Enchant Arm heeft een matige 29/40 gekregen van Famitsu Xbox, het japans magazine. Als je weet dat DOA4 39/40 heeft gekregen, dan is dat cijfer toch wel erg matig. Maarja, deze game wordt misschien nog niet eens in Europa/Amerika gereleased.
Mha, het ziet er wel vet uit, maar ik hou niet zo van dat hele ff stijltje. Maar tog jmmr dat hij alleen in Japan uitkomt.
Ik zit nu wel op de Lik-sang site te kijken en ik wou hem erg graag bestellen maarja ik heb nu dus 1 Probleem... kan hij wel op onze Xbox's gespeeld worden? want ik las dat hij Japan-Only was dus hij komt hier niet uit
Hij kan niet op onze doos gespeeld worden ... hij is niet regio vrij ... dus je hebt een jap xbox 360 nodig
Hmm, bij Gamespot zelf las ik dat iemand op zijn US Xbox gewoon de Game kan spelen. en iemand op IGN zei weer dat hij Regio-Vrij is en dan weer iemand dat hij niet op de USA/PAL Xbox 360's kan gespeeld worden dus het is verwarrend Alright 3 man op Gamespot zei precies het zelfde ik hoop maar dat er zo'n Import Disc eens voor de 360 zou uitkomen gaat veel makkelijker
En daarbij nog een spoedcursus Japans erbij nemen om ook maar iets van het spel te begrijpen.... Vind het verder wel een interessant spel....ben wel een RPG freak... Wacht wel op een EU release.
Ah Thanks., mja het is wel vaag dat Sommige zeggen dat hun het op hun USA Xbox 360 het spel spelen... Edit: ik weet niet hoor maar volgens mij komt dit Spel aleen maar in Japan uit omdat IGN op de Release heeft staan van Japan-Only
Klopt .. deze game gaat niet naar europa ... Ik zit nog altijd op Phantom Dust te wachten ... maar ja Europa hebben ze overgeslagen
Zag laatst een Japanner deze game al spelen, hij zal al wel uit zijn . Kon alleen nix van de Archievements omschrijven, mijn japans is ook niet alles Video en Plaatjes Weet niet of die al is gepost....
Eerste review is binnen: http://www.gamerankings.com/htmlpages2/928678.asp Korte samenvatting: Leuk en veel potentieel, maar te vroeg op de markt gebracht.
Kijk eens op p.2. Famitsu had hier in januari al een 29/40 aan gegeven, veel bijzonders is het niet blijkbaar.
Ik vind het er anders behoorlijk goed uitzien. Ik snap niet waarom ze niet de optie om de japanse stemmen er in te laten hebben gehouden. Kan ik Ubisoft niet een mailtje sturen als suggestie? (Ben echt gek op de Japanse taal )
deze game was ik helemaal vergeten Deze game gah ik zekker halen omdat er geen games zijn op de 360 van dit gerne En turn based rpgs zijn vet