1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Elder Scrolls IV: Oblivion

Discussie in 'Algemeen' gestart door Volkoren, 22 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marine robin

marine robin ODST Sniper NL

Leuk Bevonden:
    0
    het is juist mooi dat ze het groter hebben gemaakt want nu heb je een spel dat nog langer duurt om uit te spelen en het is nog mooier ook nog_O_ O-)

dus jij zal waarschijnlijk wel fast travel gebruiken...:{

2. marine robin

Leuk Bevonden:
    0
    het is juist mooi dat ze het groter hebben gemaakt want nu heb je een spel dat nog langer duurt om uit te spelen en het is nog mooier ook nog_O_ O-)

dus jij zal waarschijnlijk wel fast travel gebruiken...:{ groetjes marinerobin _0/

3. edding3000

edding3000 Guest

lekker dubbelposten.

En nee, oblivion is niet groter. Dit omdat er dan veeel te veel gedaan moet worden en de game in 2011 nog niet af is ;).
    Toch is het speelveld '15 square miles' om de 20 minuten durende video te quoten.
    meer dan de helft is bos dat 'evolueert' en dus realtime veranderd.

Daarnaast:
    Weet iemand ofd het ook kan regenen in oblivion?
    Ik hoop het namelijk, dan moeten die bossen wel prachtig zijn denk ik :D

4. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waar slaat dat nou op? Ze hebben er even lang aan gewerkt als aan Morrowind hoor...

En ja, er zitten regenbuien in Oblivion. In het laatste deel van de E3 video kun je trouwens Kvatch bewonderen 's nachts. Het enige wat je kunt zien zijn de reflecties op de gebouwen van de blikseminslagen. De sfeer was het sterke punt van Morrowind, omdat je constant het gevoel had in een uitgestrekte vrije wereld rond te lopen. Nu dat de graphics tientallen keer beter zijn wil ik verdwaald geraken in die wouden van Cyrodiil.

5. BLADE_314

BLADE_314 Make My Day!

Leuk Bevonden:
    1
    Qua oppervlakte is Oblivion groter (is duidelijk gemaakt in interviews van een tijdje geleden). Maar voor zover ik weet werd er niet echt duidelijk gemaakt op wat voor een aspect het niet groter werd. Ik denk dan ook dat er iets minder quests in de Oblivion zitten, vergeleken met Morrowind.

Niet getreurd trouwens er zullen nogsteeds meer speeluren in zitten dan je in je natte dromen kunt voorstellen *)

6. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Inderdaad waardeloos van het uitstel van GRAW,maar uiteindelijk is het voor een goed doel, dat de game gewoon afgewerkt is en niet even snel afgeraffeld om launch te halen.

Anyway, Nu ik in dat 20 min filmpje gezien heb dat het wel snor zit met dat combat system(die bout was in Morrowind) kijk ik erggggggg uit naar Oblivion.
    Hopelijk krijgen we nog een stukje van het paardrijden te zien, aangezien je kan reizen te paard, lijkt me echt tof.

--

Ik hoop alleen dat dit niet waar is...gelukkig nog geen oficieel woord hierover.

http://www.gameinformer.com/News/Story/200510/N05.1007.1906.32390.htm

"As far as third party, there are a lot of games slipping from day one launch into later in the launch window. Microsoft’s definition of launch window is seemingly from November 22 until sometime in February and March because our sources say that titles like Elder Scrolls IV: Oblivion, Saint’s Row, The Outfit, and Tom Clancy’s Ghost Recon Advanced Warfighter will not be seeing the light of day on the Xbox 360 until 2006.

Laatst bewerkt: 10 okt 2005
  7. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Als Oblivion wordt uitgesteld, is dat echt Slecht!
    Blijft er geen Launch game meer over....
    En idd, ik hoop dat dit niet bevestigd wordt door Microsoft ofzo!

Met dat paard-rijden. Het is toch zo dat je er wel op kunt rijden, maar niet VANAF het paard kund vechten?
    En heb je verschil in paarden? Ik herinner mij bijvoorbeeld nog, "Dynasty Warriors".
    Daar had je verschillende paarden, de een was beter dan de andere. Het lag aan je RANG en je Skills, of je het paard kon berijden ofniet :)!
    Best leuk idee, ik weet niet hoe dit in Oblivion is uitgwerkt?

8. edding3000

edding3000 Guest

Ik zal dite 20 minute gameplay video nog eens bekijken, en daar wordt echt gezegd dat het oppervlak kleiner is dan in morrowind hoor.

9. BLADE_314

BLADE_314 Make My Day!

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb em ook nog maar een keertje bekeken (toch zalig *) ), maar vogges mij wordt er toch echt NIETS gezegd over de oppervlakte vergeleken met Morrowind. Enige dat gezegd wordt is dat het 16 vierkante Mile (geen km) groot is.

Kan zijn dat ik 't mis heb hoor, maar dan mag je me zeggen op welke tijd in die 20 minuten gezegd wordt dat Oblivion kleiner is...

Btw...rot van die mogelijk uitstelling (dan koop k de Xbox echt niet op Launch date)

10. Ryuchunk

Ryuchunk Guest

11. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    je kunt idd niet op een knol ten strijde trekken..

12. marine robin

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb dat filmpje ook en er wordt niks gezegd over dat het kleiner of groter is dan morrowind:confused: dusss... ik denk niet dat oblivion uitgesteld wordt want ze hebben er 3 jaar aan gewerkt om deze game klaar te krijgen , en dat is niet het geval bij GRAW........_0/

13. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    De game is al lang af en ze zijn hem nu volop aan het testen.

14. MYSTERY X

Leuk Bevonden:
    31
    Nice, dat deze zeker een launch game wordt.
    Nu hopen, dat ze idd met dat testen alle "zwaar irritante" Bugs eruit gaan krijgen :).
    Zullen vast wel een aantal foutjes in voorkomen, maar zolang het niet storend of kl*te is voor de gameplay vind ik het best.
    * denk o.a. aan Framedrops in Fifa 2006

En het maakt niet uit, qua paard?
    Dus er zijn geen goede of slechtere paarden die je alleen kan berijden met bepaalde skills?

15. marine robin

Leuk Bevonden:
    0
    inderdaad....ik denk dat er niet veel fouten in zitten als er zolang aan gewerkt is*) (hoop ik)_0/

16. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Als je verschillende interviews hebt gelezen over oblivion lijkt het erop dat het the elder scrolls team alles heeft gedaan wat de fans wilden. Ze hebben onwijs veel mailtjes ontvangen waarin dus die klachten o.a. genoemd werden. Dus hebben ze daar in oblivion aandacht aan besteed.

17. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ze houden teveel rekening met de casual gamer. Natuurlijk moet je als bedrijf op je winstmarge concentreren, maar om bepaalde zaken te vermakkelijken vind ik toch onnodig.
    Je kan te paard rijden, maar je moet afstappen om te vechten. Het is dus niet de bedoeling om hiermee ten strijde te trekken, maar het paard wordt puur als transportmiddel beschouwd.
    @Marinerobin: De uitgever bepaalt het tempo waaraan de developer moet werken. Zenimax heeft Bethesda naar mijn weten nog nooit onder druk gezet kwa release dates.
    Dus je kan niet zomaar zeggen, "Ubisoft werkt minder lang aan Ghost Recon, daardoor weten we zeker dat Oblivion een launch titel wordt..."
    Waar slaat dat eigenlijk op?
    Officieel is Oblivion een launchtitel. Er gaan geruchten de ronde dat Oblivion uitgesteld wordt. Period

18. BLADE_314

BLADE_314 Make My Day!

Leuk Bevonden:
    1
    Heeft iemand iets gehoord over of ze een ECHTE map erbij doen. Dat vond ik ook zo stoer bij Morrowind dat je echt een langkaart had van de wereld waarin je rondliep...
    Dat vind ik echt super belangrijk...hoef k nieteens een boekje of wat dan ook erbij te hebben. For all I care geven ze me een losse blanco Dvd en de landkaart *)

19. VanGoghNL

VanGoghNL Xbox 4 life

Leuk Bevonden:
    0
    ziet er wel vet uit.
    maar koop het niet kan niet op live dus.

20. MYSTERY X

Leuk Bevonden:
    31
    Dus dan koop je de game al niet meer|:- Wat jij wilt jonguh.....

Die map, zal wel net zo iets zijn als de Map bij GTA San Andreas ofniet? En valt daarmee te werken?
    Die van Gta heb ik als poster opgehangen (achterkant vrouwtje) en gebruikte ik de Computer MAP die je kon zien via de Xbox.

Denk dat ik hetzelfde doe met Oblivion, als dit mogelijk is, en dat ik niet met die map naast mij ga liggen gamen ;)!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina