Yeah, ben in één klap alweer positiever over de game geworden...én over Ubisoft. Er is een nieuw filmpje waarin ze laten zien hoe de voice-over is voor de Engelse versie. Die is niet slecht, maar [en nou komt het] ze hebben de optie erin gelaten om de characters gewoon Japans te laten spreken met Engelse ondertiteling. Ben erg blij hiermee, want Japanners drukken zich gewoon anders uit. Way to go Ubisoft!
Hmm in de N3 thread vroeg ik mij 2 min. geleden al af of dit kon ivm de Engelse taal in N3 en in mijn ogen zwaar zuigt. Geef mij maar die woeste Japanse taal. Idd goed nieuws dit
Hmmz FF 8 had ook coole karakters, Seifer (maar even speelbaar) en Cloud waren stoer en op een of andere manier had ik ook wel waardering voor Zell, de rest van de gang waren softies en sukkels. FFX had ook Kimari en Auron en tidus was ook wel waardeerbaar alleen probeerde ze hier een beetje te veel de metrosexualiteit van mannen door te laten schemeren. Maar ondanks dat je 75 chars heb in enchanted arms hebben deze allemaal niet zon diep verhaal of zelfs geend eel in het verhaal lijn als de characters in een FF game, Waarschijnlijk hebben er maar zes ofzo een verhaal lijn en moet je de rest dus meer zien als summons.
Enchanted Arms komt begin september in Europa (en dus Benelux) uit. En ik zit ook op Phantom Dust te wachten... Heb heel wat uurtjes in de xbox versie zitten :b:
Phantom Dust komt niet naar de Xbox 360, hoogstens als backwards compatible [dus als je hem gespeeld hebt, heb je er niks aan]. Daarbij is het bericht van Fardo van oktober 2005 toen de game Enchanted Arms nog niet aangekondigd was voor Europa en er geen uitgever was die dat ging doen. @ Kasumi: Er zijn previes genoeg te vinden op het internet.
Ff mierenneuken... Het is Squall en niet Cloud in FF8... Maar het is beter om niet te vergelijken met Final Fantasy. Zeg nou zelf; wat kan er tippen aan FF7? Als Enchanted Arms half zo goed is als FF7 wil ik hem al hebben!
Hoezo altijd als de school weer begint? Anyway, heb net wat dingen over het spel gelezen en het klinkt wel goed Een RPG op de 360 kan geen kwaad. De originele Xbox werd ook niet overspoeld met RPG's. Het vechten met die 12 vakjes (3 bij 4) lijkt me wel aardig.
je hebt gelijk was squall, zijn attitude beviel me wel maar inderdaad ff7 was heel goed en als ze zoiets zouden uitbrengen nu zouden de grapichs me geen hol schelen.
same here... maar blijf toch nog stiekem hopen op een next gen FFVII remake Helemaal na het zien van die FFVII Techdemo.
ziet er goed uit een ik hou wel van zulke rpg spellen nou maar hopen dat er meer van zulke spellen uitkomen
Reactie van mijn zoon (8 jaar): lijkt op een kruising van de slechterik en cloud van Final Fantasy The advent children
De laatste dagen begin ik een beetje te twijfelen over aanschaf. De gevechten zien er best saai uit, om het maar niet te hebben over de characters. Die hebben op het oog weinig charisma. Ik denk dat ik mn geld nog even op zak houd totdat ff later de echte toppers verschijnen (in mijn ogen de spellen in mn sig)