1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Elder Scrolls IV: Oblivion

Discussie in 'Algemeen' gestart door Volkoren, 22 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het erg als ik zeg dat ik nog nooit een deel van LOTR heb gezien?? :D

    maar als je er behoefte aan hebt wil ik ook wel men best doen om mee te helpen aan een fansite...
    _0/
     
    Laatst bewerkt: 20 dec 2004
  2. Rick NLD

    Rick NLD Friends

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    serieus? nog nooit iets van LOTR gezien? ervan uitgaande dat je wel van fantasy shit houd moet je ze dan echt gaan zien, behoort voor mij tot de beste films die ik ken!
     
  3. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is het vreemde ik ben niet zo'n fantasy (en sci-fi al helemaal niet) gozer in films...

    maar ik ga ze nog wel eens bekijken (ben bijna wel verplicht :p)
    _0/
     
  4. DS The Best

    DS The Best Whitepoison

    Berichten:
    740
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, totaal niet erg ik heb er namelijk ook nog nooit 1 gezien 8)
     
  5. Rick NLD

    Rick NLD Friends

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    schaam jullie!! ;)
     
  6. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Lord of the Rings nog niet gezien? :eek: Schaam jullie :p
    Jullie weten dat op dit verhaal en de personages alle rpg's gebaseerd zijn? Die films moet je een keer kijken, zelfs als je niet zo'n fantasy freak bent. Het verhaal is gewoon goed en alles ziet er erg mooi uit.
     
  7. BLADE_314

    BLADE_314 Make My Day!

    Berichten:
    361
    Leuk Bevonden:
    1
    Is dat zo? Zij op dit verhaal alle rpg's gebaseerd? Ik bedoel het lijkt me sterk dat Tolkien de eerste was die met het idee van een elven/trolle/ridders/orks/weet-ik-veel-wat wereld kwam???

    Zeg ook maar wat, weet daar niet veel van....
     
  8. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    De wezens zullen wel eerder bestaan hebben. Maar in Lord of the Rings kwam het voor het eerst zo groot samen. Lord of the Rings bracht het fantasy genre op gang, en hieruit zijn veel andere dingen ontstaan. Boeken, bordspellen, games etc.
    Zo wordt het in ieder geval in alle specials gezegd op de LotR extended edition 8)

    Tolkien was in WO I al in de loopgraven aan het werken aan zijn wereld. Ik kan me niet voorstellen dat er voor die tijd al veel fantasy geschreven werd.
     
  9. NapoleJon

    NapoleJon Active Member

    Berichten:
    634
    Leuk Bevonden:
    0
    Dracula of Frankenstein anyone...

    Is dan misschien wel horror maar een beetje fantasie komt er wel bij kijken
     
  10. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Wat een grapichs :eek:

    W000W, damn, wat een grapichs.
    Hele tijd geleden heb ik morrow wind 3 gekocht, daar vond ik niet echt veel aan. Dat kwam vooral door de ''niet echt mooie grapichs''. Maar dat is nu Zeker de Weten op gelost. Deze ga ik zeker weten aan mijn spellen colectie toevoegen

    *geeft applausje aan makers* *)

    [jerreby]
     
  11. Rodger Young

    Rodger Young Active Member

    Berichten:
    1.536
    Leuk Bevonden:
    5
    ik vond de graphics in deel 3 wel mooi hoor voor zo'n grote wereld. Het is natuurlijk geen half-life 2;)
     
  12. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    Ja, en Captain Kirk en z'n Enterprise is ook allemaal fantasie, The Matrix is fantasie en autodrop heeft ook iemand met fantasie verzonnen. Op die manier is alles is fantasie. Fantasy staat toch meer synomniem voor Orks, Trollen, Elfjes en Tovenaars e.d.
     
  13. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd, er is een verschil tussen fictie en fantasie...
     
  14. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    zou je alsje-alsje-alsjeblieft morrowind nog een kans willen geven??? :'-( :D

    je mist namelijk wat...

    maar goed ik vond de graphics van morrowind 3 super mooi eigenlijk... kijk nu 2 jaar later is het niet hoogstaand maar halo ook niet en daar word nog steeds over gebragged...

    goty is een ander verhaal... de graphics van Bloodmoon zijn echt SUPER lelijk... :p nee serieus die bomen... damn afschuwelijk, maar morrowind ruled dus spelen die hap... :D
    _0/
     
  15. studio_125

    studio_125 Guest

    LOL heb je nooit nederlands gehad ofzo? lees je wel is een boek _0/
     
  16. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Wie wist dat het in Daggerfall mogelijk was om een draak te ontmoeten?
    Waarom hebben ze dat niet ook in Morrowind gezet?

    In ieder geval hoop ik nu dat er in Oblivion ook draken zitten. Lijkt me eigenlijk haast wel, aangezien het zich afspeelt in de Imperial Province. En de draak staat in het wapen van hun (kijk maar in Ebonheart, daar staat note bene een standbeeld van een draak)

    [​IMG]
     
  17. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens ben jij degene die niet weet wat het verschil is....
    Fantasy is een verhaal/spel soort waarin tovenaars, dwergen, elven etc voorkomen. Hij heeft echt gelijk.
    Het is nog een beetje uitgebreid naar de toekomst met die bordgames, maar daar ben ik verder niet in thuis.

    En draken zijn vet. Lijkt me echt stoer om tegen te spelen. Maar daar zullen ze dan wel een ander vechtsysteem voor moeten maken. Het lijkt me niks om daar tegenaan te staan slaan zoals dat bij de andere wezens in Morrowind gebeurde.
     
    Laatst bewerkt: 23 dec 2004
  18. Xbox_wacko

    Xbox_wacko Active Member

    Berichten:
    338
    Leuk Bevonden:
    0
    is dit een vervolg op morrowind?? of is dit een heel neiuw verhaal??
     
  19. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Het is een vervolg op Morrowind met een heel nieuw verhaal.
     
  20. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    :+

    Ze hebben een groot rijk met daarin verschillende provincies. Ieder verhaal speelt zich grofweg af in een andere provincie.
    Ieder spel begint op het punt dat je wakker wordt en niet weet waar je bent en wie je bent. Je bent een onbekend iemand en van daaruit begin je aan jezelf te werken. Je weet dus niks over je verleden, en komt er ook helemaal niks over te weten.
    Verder is het iedere keer een nieuw verhaal met complotten.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina