Hij ligt vandaag in NL toch nog niet in de winkels?? Heb er ook wel echt zin in zeg Medieval II Total War vond ik ook erg leuk!
Vandaag op steam idd. Je hebt ook wel kans dat ie morgen al in de winkel ligt, in ieder geval vrijdag (de 6e)
Je weet toch uit ervaring dat veel games al een paar dagen voor de release al in sommige winkels liggen
Ja dat is wel waar inderdaad. Nouja dan nog maar eventjes wachten hoor, ik heb wel geduld. Heb Anno 1701 weer onder het stof vandaan gehaald
Even demo gespeelt, draait op hoogste setting soepel . Alleen het laden duurt dan 5 min. maar dat lag toch grote deels aan de demo? (dat alles ingepakt blijft). Heb er iig zin in. Computer trekt het goed. Misschien de hele grote battels niet op aller hoogst, maar dan maar standje minder he.
Hehe, ook een klassieker. Inmiddels begon mijn stad te muiten, omdat bepaalde grondstoffen ongelofelijk ver van mijn stad vandaan waren dus was dat niet te doen voor mijn scheepjes... Wel een supergame zeg !!! Vooral die piratenstad: Tortuga
W00t Ik heb hem net bij Bart Smit gehaald, en er meteen Medieval 2 Gold Edition bij gekregen voor 50 euro
Hier speel ik de zee tutorial op high, met nog wat AA en AF aan. Spel loopt zeer soepel (niet alleen in tutorial ), denk dat ik ultra zo maar ga proberen
Ik heb hem besteld voor maar 25 euro bij thehut.com! wel een weekje wachten nog maar dat heb ik er wel voor over Kan niet wachten!
Echt leuk die road to indepence, alleen zijn de zeeslagen best pittig. Ben nu bezig een vloot aan het bouwen. Wel jammer dat de artillry totaal niet op kan tegen de mortar units. Die zijn het goedkoopst en hebben de beste range en kannonsoorten, 4 mortars schakelen alles uit, niet echt gebalanceerd tegenover andere artillary.
Oke dat is klote man! Bedankt dat je het even laat weten en succes PS als je hulp wilt moet je ietwat meer informatie geven
Hmm ziet er raar uit , voldoet je pc ruim voldoende aan de minimale systeemeisen? Het kan ook gewoon zijn dat je videokaartdrivers ge-update moeten worden? Gisteren met de Verenigde provincien (Nederland) gespeeld... In de eerste turn meteen Vlaanderen aangevallen, de Spanjaarden verslagen die daar gelegerd waren... Wel gezien dat Frankrijk geallieerd is met Spanje... niet gedacht dat Frankrijk meteen zou aanvallen... resultaat Europa: Vloot vernietigd, overgebleven leger in Vlaanderen gedood, Vlaanderen nu in Franse Handen, een redelijk groot Frans leger belegerd nu Amsterdam... Met als verdediging maar 1 generaal en 1 kanonunit, rest laat zich raden Hehe, moet er dus nog even inkomen, na Rome total war... Van de glorieuze 17de eeuw was bij mij niet veel te zien
Haha, vet Zodra ik het spel binnenheb eerst maar mijn diplomatiek goed regelen en wat bondgenoten maken voordat ik frankrijk en spanje ga kapotmaken B)
Vergeet niet te researchen. Net pas uitgevogeld hoe en wat je het effecients kan researchen Scheelt een hoop verloren slagvelden
Ja, je moet zo snel mogelijk rank-firing researchen, dan schieten ipv van alleen je voorste rij soldaten ook de 2e en 3e rij, dat geeft dus 3x zoveel vuurkracht, ik own iedereen daarmee