte fans. Ik ga er vanuit dat er nog zo ontzettend veel te beleven valt voor de Die-hard fan, iets wat een casual speler totaal niet opvalt.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina