1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Elder Scrolls IV: Oblivion

Discussie in 'Algemeen' gestart door Volkoren, 22 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Da's wel zo prettig dan :). Anders voel je je ook zeer genaaid, sla je een mannetje voor de grap neer, gelijk terug naar je laatste save.
    Je kan zelf beslissen wanneer je saved? Lijkt mij wel natuurlijk.

Met dat fame en infamy systeem ben ik wel blij. Dan heeft het ook zin, om dingen goed te doen, of juist niet natuurlijk.
    Een bounty, moet ik zien als een Boete? Dus zoveel GOLD.

Voorbeeld: OVERDREVEN NATUURLIJK, één bounty is 1000 euro. Je krijgt er 4 en hebt dus meer dan 3000 bounty gold.
    Nu krijg je een death warrant.
    Is deze ook weer kwijt te raken? of ben je eigenlijk GEDOEMT, wanneer je deze eenmaal hebt?

En over dat fame en infamy , is nog niet helemaal zeker dus? Zal wel natuurlijk. Is het dan net zo als bij FABLE, dat mensen je gaan aanbidden of juist vermijden bij slechte reputatie?
    Ik hoop het wel, lijkt mij zeer tof namelijk.
    Dan voelt het echt, dat acties, ook consequenties hebben.

2. Bonafide Hustler

Bonafide Hustler Hustler

Leuk Bevonden:
    0
    - ik denk dat je net zoals in morrowind overal kan saven...
    - een bounty is dus hoeveel geld je moet betalen als je gepakt ben. en over die death warrent was bij morrowind kwijt te raken als je bij die thieves guild zat kon je heel goedkoop je bounty afkopen, grote kans dat dat ook in oblivion zit.
    -en ik denk niet dat er een fame systeem inzit als bij fable ik denk ook nie dat ze voor je gaan klappen ofzo. wel is het natuurlijk zo dat als mensen je leuk/goed vinden dat ze vriendelijke reacties geven.

Laatst bewerkt: 12 okt 2005
  3. MYSTERY X

Leuk Bevonden:
    31
    Mooi dat je in elk geval wel je Death Warrent kwijt kan raken. Anders is het ook genaaid als je ALTIJD Moet vluchten.
    Hmm, het Fame systeem hoeft ook niet zo te zijn als bij FABLE, dat iedereen idd gaat klappen ofzo.
    Maar wel dat mensen je sneller aardig vinden, en sneller informatie geven wanneer je goed voor ze bent.
    Niet dat ze je NET zo behandelen, als wanneer je onderhand het hele dorp uitmoord.
    Dus dat ze dan wel wat schuwer zijn ofzo :).

Een bounty, kan verschillend in kosten zijn? Je kan dus voor een moord zoveel krijgen, maar voor inbraak (kan toch?) iets minder?
    En weet ik veel, waar je nog meer bounty's voor kan krijgen.

4. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Interactie met NPC's wordt bepaald door de skill 'Personality' en 'Mercantile' (onderhandelen) die afhangen van de attribute 'Charisma'.

5. BLADE_314

BLADE_314 Make My Day!

Leuk Bevonden:
    1
    Jongens, jullie zitten op een Forum terwijl Nederland moet Voetballen!!?! Alhouwel 't toch een ruk wedstrijd was, dus was 't misschien maar beter om niet te kijken *)

Ja in Morrowind verschilde de kosten van de bounties met wat je verkeerd deed. (tenminste voor zover ik herinner...deed nooit veel verkeerd O-) )

6. edding3000

edding3000 Guest

7. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is een amerikaanse site..ten eerste komt de 360 daar de 22ste en hier pas begin december..en ten tweede, wat zit je eigenlijk op die site te doen? Wil je soms NTSC versie kopen...

8. edding3000

edding3000 Guest

9. Robertione

Robertione Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  10. MYSTERY X

Leuk Bevonden:
    31
    Damn, deze ook al|:-
    Als dat waar is dan. Want zeker zijn ze ook niet op de NL site.
    Het ziet er naar uit zeggen ze, ik hoop dus van niet.
    Ook staat er, een paar weken. En staat er vervolgens naar 5 december.
    Dat is net 3 dagen. Dus ik hoop gewoon met de launch en ANDERS 5 december.
    Weet je hoe dat scheelt als ze hem gewoon VOOR sinterklaas in de winkel leggen.

11. Bonafide Hustler

Bonafide Hustler Hustler

Leuk Bevonden:
    0
    hele vreemde shit, hopen dat ie niet verder uitgesteld word, terwijl in dat interview op die x05 nog zeiden dat het een launchtitel word

12. edding3000

edding3000 Guest

Jij hebt vast nog nooit gedevved, anders weet je dat zoiets eigenlijk slecht te plannen is.
    En het is meer dan 3 dagen uitstel aangezien hij in amerika op 20nov al uit had moeten komen dan.

13. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Voor ons maakt het niet heel veel uit maar ik vind het toch wel zonde:confused: ik wou oblivion gelijk bij de launch halen.. dan maar geen game erbij:)

14. WiresOUTLAW

WiresOUTLAW ''screw you guyz''

Leuk Bevonden:
    0
    lol 400 euro neerleggen en dan je oude games gaan spelen 8)

15. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Ik heb wel genoeg geduld om 3 dagen te wachten hoor;) ik zet m wel neer in me kamer en ga er dan 3 dagen naar kijken:p bovendien heb ik toch exames dus anders kan/mag ik van mezelf neit veel spelen:p:+

16. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.326
  17. BLADE_314

BLADE_314 Make My Day!

Leuk Bevonden:
    1
    nee, dat staat er al lang. Betekend gewoon dat 't eind 2005 wordt. Holidays zijn kerst en nieuwjaar, maar ook sinterklaas (voor ons dan) Halloween en Thanksgiving.

Als Oblivion wordt uitgesteld dan ga ik de 360 ook later halen...Moet ik alleen oppassen dat dan nog die aanbieding van de 2 versies geldt, of blijft dat zo?? Iig is de gratis afstandsbediening wel maar tijdelijk.

18. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    Of oblivion nu gelijk met de release wordt uitgebracht of niet ik haal de xbox op 2dec, heb hem ook al betaald. Ik wil hem echter zeker in de kerstvakantie hebben. Dit is echt een perfecte game voor die dagen! :D

19. MYSTERY X

Leuk Bevonden:
    31
    Idd, 3 dagen geduld hebben mensen toch wel:p ?!
    Zet hem ook op de kamer neer, beetje alles instellen enz. Gamercard maken.
    En dan wacht ik gewoon tot de Gc-shop de game op de deur mat dropt.

Maar, is dit HELEMAAL zeker?! Bij Ghost Recon 3 had Ubisoft het ECHT ZELF aangekondigd....
    Bij Oblivion is dit toch nog helemaal niet zeker?

Dat wordt met de launch, dan ook geen game voor mij, mijn ouders zullen wel opkijken:+

20. WiresOUTLAW

WiresOUTLAW ''screw you guyz''

Leuk Bevonden:
    0
    ik snap dat niet echt, leg je dik 400 euro naar voor een nieuwe console haal je er maar 1 game bij. Ik wil met een nieuwe console toch echt wel meteen los kunnen gaan, voor mij minimaal 4 maar waarschijnlijk 5 games bij de launch

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina