1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Elder Scrolls IV: Oblivion

Discussie in 'Algemeen' gestart door Volkoren, 22 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Vooral hoe vraag ik me af. Het combatsysteem moet flink veranderen, want 1st person inhakken op een draak waarbij jij met je helm net zijn buik kunt kietelen (droomt weg bij het idee van grote draken 8) ) lijkt me niet werken en ook niet uitzien. Alsof zo'n groot beest doodgaat omdat jij een teen afhakt _0/
     
  2. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Ahhh. Weer een screen met een vijand erop. Daar houd ik van. Een Minotaur dit keer. Die zater er nog niet in, in Morrowind :9

    [​IMG]

    Overigens vind ik de Deadroth er gedetaileerder uitzien. Maar dan nog is ook dit beest om je vingers bij af te likken.
     
    Laatst bewerkt: 21 jan 2005
  3. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Die minotaur ziet er zeker mooi uit. Hebben ze een zooitje beesten nou bij elkaar gegooid? Of zit er misschien iets van een thema in? De minotaurus komt uit de griekse mythologie. Een periode die ik erg interessant vind. Misschien komen we nog wel meer van zo'n dingen tegen.
     
  4. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    echt zo'n morrowind character _O_
    tlijkt me zo vet om door dat bos te wandelen enzo en beesten vermoorden _O_
     
  5. NapoleJon

    NapoleJon Active Member

    Berichten:
    634
    Leuk Bevonden:
    0
    De kop van die Minotaur ziet er heel goed uit, maar het lichaam is een beetje lelijk. Op de benen zit gewoon een skin met platte haren, i.p.v. "echte" haren. Van de volgende generatie mag je toch wel verwachtten dat ze een beetje realistische karakters neer kunnen zetten met veel detail.
     
  6. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Dat zal er nog wel bij komen. Moet je eens kijken naar die andere screens. Het spel is tenslotte nog in ontwikkeling. Ik ben allang blij dat er screens beschikbaar zijn. :p
     
  7. roedos

    roedos Active Member

    Berichten:
    283
    Leuk Bevonden:
    0
    ik weet niet wat je van de volgende generatie verwacht...maar zo'n generatie vormt zich langzaam doordat elk spelletje weer iets nieuws toevoegd en ook kwa graphics steeds iets gedetailleerder wordt. Dus je kan niet van uit lelijke graphics naar ineens super mooie graphics gaan...zoiets gebeurt in de loop der jaren, want als jij (voor de pc) unreal tournament 2004 vergelijkt met half-life 2, dan zie je nog niet echt heeeeeeel veel verschil kwa graphics...maar als je unreal tournament 2004 vergelijkt met quake 3 arena....dan is unreal vele male mooier.
    dus Morrowwind zal wel veel mooier er uit gaan zien, maar het zal niet van uit het niets menselijk/magisch mooi zijn....(helaas :mad: )
     
  8. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Vooruit dan, het zijn geen echte haren. maar ik kan niet zeggen dat het daarom lelijk is. Ik vind het detail nog steeds erg hoog, zeker vergeleken met de games die we nu gewend zijn een flinke stap vooruit.
    Als je iets in beweging ziet zal het waarschijnlijk nog veel minder opvallen dat het 'platte haren' zijn. Ze kunnen niet alles in een keer super maken, wat kunnen ze dan nog verbeteren in het volgende deel :+
     
  9. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Komt nog bij dat ald at grafische geweld zeker erg mooi is. Maar ik vind het belangrijker dat ze er voor zorgen dat de AI goed functioneerd(de plannen klinken in ieder geval veel belovend) en dat het gevechts systeem. :)
     
  10. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu vinden we die screens er nog prachtig uitzien, maar waarschijnlijk zijn we straks niets anders meer gewend met de komst van de volgende generatie consoles. Natuurlijk blinkt deze titel dan wel weer uit in de gameplay en speelduur, maar de graphics zullen er misschien al wat 'gewoontjes' uitzien tegen de tijd dat Oblivion verschijnt. De omgevingen van Morrowind vind ik nog steeds mooi, maar alles wat beweegt (vijanden, burgers, etc) ziet er imo lelijk uit.
     
  11. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.598
    Leuk Bevonden:
    8.701
    ja, in morrowind beweegt alles zich zo houterig :mad: Maar dat weerhoudt het er niet vna dat het een heel goede game is
     
  12. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb gehoord dat ze de AI wat geavanceerder willen maken in de richting van Fable, dus dat ze een dagelijkse cyclus hebben waarin ze naar de kerk gaan, eten, naar het café gaan enzo.
    Lijkt me heel erg tof!
     
  13. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zou wel een verbetering zijn ja, want in Morrowind vind je de dorpelingen 24/7 op dezelfde plaats terug. Daardoor voelt het minder realistisch aan. Hierover is ook veel geklaagt bij Bethesda Softworks (de makers en uitgevers van The Elder Scrolls serie).
     
  14. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt ja, ze zijn zelfs al zover dat iemand na een tijdje honger krijgt en dan opzoek naar eten gaat tot hij genoeg heeft gehad. Dit stond in een interview dat hier al eerder gepost is.

    Maar ze hadden nog wel een paar problemen hiermee :+

    Als ze dit systeem goed krijgen wordt het echt vet. Stel je voor dat je een winkel wilt gaan leegroven, zie je net een NPC wegsneaken die alle mooie dingen al weggehaald heeft :+
     
  15. MassHyponotic

    MassHyponotic Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    6
    Er zitten een paar nadelen aan dit spel. Dit zijn ze:

    - Het kan nog wel een fikse tijd duren voordat dit spel uit is.
    - Door de grafische kwaliteit kan het zijn dat het spel minder groot is dan zijn voorganger (Elder Scrolls 3: Morrowind)
    - Kan zijn dat er weinig in een tijd gebeurt. Dus denk aan weinig interactieve persongaes en weinig bots per gebied omdat het spel het waarschijnlijk annders niet aankan.
     
  16. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Personen van Bethesda hebben anders in meerder intervieuws aangegeven dat het spel groter zou worden als de wereld van Morrowind.
     
  17. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    -Zolang de xbox 2 niet uit is, mogen ze van mij nog doorwerken hoor :p. Bijna ieder spel is al lang bekend voordat het uitkomt, daar is deze niet echt een uitzondering op. Vergeet niet dat ze al een hele tijd aan het werken zijn.
    -Zie Benneke. Ik weet niet zeker of ze nou zeiden dat het groter werd, of iets kleiner. Ik weet wel dat ze hebben laten weten dat het nog steeds enorm blijft.
    -Heb je Morrowind gespeeld? Daar had je ook grote gebieden waar niks gebeurde. Dit spel komt op de opvolger van de xbox. Deze heeft veel meer capaciteiten dan de xbox. De makers hebben veel ervaring, die zullen er heus wel voor zorgen dat het spel niet saai wordt. (voor mensen die Morrowind al saai vonden kunnen ze niet zoveel doen. Al wordt het spel wel iets toegankelijker)
     
  18. MassHyponotic

    MassHyponotic Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    6
    Dan zit je met het probleem van het aantal bots en interactiviteiten in de gebieden. Gebeurt dit alles wel, dan zouden ze eens op de gramerate moeten letten.
     
  19. MassHyponotic

    MassHyponotic Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    6
    Hier heb je het dus al. Veel ontwikkelaars zeggen meer dan ze waar kunnen maken en daarmee gaan ze flink de mist in. Ik geloof daarom tegenwoordig nog maar weinig van die ontwikkelaars en wacht gewoon tot ik het zelf zie.
     
  20. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Dat zal best. Maar de elder scrolls serie heeft de naam om gigantisch te zijn. Daar zijn ze groot mee geworden. Je denkt toch niet dat ze die naam nu weg gaan gooien door een vele male kleiner spel te maken? Komt nog bij dat dit spel op de volgende generatie uitkomt. De computers zijn dan dus ook krachtiger.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina