het begint nu echt irritant te worden dat hele " caught off guard " gedoe zo overleef ik het niet eens 5 minuten weet iemand wat ik kan doen ..??
Caught off Guard? Wat is dat? Dat aan het begin van het gevecht de tegenstander als eerste mag aanvallen? Dat heb ik bijna nooit gehad. Alleen als ik te vroeg naar een temple ging... Of bij eindbazen.
Iemand nog tips voor de eindbaas? Heb het een keertje tegen haar opgenomen, maar ik ben nu toch maar even gaan levelen. Straks weer eens proberen
heb hem gisteren gekocht voor 15 euro iemand had hem geruild en ze konden hem niet meer voor de volle prijs in de winkel zetten maar tot nu toe een leuk spel
Door die stem heb ik het spel uitgezet en niet meer gespeeld Irritant figuur zeg (N) Voor een goeie RPG zal je moeten w8 op Blue Dragon.
Erg overdreven vind ik dit hoor. Door 1 stem een spel helemaal niet meer spelen? Zet het op z'n minst op Japans of gewoon het geluid uit . Dan blijf ik het nog steeds een goed spel vinden.
heb vandaag het spel gekocht, de 1e 2 uurjtes van het spel dacht ik eerst even van OMFG wat heb ik gekocht.. maar nu ik door het begin heenben begint het echt een GAAF spel te worden Alleen een klein vraagje Defeat Queen of Ice in the Sealed Ward die archievement... moet je diegene dan verslaan direct van bij het begin van het spel (als je miss net 30sec bezig bent) of is het pas later in het spel?? en edit: Aangezien ik gehoord heb dat deze game vrij lineair is (geen sidequests enzo, not that I care.. deze game is gewoon vet ) Zijn er archievements die je mis kan lopen??
Nope, je kan gewoon het spel uitspelen en na elke "belangrijke event" krijg je een achievement. Speel je het spel uit en je hebt 1000/1000.
K thanks, Ik vind deze game zoooo underrated!! de game is gewoon kapot vet enige wat jammer is, wat het leuker had gemaakt.. is een archievement van bv 200 punten als je alle golems behaald! EDit; en de monsters/spelers die je niet actief in je taem hebt.. krijgen die ook training? (enzo ja gewoon volle of??) want soms zie ik die ook gewoon lvlen...
de battles zijn wel erg leuk alleen soms lijkt het alsof de teksten door een 12 jarige is geschreven zo slecht dus
aah ok thx! SP punten is voor parameters en skills toch? gaan je parameters ook omhoog als je levelt? of alleen met sp punten? Gaat je karakter er uberhaupt op vooruit als hij levelt of??
Als je levelt kan je nieuwe skills kiezen, verder gaan je stats omhoog als je SP punten gebruikt. Ik weet dit niet zeker maar ik dacht het wel, ik heb zoveel rpg's gespeeld de laatste tijd
Ik hou wel van Japanse shit (N3 vond ik te gek), maar niet echt van Turn Based RPG's...dan is dit toch eig. niks voor mij?
Heb EA uitgespeeld en vond hem best tegenvallen. Ik kreeg een deja vu gevoel bij heel veel zaken. Als je van EA uit zou gaan zou je kunnen denken dat het RPG genre maar weinig geëvolueerd is in de afgelopen jaren. Random encounters zoals in deze game kunnen toch echt niet meer (en het liefst laat ik ook het kapot slaan van dozen voor loot graag achterwege). Gelukkig komen er nog games uit die wel wat meer vooruitstrevend zijn; ik heb daarom ook hoge verwachtingen van Dragon Blue.