Elder Scrolls IV: Oblivion

Discussie in 'Algemeen' gestart door Volkoren, 22 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NapoleJon

    NapoleJon Active Member

    Berichten:
    634
    Leuk Bevonden:
    0
    Autodrop is toch wel iets anders dan een man met scherpe tanden, behoefte aan bloed en vleugels. En tjah, misschien is The Matrix dan wel de fantasy van onze tijd.
     
  2. studio_125

    studio_125 Guest

    lol las verxt d8 dat hij niet wist dat er een verschil was sorry cyg, en amras wat is fictie dan dat beschrijf je niet :D
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 24 dec 2004
  3. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    fic·tie (de ~ (v.), ~s)
    1 niet op werkelijkheid berustende voorstelling die men als uitgangspunt aanneemt => verzinsel
    2 [letterk.] vertelwijze waarbij gebruik gemaakt wordt van verzonnen elementen

    Dus alle verhalen die niet echt gebeurd zijn, daar kun je dus bijna alles bij tellen. Zelfs fantasy, maar fantasy is dan weer een apart onderdeel waarin dus die dwergen, elven etc voorkomen.

    Ben ik geslaagd voor mijn overhoring? :+
     
  4. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
    Excuses aanvaardt. Fictie is gewoonweg iets wat verzonnen is. Fantasy is eigenlijk een onderdeel van fictie (mijn eigen theorie).
     
  5. studio_125

    studio_125 Guest

    ja dat is ook zo, okej nu trug naar oblivion ;)
     
  6. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Hahah daar is geen nieuws over, lol.
     
  7. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Ze staan al op de frontpage, maar ze moeten hier toch even bewonderd worden.
    Als ik me niet vergis is dit de eerste screen van een creature (op dat stuk paard na in een van de eerste screens)
    En ik vind hem echt mooi. Daar zou ik wel eens op in willen hakken }:]
     
  8. Rodger Young

    Rodger Young Active Member

    Berichten:
    1.536
    Leuk Bevonden:
    5
    deze zat er ook bij
    [​IMG]
    niet ingame maar deze ziet er ook wel vet uit:)
     
  9. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit spel wordt voor mij dé reden om de Xbox 2 in huis te halen. Is er eigenlijk al een (exacte) release datum bekend gemaakt?
     
  10. Solid_Snake14

    Solid_Snake14 I'm A snake!

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht ergens gehoord te hebben dat hij gelijk met de Xbox2 uitkomt maar dat weet ik niet helemaal zeker.
     
  11. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Het is dat het een vervolg is op een goed spel. Dit worden gewoon standaard graphics voor de next consoles. Nu staat iedereen een emmer vol te kwijlen (ik ook :9) maar over 2 jaar is dit standaard.
    Edit:\ Het is ook nog niet eens ingame :)
     
  12. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    img]http://archief.xboxworld.nl/images/content/28118.jpg[/img]

    Een Daetroth _O_ Hopen dat ze veel beesten erin houden bij de Dremora lijkt me eg gruwelijk met de graphics van Oblivio _O_ n :eek: Of de bone lord :cool:
     
  13. DS The Best

    DS The Best Whitepoison

    Berichten:
    740
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, nog niet bekend. Op gamer.nl staat eind 2005, maar anderen verwachten dat de game pas eind 2007 komt. We zullen het dus moeten afwachten.
     
  14. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
    Van de site van Bethesda Softworks:

     
  15. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Cliffracer? :+

    Maar die Daedroth ziet er inderdaad gruwelijk mooi uit. Je ziet nu ook veel beter dat het een soort krokodillenman moet voorstellen. Ik vond dat dat in Morrowind veel minder duidelijk te zien was.

    @ Maarten=xbox. Ik heb je tags maar afgemaakt toen ik je quote. ;)
     
  16. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik was me al af aan het vragen hoe dat beest heette. Deadroth dus :+
    Van mij mag de cliffracer rustig blijven, als ie z'n irritante schreeuw weglaat. Niet meer zo onverwacht komt aanvliegen, er mooi uit ziet, wat sterker is, en, en
    Maak eigenlijk maar gewoon een mooi beest dat de cliffracer kan vervangen, want die zuigt :+
     
  17. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    De clifracer klote beeste ik loop in de molag amur region 5a6 stuks van dat ongedierte binnen 30 seconden lopen :mad:
    wat ook irritant is dat gekwaak van die beesten kijk je in de lucht zie je nix. word je ineens geslagen door zo'n cliffracer want die zat achter je!! :mad:
    ik heb 1 keer kop pijn van de beeste gekwaak gekregen bah!!!
    Cliff racer lijkt op de Naam CLiff Hanger, en ja idd die beesten vergeet nooit meer en dan negatief :+
     
  18. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat ze er wat meer "grote beesten" in doen. Zoals bijv dragons en reuzen enz.
     
  19. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Draken komen er waarschijnlijk in.
    Ik zal eens kijken of ik die bron weer kan vinden. Maar ik weet vrij zeker dat ik ergens had gelezen dat er draken in het spel zouden zitten. :p
     
  20. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    Draken? Omg, dat zou wel heel vet zijn! Ik ben dan erg nieuwsgierig hoe dat model er dan uit gaat zien (en hoe je die beesten moet verslaan ;)).
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina