waarom begint iemand nu al over achievements van deze game? is er al een review (in het engels van de japanse versie uit?)
Ja ik ben ook erg benieuwd, want deze game lijkt me toch wel heel cool. Ik zou het echt jammer vinden als ze de game hebben afgeroffeld.
kut zooi!!, ik had zoveel verwacht van deze game !! Ik hoop dat de europiaanen hem wel goed vinden, je weet het maar nooit me die gekke jappen
Nieuw Japanse stijl RPG die 7 september exclusief op de 360 zal uitkomen. Ik weet niet wat ik ervan moet verwachten, maar het lijkt mij wel een vette game. VERHAAL De jongen Atsuma opent aan het begin van zijn avontuur onbewust een mystieke zegel en hierdoor ontwaakt hij de slechte Devil Golem: een sinistre humanoïde vernietigingsmachine meer dan duizend jaar geleden ontworpen tijdens de Golem War. Help Atsuma om sterker en krachtiger te worden en gebruik de ‘goede’ Golems om de Devil Golem te verslaan! Doe het licht uit, neem een controller in je handen en begin aan de meest indrukwekkende ervaring van je leven! KENMERKEN Beleef een meeslepend RPG avontuur en verdiep je in een wonderlijke wereld rijk aan fantastische graphics en unieke karakters. Speel als Atsuma, een enchanter in opleiding en ontwikkel je naar de beste enchanter van de wereld! Stort je in spectaculaire gevechten en geniet van meer dan 50 uur gameplay Leer nieuwe strategische vechttechnieken en vergroot je magische krachten. Ontwerp je eigen Golems, kies uit meer dan 100 aanpasbare Golems met verschillende persoonlijkheden en unieke kenmerken. Fast-action gevechtsysteem: een makkelijk te gebruiken interface, waar je je vechtkunst steeds kan verbeteren en de bewegingen van je karakters nog sneller kunt uitvoeren. Head-to-head gevecht: log in op Xbox Live® en daag andere spelers uit. Ervaar de sensatie van Versus Mode gevechten en verdedig je positie online met je beste karakters! ACHTERGROND Één van de meest succesvolle next-generation RPG games uit Japan komt nu eindelijk naar Europa! Van de makers van Otogi: Myth of Demons. Exclusief ontworpen voor Xbox360 Play Magazine geeft hem een rating van 80%
lijkt me echt een super spel... alleen twijfel ik nog steeds wel een beetje aangezien hij niet echt hoge cijfers kreeg in japan... Toch denk ik wel dat ik m ga halen. Vooral omdat er nog helemaal geen rpgs te vinden zijn op de 360.
hebben jullie die al de trailers gezien op www.xboxyde.com Die zijn zeer vet, alleen er is een character die me niet aanstaat, die fagget met die saxefoon... (of is het een wijf??)
Ik ben wel onder de indruk van de game. Maar komt hij uit in Europa? In Japan is de game al uit toch? Het is een beetje pokemon-achtig, het combatsysteem. Maar het trekt mij wel, als je jezelf ook in de weide wereld kunt voortbewegen.
Ja, vandaar ál die media en zooi die online komt. Er was voorheen geen uitgever die hem naar Europa of Amerika bracht, maar Ubisoft heeft die taak nu op zich genomen. In Japan is hij inderdaad al uit, verwacht hem hier op 7 september.
Kan je de personages kieze?? Want ik heb beelde gezien dat ze aan het vechte zijn met een golum en dat ie met heel andere personages vecht dan in de trailer Want ik wil niet de heletijd met een of andere vage gast vechten die op een wijf lijkt
Je kunt steeds vier personages tegelijk in je party hebben. In totaal heb je de keuze uit 75 characters.
Ik had net begrepen uit verschillende reviews dat deze game tegenvalt? Vooral dat het laatste stuk van het spel erg gerushed is.
Niet te vergelijken deze twee rpg's ,FF is met geen 1 rpg te vergelijken,FF is the ruler of the rpg's imo,al zijn de characters niet altijd even cool zoals in FFX (sjezus wat een gay die Tidus) en FFXI (alleen maar vrouwen ) In iid geval ik ga EA wel halen,vind de E3 trailer zeer vet.
ik dank Ubisoft op mijn blote knieën voor hun goede daden. Een japanse stemmen + subtitles optie zou idd wel fijn zijn
Ik vergelijk alleen de characters En FF7 en FF9 hebbe juist hele vette characters. FF7 - Cloud Strife,Barret,Tifa,Vincent,Red eigelijk gwn allemaal. FF9 - Die kabouter,Zidane en die Steiner is wel grappig