1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Elveon

Discussie in 'Algemeen' gestart door CaptnCook, 4 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shapes

    Shapes Active Member

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    Aan de titels te zien die je wilt houd je van rpg en daar ken ik nog wel een paar goeie titels voor die allemaal ongeveer halverwege 2007 komen.

    Fable 2: fable ken je vast wel (of niet) maar over het 2e deel is toch nog niet zo heel veel over bekent dus ik weet er verder ook niet veel over er is wel een trailer: http://media.xbox360.ign.com/media/741/741361/vids_1.html

    Mass effect: van de makers van star wars: KOTOR (Knights of the old republic), het is een rpg waarin je naarmate het spel keuzes moet maken (goed slecht) en het lot van het hele universum ligt in je handen, het verhaal is sci-fi en het is een 3d person shooter
    ingame footage: http://masseffect.bioware.com/downloads.html

    Assassins creed: verhaal dat zich afspeelt tijdens de "third crusade" en jy speelt een assasin
    http://www.gametrailers.com/gamepage.php?fs=1&id=2581
     
  2. Edris

    Edris Gamechick

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    Oeps ja Fable 2 hoe kon ik die vergeten |:-

    die assassins creed lijkt me ook wel wat. Staat nu ook op mijn "in't oog houden lijstje" Mass effect is niet mijn ding. ik vind shooters op een console onhandig. altijd gewend geweest aan shooters op de pc met zqsd-toetsen en muis...

    nou ben ik hier wel ff offtopic aant gaan. eens zoeken naar een algemene rpg thread.
     
    Laatst bewerkt: 14 aug 2006
  3. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Deze game heeft zich nog lang niet bewezen. Een leuk filmpje van een gevecht dat zo toch niet plaats gaat vinden in de echte game; erg cinematografisch, maar hoe gaat het geheel er ingame uitzien?

    Op de site zie je bij screenshots ook alleen maar plaatjes staan van die nieuwe trailer.... daar heb je dus ook niks aan. Trap er dus niet in door meteen te denken dat dit een "topper" wordt.
     
  4. Edris

    Edris Gamechick

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    op mijn "in't oog houden lijstje"

    ook net hetzelfde als met Fable 2. 't is niet omdat de eerste goed was dat nr2 dat ook zal zijn. Maar een veelbelovende trailer is ook al iets.
     
  5. Shapes

    Shapes Active Member

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    ehm... dit filmpje is ingame|:-
    tenminste de combat training, dat filmpje dat de hele tijd word onderbroken door die elf voor uitleg of je moet dit filmpje bedoelen => http://www.gametrailers.com/player.php?id=10888&type=wmv&pl=game

    ja in dat filmpje zijn er maar hele kleine stukjes ingame
     
  6. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Pardon, dat combat training filmpje had ik blijkbaar gemist.

    Maar dat ziet er zeker niet verkeerd uit. Mooi geanimeerd ook. Misschien wordt het nog wat. ;)
     
  7. Shapes

    Shapes Active Member

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    Er is al een hele tijd niks meer gepost in deze thread en dat vind ik jammer omdat dit me een erg vet spel lijkt te gaan worden van 10tcle.
    Dus d8 ik omdat de site van elveon sindskort vernieuwd is (en omdat ik me toch verveelde:+ ) laat ik is ff nieuwe leven brengen in deze thread.

    Na de Games Convention in Leipzig van dit jaar is er veel meer bekend geworden over elveon, er was al bekend dat dit spel heel strategisch zou zijn en dat je niet een vijand kon verslaan door maar domweg op een paar knopjes te drukken maar dat je echt de goeie aanvals tactiek moet hebben en dat verschild ook per vijand. Er is nu ook bekend dat je uit de "weapon classes" speer, zwaard, dolken en pijl en boog kan kiezen waarin je naarmate het spel vordert meer ervaring in krijgt en waardoor je leveld. In elveon is het niet zo dat als je maar een hoog genoeg level bent je elke vijand aankan dat maakt maar voor ongeveer 40% uit en je vaardigheid en tactiek maakt voor ongeveer 60% uit. Verder is er meer bekend over de geschiedenis van elveon en de 2 rassen van elven: Ik leg dit ff een beetje uit in vergelijking met star wars:+
    The Aegans [​IMG]
    De Aegans kan je vergelijken met de jedi's, ze zijn een welvarend ras in de wereld van elveon die geholpen zijn door de goden en die de draken in elveon vrezen. Ze zijn een van de machtigste bevolkingsgroepen in Naon (de wereld waarin elveon zich afspeeld) en hebben een goed georganiseerd leger dat nog nooit een verlies heeft geleden. De "normale soldaat" van de Aegans zijn als leger erg georganiseerd maar in een individueel gevecht onbreekt hun af en toe nog de vaardigheid om te winnen. De elite troepen van de Aegans luisteren naar de naam "wavebreakers" en zijn meester van de speer en worden zelden verslagen in een gevecht. De Aegans zijn erg slim en hebben de grootste mysteries in elveon al ontdekt en ze hebben een hele mooie grote witte stad die je ook in de trailers ziet. Het wapen wat de Aegans het meest aanstaat is de speer.


    The Parthans [​IMG]
    De Parthans kan je vergelijken met de Sith's, ze verafschuwen de goden. Er is niet veel bekend over hun stad. de Parthaanse krijgers alias de "Parthan Bladeelves" laten hun tegenstander in zijn laatste levensadem hun verwonden zodat er alleen een litteken overblijft, dit is heel belangrijk bij de parthaanse krijgers, het is een teken van moed en precisie om je tegenstander nog maar net zo veel kracht over te laten dat hij alleen nog maar een klein wondje kan toerichten aan je. De elite van de Parthans luisteren naar de naam "Dragonelves" zijn de laatste fase van een fusie tussen een Parthan en een Draak, ze kennen geen angst en hun lichaam is niet bedenkt met huid maar met metaal en drakenschubben. Het wapen wat de Parthans het meest aanspreekt is het zwaard.

    Er zijn 2 nieuwe filmpjes bijgekomen na de games convensio in Leipzig:

    http://www.gametrailers.com/player.php?id=12774&type=wmv&pl=game
    http://www.gametrailers.com/player.php?id=12832&type=wmv&pl=game (uitleg over de game)
     
    Laatst bewerkt: 12 sep 2006
  8. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Zeer mooi, leuke info (met Star Wars vergelijking :+ ). Ik ga nu ff de trailers kijken, ik post/edit zo nog wel.

    Ik heb ze gekeken, erg mooi! De animaties zijn zeer goed gedaan, en ik vind het leuk dat je echt moet letten op hoe je tegenstander staat en beweegt, zodat je kan zien wat voor vechtstijl hij waarschijnlijk gaat gebruiken!
     
    Laatst bewerkt: 12 sep 2006
  9. Shapes

    Shapes Active Member

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt:b:
    ja ik moest ineens aan Star Wars denken dus ik d8 waarom niet:+
    Dat laatste filmpje met die uitleg viel mij ineens op en ik vind dat er nu ineens veel meer diepte in het spel is nu dit bekend is. Ik ben nooit een fan geweest van games met een gevechts systeem waarbij je door gewoon maar op een paar knopjes te drukken wint maar wilde altijd al een goed gevechts systeem in een goede rpg titel en als er in die rpg titel dan ook nog elven zitten is mijn dag weer goed*)
    *w8 op 2e kwartaal 2007:+ *
     
  10. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Haha, mij lijkt het spel ook echt super! Jammer alleen dat er op het forum zo weinig mensen die interesse tonen, maar dat maakt niet uit, weten we zeker dat we hem niet hoeven te pre-orderen. ;)
     
  11. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ik heb wel interesse in deze game :9 !

    Het vechten ziet er gewoon gruwlijk uit!
     
  12. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Inderdaad, erg mooie animaties, ook tijdens de overgang en na het inzetten en pareren van een aanval, prachtig! Ook hoe de personages lopen, zeer mooi!
     
  13. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Ik moet zeggen.. het filmpje wat ik zag was erg indrukwekkend.. geen buttonbasher iig..
     
  14. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Ik heb begrepen dat de 360 versie meer action-oriented zal zijn, terwijl de PC versie meer mikt op een rasechte RPG? Klopt dat?
     
  15. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Nice, nog niks over gelezen verder....releasedate?
     
  16. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Niet dat ik uit t filmpje kon opmaken maar ik weet er voor de rest ook weinig van af.. Moet je zelf het filmpje even goed bekijken..
     
  17. Shapes

    Shapes Active Member

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar is nog niet zo veel over bekent maar Elveon zal (in grote lijnen) rond het 2e kwartaal van 2007 komen.

    Ik vind het igg ook jammer dat er maar weinig mensen interesse tonen in elveon. Ik denk dat iedereen het liever bij rpg's met simpele gevechts systemen houd zoals bij WoW, fable en oblivion.
     
    Laatst bewerkt: 14 sep 2006
  18. mvdlit

    mvdlit Have always fun!

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    Er is zo weinig interesse in deze game, omdat het ten eerste nog niet echt een 'verleden' heeft (zoals bijvoorbeel halo :cool: en doordat het nog een behoorlijk lange tijd duurt voordat hij uitkomt, denk ik:+
     
    Laatst bewerkt: 14 sep 2006
  19. Shapes

    Shapes Active Member

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    Halo is toch ook een keer begonnen (Halo 1), toen bracht het wel iets nieuws in het shooter genre=> zoal een leuke en goede multi player en co-op.
    Elveon doet ook zoiets dergelijks met een vechtsysteem dat ingewikkeld is maar als je het eenmaal onder knie heb lijkt het me echt geweldig.

    Ik zie het maar zo, als de tijd rijp is en elveon door Game Kings word getest ( waaruit natuurlijk een goed cijfer komt:+ ) en daarna uiteindelijk in de schappen ligt dan zal iedereen wel inzien dat ze niet om elveon heenkunnen8)
     
  20. mvdlit

    mvdlit Have always fun!

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik zei toch ook: 'en doordat het nog een behoorlijk lange tijd duurt voordat hij uitkomt':+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina