1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Elder Scrolls IV: Oblivion

Discussie in 'Algemeen' gestart door Volkoren, 22 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0

Here you go...

Edit:
    en amras dit zijn de controls:

KEYBOARD
    Note: Mouse is required for game to operate correctly.

Code:
    Up arrow	     Walk forward
    Dn arrow	     Walk backward
    Left arrow	     Turn left
    Right arrow	     Turn right
    Ctrl + arrow	     Run forward/backward
    ESC	             Setup menu
    F1	             Character Sheet
    F8	             Compass on/off toggle
    F3   	             Change damage mode
    A	             Attack – weapon draw/sheath 
    C        	     Cast
    J        	     Jump
    L	             Logbook
    M	             Automap
    P  	             Pick/Steal
    R	             Rest, Camp option
    S	             Status of character
    U	             Use
    Jammer trouwens dat ie echt voor geen meter loopt... die computers van tegenwoordig trekken die vette graphics van vroeger niet meer :p

maar ik kreeg wel weer vet zin om te spelen het heeft wel sfeer in ieder geval... maar goed, ik had net het zwaard te pakken maar het gaat gewoon te traag... too bad...
    _0/

Laatst bewerkt: 16 dec 2004
  2. studio_125

studio_125 Guest

hoe moet je die Dos emulater gebruiken voor Arena, ik heb Arena maar gewoon in de map gezegt van die emulator...

3. The Pulser

Leuk Bevonden:
    0
    je moet de readme even lezen je moet namelijknog even wat in dos klooien...
    _0/

4. BLADE_314

BLADE_314 Make My Day!

Leuk Bevonden:
    1
    NL Fan site!!

daag ppl,

het viel me op dat Oblivion Fansites langzaam uit de grond gestapt beginnen te worden. Het valt alleen tegen dat er geen Nederlandse FanSite blijkt te zijn. Fansites (onderaan staan de international sites).

Aangezien de OBLIVION FAN SITE KIT vanaf nu te downloaden (klik) is leek het me een idee om zelf een Fan site te beginnen :cool:

Maar toen kwam ik erachter dat ik daar niet veel ervaring mee heb (alleen een billige op Freewebs voor m'n CS site :confused: )

Dus is mijn vraag, heeft iemand zin om samen de Nederlandse Fansite voor TES oblivion te beginnen?

grz

5. Amras

Amras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Leuk idee, ik heb alleen geen idee hoe ik een site moet bouwen. Maar met het bijhouden, invullen van de site wil ik wel meehelpen.

Hier op het forum zaten een paar mensen die fablefan.nl opgericht hadden. Misschien zou je die om hulp kunnen vragen.

Nog over Arena, als je het spel langzaam vindt gaan. Druk in het spel eens op ctrl + F12 tot je het snel genoeg vindt gaan. Je stelt hiermee de frame skip in.

6. studio_125

studio_125 Guest

Goeie pulsar, hier heb ik wat aan :{ is er iemand hier die wel normaal antwoord kan geven? (k heb ook geen dos meer slimmerd, heb alleen command :cool: er staat zoiets als xp)

PS ik zou wel mee kunnen helpen aan een fansite...

Laatst bewerkt door een moderator: 19 dec 2004
  7. Amras

Amras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Pulser heeft wel gelijk. Bij Arena zit een aparte helpfile, volgens mij een word document, waarin precies wordt uitgelegd hoe je Arena en dat hulpprogramma start. (dus ook dat hulpprogramma downloaden van de site, dat is een programma dat werk als DOS)
    Ik heb hem er vandaag net vanaf gegooid, dus kan je niet helpen hoe het precies zit.

Stiekem de a in een e verandert, *schaamt zich

Laatst bewerkt: 19 dec 2004
  8. The Pulser

Leuk Bevonden:
    0
    jezus christ wat een reactie ik geef gewoon een goed antwoord...

nou voor de luie mensen onder ons, alsjeblieft:

en de volgende keer kijk je zelf gewoon in de readme zoals ik alzei zo moeilijk is het niet... zelfs niet voor jou

Edit: en het is Pulser kom op man...
    _0/

9. The Pulser

Leuk Bevonden:
    0
    was al gepost... had ik even gemist [​IMG]

maar met ctrl ingedrukt kun je naar rechts en links lopen... en ik heb toch altijd mijn eigen muziek aan dus geluid boeit me niet zo...

niet dat ik het spel ga spelen trouwens want ik zit niet zo graag achter een computer... vet a-relaxt naar zo'n beeldscherm staren...
    _0/

10. Amras

Amras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Yup, had ik vorige blz ook al gepost. Maar zelfs op normale snelheid vind ik het spel maar brak. De muziek klinkt nergens naar en de besturing is ook slecht. Je kunt gewoon niet opzij lopen. Je moet iedere keer draaien, lopen, gokken dat je goed staat en weer terug draaien.
    Ik heb geen zin om me hierin te gaan verdiepen, dus ik houd het wel voor gezien. Misschien dat een iets nieuwere versie me wel kan boeien.

11. DS The Best

DS The Best Whitepoison

Leuk Bevonden:
    0
    Nog even over Oblivion. Er is een paar dagen gelden nog een interview verschenen met de makers. Lees het interview hier: http://www.homelanfed.com/index.php?id=28114
    Een paar quotes:
    Dus je kan niet zomaar via "fast travel" van de ene naar de andere locatie reizen (je moet er eerst zijn geweest)
    Vooral die laatste verbetering vind ik fantastisch. Je raakt dus voortaan altijd, alleen als je in een laag level zit, zul je maar weinig schade aan het wezen toebrengen. In Morrowind irriteerde ik me altijd aan het missen (in het begin sla je 50 keer zonder ook maar 1 keer te raken).

12. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

Al weet ik al veel van morrowind weet iemand waar je die grote hintboek van morrowind prophocies kan vinden?:)

alvast mijn dank

13. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    :cool:

14. BLADE_314

BLADE_314 Make My Day!

Leuk Bevonden:
    1
    Das mooi dat je veel van Morrowind weet, maar dit is het Oblivion draadje ;)

Maar ik heb geen idee waar dat te vinden is, probeer het anders hier

Laatst bewerkt: 20 dec 2004
  15. Rick NLD

Rick NLD Friends

Leuk Bevonden:
    0
    Dit wordt volgens mij een erg goede game. Moet eerlijk bekennen dat ik Morrowind niet of nauwelijks gespeeld heb (ooit eens een half uurtje ofzo), maar de dingen die ik over dat deel gehoord heb waren zeker goed, ondanks een aantal dingen die niet klopten, zoals de besturing, die ik op z'n zachts gezegd vreemd vond. Oblivion interesseert me een stuk meer, het ziet er super goed uit en ik verwacht de gameplay die ik hoopte in Fable al te zien, maar dat kwam na lang wachten ook niet helemaal uit. Ik ga deze game in de gaten houden, evenals deze thread en ook een eventuele fansite waar jullie over spraken.

En degene die fablefan.nl had gemaakt is Paceydre, die hangt hier als het goed is ook rond op xbw. Dat was een heel goede site waar ik veel poste op het forum, net als Blade 314 van de post hierboven.

16. BLADE_314

BLADE_314 Make My Day!

Leuk Bevonden:
    1
    hey ajaxman _0/ alles goed?

Jammer dat Fablefan.nl net offline was toen 't spel uitkwam (daar kon Paceydre btw nix aan doen...waren die gasten van Lionhead).

Ik zal Dre binnenkort een mailtje sturen, misschien wilt ie meedoen of iig tips geven over het bouwen van een site. Want ik denk niet dat hijzelf wilt meedoen aangezien hij zei dat ie nooit meer een fansite zou beginnen na die actie van Lionhead...

grz

blade

17. Rick NLD

Rick NLD Friends

Leuk Bevonden:
    0
    ja was idd jammer dat fablefan offline ging vlak voor de release, toen was et voor wat 'onderhoud'.. sindsdien is het forum nooit meer online geweest.. kwam idd door lionhead, die boeiden het volgens mij geen reet of die site bleef bestaan of niet, want hun eigen site was wel na een paar dagen weer online. kan dan ook wel begrijpen dat hij (paceydre) geen zin meer heeft om zoiets nog een keer te doen..

18. Amras

Amras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Van de gebeurtenissen rond Fablefan was ik niet op de hoogte, heb het alleen af en toe een keer bekeken.
    Laat het maar horen als de site begint, ik probeer me zo nuttig mogelijk te maken.

Uit het interview:
    Lord of the Rings, een magisch woord voor mij. Als ze het daar mee gaan vergelijken moet het wel bijna geweldig worden.

Volgens mij zijn de meeste dingen uit het interview ongeveer bekend, maar het blijft goed klinken _O_

19. BLADE_314

BLADE_314 Make My Day!

Leuk Bevonden:
    1
    Dat over LOTR klonk mij ook zeer lekker in m'n oortjes! *)

Over de site:

Volkoren (moderator op dit forum en starter van dit draadje) heeft ook al interesse getoond om mee te werken aan de site. Hem heb ik nu op msn toegevoegd, alleen nog niet gesproken...

Als je wilt kun jij me ook toevoegen op msn (gaat wat makkelijker dan over et forum). m'n mail is bjorn_05@hotmail.com

20. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Ik denk dat ik vanaf nu iedere dag een euro in een speciale spaarpot ga doen om straks uit een aparte pot de nieuwe console te kopen. :+

Maar over dat interview. Ik dacht. Het zal wel meer van hetzelfde zijn. Uiteraard allemaal leuk om te lezen, maar ik wil ook wel eens wat nieuws horen. Iets wat ik nog niet wist.
    Dit is een top interview. Ik ben weer helemaal opgewonden als een klein kind. :D

Laatst bewerkt: 20 dec 2004
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina