1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Elder Scrolls IV: Oblivion

Discussie in 'Algemeen' gestart door Volkoren, 22 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bonafide Hustler

    Bonafide Hustler Hustler

    Berichten:
    347
    Leuk Bevonden:
    0
    maar is ie nu uitgesteld of niet?
     
  2. Ryuchunk

    Ryuchunk Guest

    nee het wordt gewoon een launch game en dat is 100% zeker :)
     
  3. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Tot de dag waar het gerucht een officiele aankondiging wordt...(zucht)
     
  4. tomdamasker

    tomdamasker wachten duurt lang

    Berichten:
    344
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je naar die laatste screen kijkt lijkt het spel wel seizoenswisselingen te hebben, want volgens mij heb ik die stad ook wel eens zonder sneeuw gezien. Ik zou het ook verkeerd kunnen hebben natuurlijk
     
  5. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Zou natuurlijk wel heel tof zijn, en het zou ook mogelijk moeten zijn :). Ben benieuwd of het erin zit.
    Ach, en anders is het al mooi zat, dat in verschillende gebieden altijd sneeuw ligt.
    Nog iets anders: Bij FABLE kon je littekens oplopen, die je je HELE leven bleef houden (in het spel). Is dit ook zo bij Oblivion?
     
  6. KINKY

    KINKY Active Member

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0

    Nope dacht ut niet.
     
  7. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Aan de ene kant maar goed ook, super mooi personage.
    Krijg je een zwaard slag op je kop, HEEL litteken van vanaf je oog tot aan je nek, heel je personage verknalt.

    Maar CHIL, je post dat vrouwtje dat er eerst JONG uitziet, en vervolgens OUD met rimpels.
    Dit gebeurt eigenlijk NIET in de game ofwel, aangezien personages NIET ouder worden:'-( .
    Weten we al heo het met de tijd zit? Want het BOS groeit bijvoorbeeld ECHT in real Time.
    Dus heb je een klok ofzo? En anders, hoe lang duurt het vanaf zons Opgang naar zons ONDERgang?
    Kijk, GTA, was elke seconde één minuut. Hoe zit dat bij Oblivion of weet men dat nog niet?
     
  8. NapoleJon

    NapoleJon Active Member

    Berichten:
    634
    Leuk Bevonden:
    0
    Een gerucht heet een gerucht omdat het nog niet zeker is. Tot de tijd dat een officiële aankondiging wordt gemaakt dat ie echt uitgesteld is kun je er dus gewoon vanuit gaan dat het een launchgame wordt.
     
  9. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    24 uren in-game is ca. 20-30 min (weet ik niet zeker). De bomen/struikgewas groeien niet.
    Ivm die vrouw. Dat was engine aan te tonen, dus NPC's veranderen niet van uiterlijk.

    @Luc E. Fer: Dat is precies wat ik zei.
     
    Laatst bewerkt: 12 okt 2005
  10. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Duurt dus wel even voordat er een dag voorbij is :)! Wel zo prettig.
    De bomen/struikgewas groeit niet? Dat had ik begrepen uit dat 20 minuten durende filmpje toch?
    Wanneer hij het hert ziet. Wat heb ik dan verkeerd verstaan?

    Aha, maar er lopen wel NPC's rond met leeftijdverschillen?
    Want KIDS heb ik nog niet gezien op screens, en lijkt mij best logisch, dat wanneer je een dorp binnen komt, je mannen, vrouwen, jongens en meisjes ziet :).
    En niet alleen volwassenen.
     
  11. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    In die video zegt Gavin Carter dat de omgeving dynamisch reageert weersveranderingen. Kinderen zitten niet in het spel, want anders zou de game een 18+ ESRB rating krijgen waardoor het spel veel minder zou verkopen. Fable was een uitzondering, want in die game kon je de kinderen niet vermoorden.
     
  12. BLADE_314

    BLADE_314 Make My Day!

    Berichten:
    361
    Leuk Bevonden:
    1
    Yepz, bij Fable hebben ze er express voor gezorgd dat je in de stad geen wapens kon gebruiken, zodat ze kinderen ook konden toevoegen.

    Ben blij dat ze kinderen uit Oblivion laten....kan je tenminste rotzooi uitvreten in de steden *)
     
    Laatst bewerkt: 12 okt 2005
  13. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Hahaha al hadden ze kinderen in Oblivion gedaan kon je zeker ook hun kleren aantrekken8) ... Dan loop je daar door de poort naar oblivion met je veel te kleine t-shirt.
     
  14. marine robin

    marine robin ODST Sniper NL

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    omdat dat in een intervieuw is gezegd .....dat de game af is en alleen de foute eruit gehaald worden...... dus het spel zelf is dus wel afO-)
     
  15. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    En welk interview mag dit dan zijn? Geef even een link. Als het een interview is die nog voor X05 werd afgelegd dan betekent het niets, want aan de build die op X05 speelbaar was moet nog veel aan de draw distance worden gewerkt.
     
  16. marine robin

    marine robin ODST Sniper NL

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    deze http://www.dgs-online.nl/news_display.asp?id=16487_0/
     
  17. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
  18. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Jups, het is zeker launch game :)
    "X05: Pete Hines bevestigt: Oblivion launch game
    X360 - General Wong - 6/10/2005 - 12:28:41 PM

    Bethesda's Pete Hines heeft in een video interview met Gamespot bevestigd dat The Elder Scrolls IV: Oblivion als launch game zal fungeren voor de Xbox 360."

    Je kan nu dus rotzooi uitvreten. Houdt in dat je HEEL zo'n dorp kan gaan uitmoorden? Of althans, een helehoop NPC's kan je gaan killen.
    Wat heeft dit voor GEVOLGEN in het spel. Werkt deze net als FABLE, met Goed en Kwaad?
    Want je kan toch niet ongestraft zo'n heel dorp gaan killen? Zal toch wel invloed op statics of Imago hebben? :)
     
  19. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan iedereen vermoorden die je wilt. Zolang de NPC niets te maken heeft met de Main Quest. Als je iemand aanvalt in de buurt van guards (die in elke stad/dorp rondlopen), dan krijg je een bounty. Een guard komt naar je toegestapt en vraagt je bounty aan hem te betalen. Je kan ook ipv te betalen een nachtje in de cel doorbrengen of zelf vluchten/vechten (de bounty blijft natuurlijk). Als in Morrowind je bounty boven de 3000 gold ging, dan kreeg je een death warrant. Alle guards die je tegenkomt vechten tot de dood. Let wel dat dit zo in Morrowind was, en er nog niets bekend is hierover in Oblivion. Wel weet ik dat je in Oblivion Fame en Infamy meters hebt...Naarmate je meer quests doet verhoogt je Fame.
    Een meter voor goed en kwaad is er niet, maar fame en infamy komt op hetzelfde neer.
     
  20. Bonafide Hustler

    Bonafide Hustler Hustler

    Berichten:
    347
    Leuk Bevonden:
    0
    en als je een personage die met de main quest te maken heeft vermoord. kan je niet meer doorspelen. je spel word gelijk in een laadscherm gegooit naar je laatste save, gelukkig kan je wel zien op de kompas of een personage belangrijk is ofniet
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina