1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Elder Scrolls IV: Oblivion

Discussie in 'Algemeen' gestart door Volkoren, 22 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. studio_125

    studio_125 Guest

    idd jammer, vooral omdat het ook echt nergens op sloeg, het is alleen ja oke doe de groeten laters!!!!! hadde ze wel iets meer aandacht aan mogen bestedenn aangezien xbw toch wel de grootste community van nederland is4 en omdat we ook zo lovend over ES 4 spreken. stomme PR mensen :mad:
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 10 nov 2004
  2. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Goeie mail. Er zitten hier en daar wat kleine foutjes in (komma's vergeten). Maar verder top.
    Laat ons horen als je antwoord hebt gekregen.

    :)
     
  3. studio_125

    studio_125 Guest

    Heeft ie al :cool::

     
  4. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    En mij niks vertellen? :eek:
     
  5. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk eens 2 posts boven mijn mail :) Daar stond die al lang. De mail was gister pas verstuurd, en toen ik vanmiddag uit school kwam had ik het antwoord. Dus veel tijd om het te vertellen was er nog niet :+ Maar de volgende keer zal ik meteen contact zoeken om je het geweldige nieuws mee te delen ;)

    Ach, een paar schoonheidsfoutjes. Die heeft iedereen :p
     
  6. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Sorry, niet gezien. :+

    Nu maar weer wachten totdat er meer bekend wordt gemaakt.
     
  7. Solid_Snake14

    Solid_Snake14 I'm A snake!

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    Goeie mail Amras, ik ben het voledig met je eens.
     
  8. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Dankjewel :) Jammer dat we na zoveel kleine bekendmakingen nu al een hele tijd niks nieuws meer horen.
     
  9. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Dat houdt de spanning er wel in. Te vaak iets nieuws uitbrengen komt het spel niet altijd ten goede (kijk maar naar Fable)
     
  10. BLADE_314

    BLADE_314 Make My Day!

    Berichten:
    361
    Leuk Bevonden:
    1
    jah, dat is 1 reden. Maar ze willen ook niet allerlei dingen bekend maken die in Oblivion komen en dan er uiteindelijk achter komen dat ze het toch niet waar kunnen maken (wat iid ook met Fable is gebeurd). Ze zeggen dat alles wat ze vertellen 100% in de game zit! (zeggen ze... :+ )

    Ik ben et trouwens ook eens met de mail die Amras gestuurd heeft...Wazig dat iedereen op et forum dezelfde mening heeft over de game *)
     
  11. studio_125

    studio_125 Guest

    Wanneer komen er nou nieuwe screens! :D
     
  12. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Het duurt inderdaad lang voordat er wat nieuws uitkomt. De laatste announcement is van 22 oktober.
    Op de site staat wel een brief van Todd Howard, de executive producer. Een paar quotes van hem:

    Zie je dat stukje, zouden ze echt mijn mail ook gelezen hebben? Ik weet niet of ik dat moet geloven. Maar het klinkt niet verkeerd.

    Die zijn er dus uit. Ik gebruikte ze niet, ik geloof ook niet dat veel mensen dit wel deden.

    Dit maakt de vorige quote alweer een stuk beter. De bogen blijven erin. En nog goed ook als ik dit stukje moet geloven.

    Jaja, hij wordt dus groter!!! _O_ Ik meen dat we hier een tijd terug nog een discussie over hadden of dit wel of niet het geval zou zijn.

    Wel minder quests dus, maar nog meer dan genoeg volgens Todd.

    Een aantal van onze twijfels zijn hierin al behandelt, ik denk dat deze brief al lang op de site stond voordat ik de mail stuurde. (ik kan geen datum vinden)
    Ze nemen bij mij wat twijfel weg over de game.
    Hier de link naar de hele brief.
    http://www.elderscrolls.com/codex/team_rpgnextgen.htm

    Laat ze nu maar snel een paar nieuwtjes naar buiten brengen, een kerstcadeautje ofzo. O-)
     
    Laatst bewerkt: 14 dec 2004
  13. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Inderdaad. Een screen met vijanden wil ik zien. :9
    Maar ik ben welweer helemaal opgewonden na het lezen van die brief.

    Een ding viel me vooral op (al heeft dat niks met Oblivion te maken). Het land in Morrowind was maar 0,0001% van de groote van het land in Daggerfall. Hoe groot moet dat wel niet zijn geweest. 8)
     
  14. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, dat zag ik ook al. Ik heb al een hele tijd geleden naar Daggerfall en die andere Elder Scrolls game gezocht. Maar die was nergens te vinden. Ik zou wel eens willen kijken hoe dat ging dan.
     
  15. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Een paar maanden geleden kon je op de site van Bethesda Arena downloaden in verband met hun zoveel jarig bestaan. Maar ik krijg die maar niet aan de gang.
    Daggerfall heb ik ook eens gedownloadt via Kazaa (met heel veel moeite). Maar die kreeg ik toen ook niet aan de gang. Volgens mij doen die spellen het alleen op oudere pc's.
    Jammer. Heel erg jammer. Want ik had ze graag nog gespeeld. :'-(
     
  16. BLADE_314

    BLADE_314 Make My Day!

    Berichten:
    361
    Leuk Bevonden:
    1
    Je kunt Arena nogsteeds downloaden op www.theelderscrolls.com
    En er staat ook een emulator bij, probeer die eens te installeren. Misschien werkt ie dan. Want ik heb em toen (dus ook een paar maanden geleden) wel aan de gang gekregen en volgens mij met die emulator.


    Heeft iemand ergens screens van Daggerfall gezien? Ik kan nix vinden en wil wel eens weten hoe dat uitzag...
     
  17. Hi...

    Hi... Active Member

    Berichten:
    317
    Leuk Bevonden:
    0
  18. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik heb het spel ook wel aan de gang gekregen. Ook dankzij die emulator. Maar bij mij deed mijn mannetje niks. Ik ging steeds bij de eerste vijand af doordat mijn mannetje niet aanviel.

    Maar we dwalen misschien een beetje af. Dit topic gaat tenslotte niet over Arena, Daggerfall of Morrowind, maar over Oblivion. :)
     
  19. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben Arena nu ook aan het proberen. Heeft iemand een beschrijving van de controls? In de help komen ze bij dat spel niet verder dan, de pijltjes zijn ervoor om te lopen.
    Ik krijg die sleutel in je cel nog niet eens opgepakt :confused:
    Is het spel bij jullie trouwens ook zo traag als dikke stront?
     
    Laatst bewerkt: 16 dec 2004
  20. BLADE_314

    BLADE_314 Make My Day!

    Berichten:
    361
    Leuk Bevonden:
    1
    Ben ik nou zo achterlijk of staan die screens er gewoon niet bij. Er staat 'screenshots' onderaan maar er staan er geen... :confused: (ook met firewall uit)

    over Oblivion:

    Ik hoop echt dat ze niet teveel naar het grote publiek gaan werken, want da gaat denk ik niet echt ten goede van de game komen. Et moet gewoon lekker zoals Morrowind blijven.... :9

    ps. Misschien zorgen dat je wat verder in de omgeving kunt kijken, want dat was het enigste wat een beetje dat gevoel van die gruwelijk grote wereld tegenwerkt.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina