1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Enclave of Hunter the Reckoning?!?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Scotch, 9 aug 2002.

  1. Scotch

    Scotch Magic Tape

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vanmiddag Prisoner of War gehaald maar tis toch niet helemaal mijn game.. ik dacht dat ik dat sneaken wel kewl zou vinden maar toch niet dus, en de graphics zijn een zware domper voor mij.. ik heb telkens het gevoel op de PS2 aan het spelen te zijn.

    Afijn, ik ga em dus morgen ruilen voor Enclave of Hunter.. jullie meningen over deze twee games?? Wat zijn de grootste verschillen tussen deze twee games?

    Ik zag al dat Hunter multiplayer heeft, dat vind ik wel een voordeel.. alleen ik wil ook goede, lange singleplayer. Welke kan ik volgens jullie het best kiezen??
     
  2. Quen

    Quen XboX LiVe

    Berichten:
    188
    Leuk Bevonden:
    0
    Enclave lijkt mij het vetst ! ik heb gister James Bond gekocht (ik vind hem wel mooi en cool !
     
  3. Eastmaster

    Eastmaster .nl

    Berichten:
    1.778
    Leuk Bevonden:
    2
    Wat voor soort spel is Hunter?
     
  4. Shriko

    Shriko Gamebites.nl

    Berichten:
    2.264
    Leuk Bevonden:
    4
    dat ik dit ooit nog zou zeggen! 8)

    gebruik de zoek functie ofzo, er zijn al heel wat enclave of hunter kopen? topics..

    :{ :{ :{
     
  5. Flamingo

    Flamingo ********************

    Berichten:
    812
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb Enclave gisteren gekocht, hij is inderdaad echt heel gaaf gemaakt. Ben nu bij level 4 maar het enige minpuntje is dat je pas kunt saven wanneer het enclave uitkomt en niet jij.

    Hunter lijkt mij ook mooi die krijg ik vanavond te zien, alleen je hoort wel dat hij iets te makkelijk is en te gauw uitspeelt.

    Prisonor of War heb ik gisteren ook gezien en daar is het ook bij gebleven, ik wilde 'm niet eens spelen.

    En James Bond vond ik zelf geen reet aan, maarja smaken verschillen gelukkig. Ik vond hem mooier op de N64.

    Dus uit deze 4 zou ik zowiezo kiezen voor ENCLAVE.
     
  6. Scotch

    Scotch Magic Tape

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet... ik heb ze ook allemaal doorgelezen, maar ik ben er nog steeds niet uit :{
     
  7. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    In alle revieuws krijgt enclave een slecht cijfer, grotendeels omdat er veel BUGS in zitten.
    En dan (volgens hun) ook echt storende bugs.

    Ik wilde dit spel eerst heel grag hebben, maar heb nu besloten maar ff te wachten.:mad:
     
  8. Alex

    Alex Active Member

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    0
    Hunter is best leuk, nadeel is alleen je hem binnen een week uitspeelt. Enclave heb ik eergisteren gekocht, maar ik heb nog niet gespeeld. Alleen ff de intro bekeken dus ik kan er nog nix over zeggen.
    Als je gewoon de volgende thread doorneemt heb je genoeg info lijkt me: http://archief.xboxworld.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=5146
     
  9. Shriko

    Shriko Gamebites.nl

    Berichten:
    2.264
    Leuk Bevonden:
    4
    alle reviews? Waar heb jij het over?!

    Gamespy 72 out of 100 72.0%
    GameSpot 6.8 out of 10 68.0%
    Games Domain 3.5 out of 5 70.0%
    Xbox Evolved 8 out of 10 80.0%
    My Gamer 4 out of 5 80.0%
    DarkStation 8 out of 10 80.0%
    NTSC uk 7 out of 10 70.0%
    Final Level 3.5 out of 5 70.0%

    Ach jah.. noem ik is wat op he! Check eerst je bronnen maat, alleen omdat Xengamers met een review kwam, die lagde enzo (allemaal bullshit) heeft iedereen een verkeerd beeld van enclave gekregen..
     
  10. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik ken xengamers niet, maar ik las op een onbekende site allemaal minpunten, de OUKXM kreeg hij een 5,6/10 ofzo.
    En ik kijk dan ook weer niet persee naar de cijfers maar naar de tekst, en daar trek ik mijn concludsie uit, en dan was onvoldoende.
     
  11. The Bear

    The Bear ...

    Berichten:
    333
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb beide spellen gezien en vind ze allebei er vet. POW is echt een schijt spel. Die viel me heel erg tegen!! Beetje jammer.
     
  12. Shriko

    Shriko Gamebites.nl

    Berichten:
    2.264
    Leuk Bevonden:
    4
    Eerst heb je het over alle reviews, en nu opeens maar over 2, hmm..

    Elke game heeft minpunten! maar ja..
     
  13. Scotch

    Scotch Magic Tape

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Thx iedereen, ik ben voor Hunter gegaan, mede door de vele reviews die ik gelezen heb van Hunter en Enclave.. bij Enclave lag het eindcijfer telkens rond de 7, bij Hunter rond de 8.. Normaal ga ik nooit zo op cijfers af maar ik moest toch wat kiezen..

    niw, Hunter is dus echt berevet, geile graphics, geile gameplay.. lekker hakken met een hoop bloed samen met je vrienden.. dat is erg aan te raden. :)
    Enclave koop ik misschien nog wel is... als ik weer geld heb.
     
  14. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    Enkele minpunten is niet erg, maar als ze al in 4 revieuws zeggen wat voor grote bugs erin zitten, die echt storend zijn, begin ik te twijvelen.
    Ik wil dit spel best wle hebben, maar ik wacht wel tot iemand hem mij 2e hands wil verkopen
     
  15. Shriko

    Shriko Gamebites.nl

    Berichten:
    2.264
    Leuk Bevonden:
    4
    Over wat voorn grote bugs heb jij het dan de hele tijd?
     
  16. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    Iets wat lag genoemd word: net zoals bij internet, dat je loopt, je in eens stil staat, je dan ineens ergens anders staat.
    (ik zeg wel, ik heb het spel nog niet gespeeld, dus of je er echt last van hebt weet ik niet)

    dat je in de wereld blijft haken

    dat je niet ziet of je je tegenstander raakt of andersom; denk je dat je hety goed hebt gedaan, blijk je bijna dood te zijn.

    als je een bepaals iets moet uirvoeren , en je doet het in een verkeerde volgorde, dan zit je nogal vast in het verhaal.

    En dat was het wel zoon beetje geloof ik:)
     
  17. sirrah

    sirrah wait i'm reloading

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb enclave vandaag uitgespeeld en ik vind hem echt te kick (je moet wel val een moeilijk spel houden) maar hij is echt super kick. En bugs :confused: ik heb er geen gezien. alles perfekt. ik dacht 26 missies (13 licht 13 donker) en 4 maal een bonus game (2 licht en 2 donker (waar bij er ook nog eens 1 bonus missie in drie stukken is. makelijk middel en moelijk))

    voor mij een bijna helo :D :D
     
  18. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    O, das mooi om te horen, interresse om te verkopen of te ruilen?
     
  19. DennisBijl

    DennisBijl Active Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik adviseer je om die spellen gewoon uit te proberen in de winkel.
    Overigens heb in POW geruild met Enclave en dat was een goede beslissing.Leuk spel
     
  20. Jree

    Jree Guest

    Ik ga mijn AUF inruilen .. damn wat een kut spel .. echt zonder dat ik hem gekocht heb . Denk dat ik hem voor Enclave ga inruilen ...
     

Deel Deze Pagina