Like Quintus said : Rallisport Challenge spelen op een breedbeeld TV + Dolby Digital Set vanuit een luie zetel is toch een fijner gevoel dan via een klavier op een monitor te spelen. Of als je thuis geen netwerk hebt, kan je moeilijk 4 Player split screen spelen met je vrienden. Laten we maar zwijgen over hardware-conflicten zoals met 3d-kaarten e.a. Op de XBox weet je tenminste dat alles soepel draait en dat je Xbox zwaar genoeg is.
Ik ben het helemaal met jullie eens hoor! Maar heb deze thread geopend omdat ik toch denk dat veel mensen besluiten niet de X-Box te kopen omdat een spel wat ze willen toch wel op de pc verschijnt. En dat vind ik zo jammer, want het poorten naar de pc van hits als Halo werkt gewoon negatief voor de X-Box verkopen. Is hetzelfde dat ik destijds een N64 kocht puur en alleen voor Zelda. Was dat spel ook op de pc verschenen, dan had ik nooit ide N64 aangeschaft.
true. ONLY ON XBOX moet ook in de toekomst gelden, anders is het misleiding. als je echter halo 2 straks online vanaf je pc tegen xbox gamers kan spelen, is het wel weer goed voor het succes van online gaming (meer spelers) en dus indirect voor de xbox... het is maar hoe je het bekijkt.