IGN heeft Enchanted Arm een 7.6 gegeven. Ze hebben dezelfde zaken als voorgaande reviews opgemerkt over deze game. Lineair, minder polished en interessant tegen het einde van het spel, teveel gevechten, shallow characters en je wordt als een kleuter aan het handje gehouden. Ook het verhaal wordt weinig interessant verteld.
Daar staat tegenover dat het spel er wel mooi uit ziet, vooral in het begin. Ook heeft Ubisoft de Japanse voiceacting erbij geleverd (de Amerikaanse stemmen zijn echt slecht, dus je kunt maar beter meteen overschakelen). De gevechten zijn best interessant en erg flashy. Mooie filmpjes. Quick- en autocombat (dus je kunt veel gevechten overslaan). Interessante bosses. Het verzamelen van de golems is leuk. En als laatste is de online feature wel aardig (maar heeft nog meer polish nodig).
IGN eindigt op een 7.6 . Redelijk hoog toch nog.... maar toch weet ik nog niet of ik deze game ga halen, zeker niet als ik bovenstaande goede en minder goede punten voor mijzelf lees. Ik hou niet zo van lineaire games (de wereld "verkennen" is er niet bij) die mijn handje vasthouden en alles (maar dan ook alles) proberen duidelijk te maken in tooltips en popups. Zelfs de puzzels worden voorgezegd in deze game. Bleh. Verder maakt het mij niet zoveel uit dat het verhaal cliche is (welk verhaal in een game niet?), maar het wordt ook niet bijster interessant verteld volgens IGN, dus dat vind ik zeker ook een minpunt....
Ik hou de reviews nog zeker in de gaten, want ik ben er wel aan toe om een leuk RPGtje te spelen
met 360 graphics.
Klik om te vergroten...