Na elke boss gevecht, en na een aantal gewone gevechten ^^ En ik krijg die *** vogel/vrouw maar niet dood
heeft bijna niemand dit zeer ondergewaardeerde spel dan? hij is echt heel leuk. zit nu op 50% in dat desertstadje.
Ik heb het spel een weekje geleden weten te bemachtige door te ruilen tegen Saint's Row (niet mijn ding). En ik moet zeggen dat ik aangenaam verrast ben! Dit is echt mijn soort rpg, een beetje een ff-gevoel in een idemdito omgeving. Leuk!
ook ik heb saints row, maar vind dit spel toch veel leuker. Vind het er ook zeker mooier uit zien om mijn normale breedbeeld tv. Vond saints row erg tegenvallen...
gaat zeker aardig wat tijd in zitten, zat volgens mij nu op 22,5 uur ofzo. maar hij blijft wel leuk. Hoop gollems ook te verzamelen.
Hij blijft ook wel leuk. Toen ik hem uitspeelde zat ik toch wel op een uurtje of 55 (misschien zelfs wat meer) en eigenlijk had ik toen zoiets van "he jammer, nu al". Er zijn alleen helaas niet echt veel side-quests, mocht er een deel 2 komen en daar hoop ik wel op, zou het gaaf zijn als ze daar wel wat meer mee doen. Ik vond het in ieder geval een leuke RPG.
Ik vind het ook een super RPG, van de kleine foutjes heb ik total geen last. Ook erg overdreven dat iedereen het zo super irritant vind dat je steeds bij het handje wordt genomen met de 'a' knop. Dit is misschien 'maar' 5 keer. Het enigste wat ik wel erg irritant vind is dat je gewoon recht naar je doel loopt. Zoals al gezegd bijna geen sidequests. Terwijl ik net in Junk city en in het dorpje net voor kyoto city ben (ben naam kwijt). Dan geven ze aan dat je eerst wel even het dorp kan verkennen. Terwijl er gewoon niks te doen is!
idd, geen sidequests, maar dat is denk ik ook omdat de hoofd verhaallijn al lang genoeg is. Het is duidelijk en het verveelt geen moment.
Krijg die phoenix vogel ofzoiets met yukie niet dood....-.-'' Nog tips hoe of wat? Bij de flower field!! Als je die dood krijg de achievements Deja vu?!! HELP
Tjah, als ik zelf ergens niet verder kom, koop ik als ik TB over heb veel Skill items. Waarbij je 1200 SP krijgt. Die allemaal aan Atsuma geven. Zorg dat je eerst even een paar rondjes in het flower field rondloopt zodat je EX op 100 zit. 2 รก 3 keer achter elkaar die 'goede' EX aanval doen. Atsuma beschermen met Karin. Healen en Reviven indien hij gedood is. Hoop dat je hiermee verder komt!
Ik zit nu op 45%, op weg naar Junk City. Heb nog nooit last gehad dat ik ergens niet verder kwam, loopt lekker door. Vind het een best goed spel, het overteft mijn verwachtingen.
Weet iemand waar ik mijn golems een beetje goed kan levellen, want ik heb die legendary golem verslagen in dat flower field maar die is pas level 4 en kan nog niet eens aanvallen doen kan ik daar het best die skill gems voor halen? De desert was trouwens best kut. op een gegeven moment was bijna iedereen op 0 en moest ik met 3 mindere golems en atsuma met health 1 die ninjachick redden... was wel even lastig. Maar wel een super spel zeg
Spoiler Die sfinx is trouwens niet goed hoor... Als je daar veel moeite voor gaat doen, kom je bedrogen uit. Maar op jou vraag; Ik ga soms om echt te levellen een tempel in. Wind Temple, Fire, Temple Earth temple etc. Maar daar zitten wel sterke beesten... En anders kan je het gewoon op een willekeurige plek doen, gewoon heen en weer blijven rennen.
Heb het spel ook, vind het wel leuk alleen RPG spellen zijn niet mijn ding. Ik vind het echt zo'n Japans spel, wat niet erg is ofzeau, maar ik houd er gewoon niet van. Voor RPG fans etc. is het een leuk spel.