1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Elder Scrolls IV: Oblivion

Discussie in 'Algemeen' gestart door Volkoren, 22 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Waarom zou je... zover ik weet kan je toch maar 1 game tegelijk spelen of jij bent echt bijzonder:) bovendien hebben de meeste mensen nog wel wat oude leuke games liggen..
     
  2. Nielsje_8

    Nielsje_8 Active Member

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Mystery: Even tussendoor, maar ik vindt het dus belachelijk dat je de hele tijd TES met FABLE bent aan het vergelijken. Zijn twee totaal verschillende spellen, zou beetje hetzelfde zijn als GTA met FORZA vergelijken omdat je in beide spellen in auto's kunt rijden.
    Je bent heel enthousiat over TES4 (zoals wij allemaal denk ik wel) en je hebt nog nooit Morrowind gespeeld... Ik denk dat ik gerust kan stellen dat het spel enigzins anders zal zijn dan je verwacht, en al helemaal niet zo zal zijn als FABLE.
     
  3. Suka

    Suka not a B*tch

    Berichten:
    1.221
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik koop waarschijnlijk ook maar 2 games met de release, deze en perfect dark. Meer niet want ik weet dat ik deze game tientallen uren ga spelen.
     
  4. BLADE_314

    BLADE_314 Make My Day!

    Berichten:
    361
    Leuk Bevonden:
    1
    jah zit wel wat in he. Fable viel mij echt zwaaaar tegen. Morrowind aan de andere kant vind k super. Morrowind was 1 van de eerste games die k gekocht heb...en het is 1 van de laatste games die ik nog gespeeld heb (een paar jaar dus). Wel steeds tijd tussen gezeten en nieuwe char. gemaakt, maar toch :cool: .

    Grote verschil met Fable was dat morrowind 100% vrijheid heeft, fable is zo goed als lineair. En Fable is veel meer op gevechten gericht (zo goed als alleen maar).

    Ik denk dat dit verschil ook zal bestaan tussen Oblivion en Fable.
     
  5. Ryuchunk

    Ryuchunk Guest

    de spel komt gewoon met de launch!!! is nou al meerdere malen bevestigd dus...


    edit: lees idd op 5 december ;)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 okt 2005
  6. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Ben ik met je eens.. mij viel fable ook echt tegen toen ik t speelde.. het was leuk maar niet zo leuk als ik dacht en zo geweldig als was beloofd... ik heb morrowind nooit gespeeld maar hoop dit binnekort wel te doen voordat ik oblivion koop:) gewoon om een beetje het id te krijgen en te wennen..
     
  7. the_xbox_men

    the_xbox_men xbox 360

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    morrowind ruleerd gewoon het is bijna het enige spel dat ik blijf spelen. vond wel irri dat je soms geen idee had waar je heen moest maar voor de rest topspel en dat wordt oblivion zeker ook wel
     
  8. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, dat was net het sterke punt van de game. Gewoon verdwalen en uren rondlopen, een paar caves uitkuisen en dan naar huis toe. Zoals hiervoren al werd gezegd, degene die Morrowind nog nooit hebben gespeeld en het vergelijken met Fable zullen aardig overompeld worden door de vrijheid in Oblivion. Het concept in de ES serie is namelijk altijd hetzelfde gebleven. Vrijheid.
     
  9. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Correctie, ZELF niet gespeeld (jah heel even), maar wel ERG vaak mee liggen kijken. Dus maat speelde. Heb het spel nooit in eigen bezit gehad :).
    Ik vergelijk het SPEL niet met FABLE, dat zeg ik niet. Een klein beetje dan, ik vergelijk het alleen met het Goed of Kwaad systeem. Mijn vraag was alleen of deze ook in Oblivion erin zat. Niet zo'n vreemde vraag lijkt mij.

    Tuurlijk is het anders als FABLE, veel uitgebreider en vast een stuk moeilijker. Maar denk niet dat ik dat niet weet ofzo, ben wel wat op de hoogte van Morrowind hoor, al komt dat blijkbaar niet zo over :)
     
  10. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom ga je morrowind niet spelen dan? Die kost iets van 10 euro bij de Bart Smit.... iig very cheap. Is een goede voorbereiding op Oblivion lijkt mij.
    Dan weet je een beetje hoe je met de spelwereld om moet gaan al hoewel Oblivion een ander spel is.
     
  11. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Ik het gevoel dat ik dan 10 euro weg-gooi. Want als ik eenmaal Xbox 360 heb, raak ik Morrowind nooit meer aan. En dit is al over 50 dagen.

    Ook wacht ik nu gewoon op Oblivion, hijs beter, mooier en prettiger om te spelen denk ik :).
    Bekend met het spel wordt ik vanzelf wel, heb alle tijd namelijk om deze game te spelen:cool: .
    5 December valt op een maandag, dus ik hoop wel dat ik hem dan heb, aangezien de POST hier in ons dorp er niet ALTIJD is op maandag:'-(
     
  12. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    http://www.elderscrolls.com/forums/index.php?showtopic=173462

    "according to them you can't take your mount out of the cities or villages".

    Hmm, dit is dom, je kan volgens dat magazine niet met je paard buiten steden gaan...Maar zoals die gast al zegt, er is geen laadscherm tussen de natuur en een stad, dus hoe gaat dit dan gebeuren...

    Volgens mij is dit toch een fout van het magazine...maargoed, al de rest is positief.

    "Oblivion is about 80% done"..das minder.



    Trouwens, dit is een reactie van een member.

    "The so-called facts out of that magazine seem too wrong and un-Bethesda-like...
    I don't believe that horse restriction, and not to mention the idiotic "climb into the painting" quest... Cannot be... "

    Nou, in zekere zin heeft hij wel gelijk, het is misschien bullshit..
     
    Laatst bewerkt: 13 okt 2005
  13. Suka

    Suka not a B*tch

    Berichten:
    1.221
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat het eerder andersom is; geen paarden in steden. Ik herinner me een screen van een dude op een paard in een bosomgeving. Je hebt het paard immers nodig om van plaats naar plaats te reizen. In de stad kan je net zo goed met een my little pony op stap gaan...
     
  14. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Ja lijkt mij ook BS.. vooral door dat plaatje dat je de hoofdpersoon op een paard ziet zitten in een schitterend armour en dan kijk je naar de bergen.. dan zit je volgens mij niet in een stad..
     
  15. Suka

    Suka not a B*tch

    Berichten:
    1.221
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat plaatje bedoelde ik :) Ach het blijven speculaties.
     
    Laatst bewerkt: 13 okt 2005
  16. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    idd.. ik was net ff later met posten dan jij:) maar dat je niet met je paard in de stad kan lijkt me een stuk logischer.. alleen waar moet je je paard dan stallen:p? speculeer ze..
     
  17. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoals ik al zei, je kan doen wat je wil en wanneer je wil in ES..het zou me sterk verwonderen als er wel 1 iets waar was van dat artikel. Het is allemaal onlogisch...
     
  18. Bonafide Hustler

    Bonafide Hustler Hustler

    Berichten:
    347
    Leuk Bevonden:
    0
    en van die 80% done zal ook wel fa2 zijn, ze zeggen zelf dat ie af is alleen nog alles testen en polishen.
     
  19. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Één ding vind ik dan eigenlijk wel vreemd.
    Het uitstellen van een game met drie dagen heeft toch geen voordeel?
    Je kan toch niet van alles nog gaan verbeteren in een paar dagen voor de launch?
    En meer dan 80% zal hij wel af zijn, anders verschijnt hij echt niet begin december.

    En CHIL, ik denk ook dat het meer gezever is dan waarheid. En ik hoop dan ook dat het niet klopt wat daar staat, natuurlijk.
     
  20. edding3000

    edding3000 Guest

    ...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina