1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Elveon

Discussie in 'Algemeen' gestart door CaptnCook, 4 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. thewizzyofozz

    thewizzyofozz Active Member

    Berichten:
    166
    Leuk Bevonden:
    0
    Daamn, ziet er echt fokkin moddervet uit :eek:

    Artwork is echt belachelijk mooi en het uitgewerkte combat lijkt me echt kikke, dat vind ik namelijk een groot minpunt van Oblivion.

    Lijkt er haast op dat het alle potentie heeft om een erg goede game te worden, hoop dus echt dat het geen bummer wordt...

    Ben erg benieuwd iig, als het knokke gaat op de manier zoals met bv Fightnight ben ik verkocht :)
     
  2. Shapes

    Shapes Active Member

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    Binnenkort zal er waarschijnlijk weer nieuw beeldmateriaal komen van Elveon\o/
    Op 10 t/m 12 november was Elveon namelijk speelbaar op "The Ring-Con"
    Ik ben benieuwd:9
     
  3. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit wordt een RPG die meer op de combat gericht is vrind.
    Je kan niet zoveel rondkutten zoals wel bij Oblivion kan.
    Maar het is dus de bedoeling dat je tegen die andere gastjes knokt samen met andere elfjes aan de hand van een RPG-level systeem. Alleen kan dit spel ook nog online. Maar het is niet te vergelijken met Oblivion.
     
  4. thewizzyofozz

    thewizzyofozz Active Member

    Berichten:
    166
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zeg ik ook niet, ik zeg alleen dat ik de combat in Oblivion liever wat verder uitgewerkt had gezien :b:
     
  5. Shapes

    Shapes Active Member

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    Tim jongen, dat is nog helemaal niet bekend:cool:
    Over de vrijheid is nog niks bekend (het zal wel niet zo groot zijn als oblivion maar zal er misschien wel in de buurt komen), er is alleen maar wat bekend over het vechtsysteem, de rassen, de verhaallijn, de wapens en dat het online speelbaar wordt.
    Maar binnenkort zullen we er (hopelijk) meer te weten over komen\o/
     
  6. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Mja, oké. Jij vond de combat in Oblivion minder, en dat is het ook ivgm deze game. Omdat dit een andere soort RPG-game is. RPG is nogal een breed begrip you know. Elveon is meer een action-RPG. In vergelijking tot Oblivion wat meer een game was die gebasseerd is op het adventure genre. Ze hadden indd wat beters moeten verzinnen dan dat huidige vechtsysteem om een andere groep gamers te lokken. Maar dat is gewoon the elder scrolls serie, en dit is Elveon.:)

    Ik verwacht overigens heel veel van het online gebeuren.

    edit; @ Shapes, ik denk dus dat dit een action-RPG wordt.
     
  7. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    deze game heeft zeker potentie hoop dat het goed uitpakt en ik zal hem dan wel kopen mits ik geld over heb na andere spellen :)
     
  8. Slyrex

    Slyrex pssst

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit wordt best een vette game, k heb al best lang geleden gezien dat deze in de maak was en k was ook vanaf et begin enthousiast\o/
     
  9. Lievemax

    Lievemax Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    ^^ Lijkt me een leuk spel, ga het nu wel volgen (net pas gezien^^)
    Maar wat heeft iedereen toch met dat vergelijken met Oblivion, ligt dat nu zo aan mijXD
     
  10. johnablade

    johnablade get a life!

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    kan niet wachten, ben na oblivion wel weer toe aan een echte rpg! volgens mij is dit zeker een titel om in de gaten te houden!!
     
  11. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop wel dat het een beetje een free-roaming aspect heeft... Waarom eigenlijk... Omdat we dat gewend zijn tegenwoordig volgens mij :) Maar goed, ik hou er niet zo van om in 1 richting geduwd te worden...
     
  12. Subwoofie

    Subwoofie Jaaaa, wat dan?

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zat net te kijken op de site van Elveon WAT EEN GAME word dat:thumbs: maar eerst Two Worlds spelen, als die tenminste nog uitkomt:lol:
     
  13. StreetSamurai

    StreetSamurai HAMMERTIME!

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    wejow...heb net al die trailers van elveon zitte kijken
    dat gevechtssysteem spreekt mij wel aan.
    geen trieste a of x knop aanvallen meer maar dikke combo's,IN EEN RPG!!
    dit word een musthave voor mij :9

    zag je in dat gevechtsfilmpje hoe hij met die 2 daggers omging :D masterlijk gewoon :D

    samen met two worlds en overlord word dit jaar echt :thumbs:PERFECTO:thumbs:
     
  14. Subwoofie

    Subwoofie Jaaaa, wat dan?

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    Jaa echt geweldig. Overlord weet ik nog niet of ik die haal. Hoop dat er meer filmpjes komen of een demo van Elveon :)
     
  15. StreetSamurai

    StreetSamurai HAMMERTIME!

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    jazeker.
    op IGN.com staan ook gameplayfilmpjes van Elveon in de vroege fase
    dus schrik niet van de graphics want die zijn alleen maar mooier geworden :D
    heb dr echt zin in8)
     
  16. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    8)8)8)8)8) zie deze game nu pas voor het eerst!! en wat ziet dit er ongelofelijk vet uit zeg!!!!! deze game ga is dus nu zeker in de gaten houden, vooral vet dat er een multiplayer functie in zit!!

    waneer is de release?????
     
  17. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Insidegamer zegt Q2 2007, dus dan zou hij nu al uit moeten zijn of binnenkort uit moeten komen, maar dan is het wel raar dat er nog geen preciezere releasedate is, mss dat de release vertraagd is?
     
  18. Shapes

    Shapes Active Member

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    Het gaat echt geen tweede kwartaal meer worden. Het laatste nieuws van dit spel kwam van de GC in 2006 en dat was in november. Ik volg dit spel al sindsdien en er is helemaal niks (naast een klein interviewtje) aan nieuws voorbijgekomen.
     
  19. Subwoofie

    Subwoofie Jaaaa, wat dan?

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop niet dat het een tweede Two Worlds word voor wat betreft de releasedate =(. Two Worlds is onderhand al tig keer uitgesteld|:-
     
  20. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    mmh, zo te horen hoe het gaat met de release van de game is het niet al best, Q2 07 lijkt me wel relaxt, maar wel sterk, want dat is ook bijna voorbij, ik wacht t maar af, lijkt me echt een dope game!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina