1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Elder Scrolls IV: Oblivion

Discussie in 'Algemeen' gestart door Volkoren, 22 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Mee eens maar het zou wel leuk zijn als je gegevens kon zien van bijv hoe veel je gelopen hebt, je gemiddelde snelheid..
    Zou wel leuk zijn.
     
  2. Bonafide Hustler

    Bonafide Hustler Hustler

    Berichten:
    347
    Leuk Bevonden:
    0
    jaha maar ik bedoel dus dat er geen kinderpijltje erbij staat naar de grot waar je naar toe moet. en dat is bij morrowind dus niet! dus dat je echt geholpen word om naar je doel te moeten
     
    Laatst bewerkt: 6 okt 2005
  3. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Nu staat dat dus wel op je kompas.. maar denk dat je dat ook wel uit kan zetten als je wil.. mij lijkt het wel leuk om veel rond te dolen en me eigen weg te zoeken maar ik wil ook wel op bepaalde momenten makkelijk missies enz kunnen vinden en het gevoel hebben dat ik echt verder kom in het spel..
     
  4. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Jups, dat is het gewoon:) !

    Je moet wel het gevoel hebben dat je verder komt en dat het ook wat opschiet.
    Daarom zou het prettig zijn als je zelf kan kiezen of je voor een kompas kiest ofniet.
    Maar al is dat kompas VAST, dat stuurt het je ECHT niet van plek naar plek. Daar is het spel niet naar lijkt me!!

    Voorals nog, ga ik er gewoon van uit dat je kan kiezen of je ervan gebruik wilt maken ofniet.:)
     
  5. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Werd in een interview met Todd bevestigd dat je het kompas niet kan afzetten. Waarom denk je dat ik er daarnet over klaagde...als je het simpelweg kan afzetten zou ik toch niet zeuren.
    Verder komt in het spel? Tja, als de main quest net zo kort is als bij Morrowind, dan vullen de side and misc. quests voor 80% het spel. Dus echt het gevoel van verder komen heb je nooit. Ik had eerder het gevoel dat ik nooit alle grotten in het spel zou verkennen. Wat ook zo was tot ik het spel na een jaar beu was.
     
    Laatst bewerkt: 6 okt 2005
  6. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Ligt er natuurlijk ook aan, HOE dat kompas gaat werken.
    Als het idd CONSTANT de weg wijst naar ALLES....
    Dan is dat idd wat minderss:{
    Laat het alleen af en toe quests zien, of dorpen, dan valt er nog mee te leven natuurlijk.

    Maar er moet gewoon een mate van dwalen in bestaan. Op Fardo zijn site, vertelt hij ook dat hij hem op de X05 heeft gespeeld.
    En hij vertelt daar dat hij al snel gauw verdwaalde:9 . Dus waarschijnlijk valt het allemaal wel mee....
     
  7. Ryuchunk

    Ryuchunk Guest

    @mystery x
    damn jij bent echt actief he in deze toppic :) ;)
     
  8. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Denk het ook wel ja:) je word gewezen op bijzondere plaatsen enz... daar is het kompas vooral voor werd gezegd in de filmpjes..
     
  9. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu ik waarschijnlijk dit spel ga halen als 1ste moeten mensen mij met een paar dingen overtuigen: Deel 3 op de pc vond ik na een paar uur doelloos lopen een beetje saai worden.
    Zo: wat zijn de grootste veranderingen.
     
  10. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Durf nu eigenlijk niet meer te posten :eek: :p !!
    Maarjah, je moet toch iets als je geen Xbox meer hebt.
    Dus beetje rond hangen op Xboxworld.nl, voor school dingen maken en Msn'en.
    Nu alles in de gaten houden:D , en als ik de Xbox 360 heb, zul je mij hier weer veel minder zien;) !

    En jeps, zoals Marty zegt...
    Het zullen alleen denk ik de belangrijke punten zijn.
    En ik denk dat dat ook wel prettig is, zodat je wel vooruit in het spel komt!:cool:
     
  11. Robertione

    Robertione Active Member

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    Oblivion zal in dat opzicht niet veranderen ten opzichtte van Morrowind. En het is zelf hoe je het invult, want doelloos rondhangen is wat je zelf van je vrijheid maakt.
     
  12. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn geen grote veranderingen..jij kiest ten slotte wat je wil doen..en jij koos om doelloos rond te lopen in Morrowind. Jammer
     
  13. Ryuchunk

    Ryuchunk Guest

  14. Ryuchunk

    Ryuchunk Guest

    @mystery
    wat is je msn adres, wil wel wat ouwehoeren over games met jou :) :9
     
  15. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom duurt het nog zo lang..
     
  16. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
  17. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    ferrie nijs. :)
     
  18. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Jij weet het wel altijd te vinden_O_ ReSpEct :)

    En ook deze screens zien er zeer cool uit!!
    Damn, dit wordt voor mij een echte nieuwe ervaring op RPG gebied. Heb morrowind nooit gespeeld, dus dit is nieuw voor mij.
    Als ik dan al die figuren zie, die je kan zijn:eek: ...
    Gewoon GRANDIOOS!!
    Check gewoon dat pak, van dat mannetje. Dat zandkleuren ding. Echt uber tof....

    Edit:/
    @ Ryuchunk
    Ik PM je ff :)
     
  19. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Die screens zijn echt supertof.. alleen de gezichten zijn op de pics minder mooi dan in de filmpjes vind ik.. voor de rest ziet t er echt super uit
     
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina