1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Enchanted Arms

Discussie in 'Algemeen' gestart door SoulFighter, 19 okt 2005.

  1. Nyari

    Nyari Bullets Included...

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    Hiervoor moet je de volledige Holy Beast Shrine doen en dit kan wel even duren...

    Ik dacht trouwens dat de endboss van deze game immuun was voor die special attack van Omega :x
     
  2. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    vast wel. Ben even haar naam kwijt, is zo lang geleden maar die Cowgirls heeft ook een schiet aanval die de HP van een vijand naar 1 brengt en dat werkt ook niet op bosses
     
  3. Juugen

    Juugen Active Member

    Berichten:
    604
    Leuk Bevonden:
    0
    Omega werkt toch echt op elke eindbaas in tegenstelling tot Sniper shot.

    En Holy beast shrine is binnen een uur te doen (No encounter skill) en alle bazen in Holy beast shrine zijn niet immuun tegen Sniper shot dus die zijn ook makkelijk te doen
     
  4. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.658
    Leuk Bevonden:
    4.776
    Net de game binnen gekregen, en ben er tot nu toe best over te spreken. Nee de graphics zijn niet denderend maar ook zeker niet slecht. Zelfs die blonde k#t homo (nee ik heb niks tegen homo's maar je kan je wel enigszins normaal gedragen :+ ) vind ik met japanse stemmen best ok... Sort of... :D
     
  5. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.658
    Leuk Bevonden:
    4.776
    I need help!!! Kortom open even spoilertje en help een arme gefrustreerde jongen :+

    Ik heb net ouka verslagen in de hideout... Dat is waar yuki zich bij je voegt. Nou moet ik cluess verzamelen over wie de rat is (de giechelende oude gast) en Raigar is net opgesloten. Ik heb nu met iedereen minstens 3 keer gepraat en er gebeurt nog steeds niks... Als dit een bug is frisbee ik de game mijn raam uit want dan moet ik echt fucking veel overnieuw doen :mad: Dus heeft iemand een idee?
     
  6. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.455
    Leuk Bevonden:
    858
    Zo, een bijna 4 jaar oud topic kicken :)

    Laatst deze game eindelijk eens aangeschaft. Kort mee begonnen en ben er erg enthousiast over! De grid met movement is even wennen en vind de menu achtergrondjes best druk, maar voelt wel aan als een echte JRPG. Ben benieuwd wat de komende 50 uur gaan brengen :D

    Iemand nog punten waarvan je zegt; daar moet je echt rekening mee houden?

    Edit: Dit topic staat volgens mij nog op de verkeerde plaats :+
     
    Laatst bewerkt: 17 mei 2014
  7. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.658
    Leuk Bevonden:
    4.776
    Haha dat is lang geleden :p Erg leuke en ondergewaardeerde game inderdaad!

    Verstuurd vanaf mijn SM-T210 met Tapatalk
     
  8. Fullmetal Alchemist

    Fullmetal Alchemist Retro Freak

    Berichten:
    154
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog maar net 1 achievement gehaald, maar het spel heeft genoeg potentie om mij te laten spelen. Nadat ik een paar andere gespeeld heb.

    Makoto is vreselijk irritant... Geen hekel aan homo's hoor, maar hij is gewoon serieus vervelend.
     
  9. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.455
    Leuk Bevonden:
    858
    Zo, het begin was even een beetje saai intro. (Prachtig, al die tutorials bij elk obstakel waar je alleen maar op A hoeft te drukken haha!).

    Maar nu begint het lekker op stoom te komen. Het verhaal (en de gameplay) doet me echt denken aan FFVIII, dat is een goed teken want dat is mijn alltime favoriete RPG. Alleen de grid is uiteraard anders. Al een paar leuke bossfights gehad en ridicule golems gevonden om te houden.

    Handig dat iedereen levelt, ook al speel je niet met ze.

    Enige twee minpuntjes zijn Makoto (pff, wat een figuur, begint wel langzaam te wennen maar toch....) en de battle theme is niet helemaal mijn ding. Aangezien je die wel veel hoort is dat nog wel lastig.

    Verder echt een heerlijke game, snap niet waarom ik deze niet eerder heb gespeeld.
     
  10. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    De eerste game die ik op 100% had op de 360. Ook mijn eerste jRPG. Leukee combat in deze game!
     
  11. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.455
    Leuk Bevonden:
    858
    Volgens mij krijg je deze 100% na uitspelen toch? Dan wordt het ook mijn eerste 100% (retailgame) :+ Hoogste daarna is MW2 met 990 GS :p

    Niet echt een achievement hunter haha.
     
  12. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Je moet er wel een paar extra bosses voor doen in aparte dungeons
     
  13. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.658
    Leuk Bevonden:
    4.776
    Haha zat voor de gein weer eens wat filmpjes op youtube terug te kijken, wat was de dialoog toch tenenkrommend slecht in deze game 8)
     
  14. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.455
    Leuk Bevonden:
    858
    Haha, ja daar moet je wel even doorheen prikken :+ Alleen Toya is wel oke.... mooie is wel dat hij van ALLES "een boek heeft gelezen of een foto heeft gezien" Haha, wat een wiseguy!
     
  15. Fullmetal Alchemist

    Fullmetal Alchemist Retro Freak

    Berichten:
    154
    Leuk Bevonden:
    0
    Yeh, deze game heeft maar 1 missable achievement (pas helemaal op het eind) maar voor de rest is het een zeer easy 100%. Zal denk mijn achtste worden ofso :3
     
  16. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Raar dat deze thread in gaming algemeen staat :eek:
     
  17. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.459
    Alles is handmatig overgezet toen het forum opnieuw werd ingedeeld. Er zal af en toe nog wel eens een verdwaalde oude thread bestaan. :+
     

Deel Deze Pagina