1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Enchanted Arms

Discussie in 'Algemeen' gestart door SoulFighter, 19 okt 2005.

1. swordman

swordman Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    k vin t er nog steeds geinig uitzien koop dit ook wel

2. C3LL-NL

C3LL-NL Seriously easy goin'

Leuk Bevonden:
    0
    Komt er nog een demootje van op live of een trailer binnenkort?

3. perfectbas

perfectbas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    is er zo weinig animo voor deze game dan?

4. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    voor mij nog steeds een game die ik ws ga halen en met mijn zoon ga clearen :)

5. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ziet er wel gaaf uit, ik ga alleen nog even wachten voor dat ik echt 100 % beslis of ik m ga nemen, bijvoorbeeld op een demotje of wat meer trailers, is het al bekend wanneer die uitkomt in europa dan..?

6. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Ik denk dat ik hem ook gelijk haal hoor. Het is geen super topper waarschijnlijk maar stoer genoeg.

7. kenshin

kenshin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    had eigenlijk al een demo verwacht

8. perfectbas

perfectbas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nieuwe filmpje op xbox360.ign.com ziet er ook weer erg leuk uit :)

9. Edris

Edris Gamechick

Leuk Bevonden:
    0
    Release date:
    US: August 29, 2006
    Japan: January 12, 2006
    Europe: September 7, 2006

hoe zit het nu met de audiotrack? hopelijk is ie in't Japans. Had een trailer ervan met daarin dus "With Japanese audiotrack" maar vind het helaas niet terug.

btw zou de topic titel aangepast kunnen worden naar "Enchanted Arms"? geen wonder dat ik de topic niet vond via de search...

10. final fantasy

final fantasy FF lover

Leuk Bevonden:
    0

11. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    In Japan heet de game Enchant Arms lijkt het wel. En over die audiotrack, worden daar dan ook de stemmen mee bedoeld?

Ik vraag me daarnaast af of deze game niet regiovrij wordt......

12. Edris

Edris Gamechick

Leuk Bevonden:
    0
    ook op gamemania:
    Verwachte Release Datum 07.09.2006

dus zal het wel kloppen

13. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.442
    IGN heeft Enchanted Arm een 7.6 gegeven. Ze hebben dezelfde zaken als voorgaande reviews opgemerkt over deze game. Lineair, minder polished en interessant tegen het einde van het spel, teveel gevechten, shallow characters en je wordt als een kleuter aan het handje gehouden. Ook het verhaal wordt weinig interessant verteld.

Daar staat tegenover dat het spel er wel mooi uit ziet, vooral in het begin. Ook heeft Ubisoft de Japanse voiceacting erbij geleverd (de Amerikaanse stemmen zijn echt slecht, dus je kunt maar beter meteen overschakelen). De gevechten zijn best interessant en erg flashy. Mooie filmpjes. Quick- en autocombat (dus je kunt veel gevechten overslaan). Interessante bosses. Het verzamelen van de golems is leuk. En als laatste is de online feature wel aardig (maar heeft nog meer polish nodig).

IGN eindigt op een 7.6 . Redelijk hoog toch nog.... maar toch weet ik nog niet of ik deze game ga halen, zeker niet als ik bovenstaande goede en minder goede punten voor mijzelf lees. Ik hou niet zo van lineaire games (de wereld "verkennen" is er niet bij) die mijn handje vasthouden en alles (maar dan ook alles) proberen duidelijk te maken in tooltips en popups. Zelfs de puzzels worden voorgezegd in deze game. Bleh. Verder maakt het mij niet zoveel uit dat het verhaal cliche is (welk verhaal in een game niet?), maar het wordt ook niet bijster interessant verteld volgens IGN, dus dat vind ik zeker ook een minpunt....

Ik hou de reviews nog zeker in de gaten, want ik ben er wel aan toe om een leuk RPGtje te spelen met 360 graphics. :)

14. Tecnomic

Tecnomic Guest

Dan ben je bij dit spel niet bij het juiste adres, want de game wordt door vele magazines bestempeld als niet ''next-gen waardig'' ;)

15. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.442
    Hehe, geef mij een definitie van "next-gen". ;)

Nou ja... geef toe, sommige plaatjes van deze game zien er best goed uit. Ik heb in ieder geval pics gezien van de scenery en battle animations welke er best strak uit zien. Maar goed, daar hebben we reviews voor. Ik hoef deze game niet te kopen, maar wie weet word ik positief verrast. Ik hoop het, maar zo niet dan mis ik ook niks.

Laatst bewerkt: 31 aug 2006
  16. kenshin

kenshin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij ziet het er niet veel beter uit dan sudeki van de xbox kwa graphics ben benieuw wat gamespot ervan vind

17. Edris

Edris Gamechick

Leuk Bevonden:
    0
    ik ga hem sowieso eerst huren. heb al een miskoop gedaan. crash twinsanity, aangeraden door mijn broer omdat ik crash grijs gespeeld heb op de PS2. Dus 55€ afgedokt, 1x gespeeld, wil ie terug in de winkel verkopen 1 week later krijg ik er nog 4€ voor :mad:

nou ja, dus eerst het spel huren als ik geen demo kan spelen.

18. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.442
    Spellen huren? Waar doe je dat dan? Die mogelijkheid heb ik volgens mij totaal niet in de buurt.

19. Edris

Edris Gamechick

Leuk Bevonden:
    0
    bij de gamemania in België ;)

20. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ook hier in Groningen gewoon bij mijn videotheek. Eerste dag 3,50 en daarna 50 cent per dag :thumbs:

Deel Deze Pagina