Ik heb er nog eens over nagedacht, over die review van Xengamers... Maar waarschijnlijk hebben zij een Work In Progress versie ontvangen van de gameontwikkelaar, waarna er nog van alles in het spel kan worden gefinetuned... En het is ook maar één review op het hele web... Moeten we daar wel van uit gaan, vraag ik me nu af... Verder zou het bijzonder stom zijn van de gameontwikkelaar om een vastlopende game op de markt te brengen, je bent dan wat mij betreft zwaar gestoord... Want games maken moet WINST brengen, er moet geld in het laatje klinken... Ik heb dus een beetje mijn bedenkingen tegen die beruchte review van Xengamers gekregen... Welke gameontwikkelaar brengt een game uit met LAG in de offline gameplay... Dat zou toch wel de allergrootste blunder zijn, waar geen gamer intrapt... Dat moet de gamemaker toch wel weten, mag ik hopen... Dus ook al moeten we alert blijven, alle hoop is nog niet vervlogen wat Enclave betreft... Ik durf dat risico wel aan... Ik denk dat ik de game toch ga halen en een halve dag uitproberen... Als dan blijkt dat hij toch gebrekkig is, ruil ik hem denk ik om voor een ander spel... Dat is het minste riskant... Laten we niet enkel en alleen van Xengamers uitgaan, ik vind het zowiezo link om van een enkele review uit te gaan, terwijl het spel zelf nog niet eens uit is... Niet dat dat onmogelijk is, maar toch...
Laatst bewerkt: 12 jul 2002