1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Enclave review! interesse?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bliss123, 10 jul 2002.

1. Wendy

Wendy Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    bohhhhh k vind t spel best wel cool denk ik...maja wie ben ik:confused: :confused: :D :D :D

2. CyberMonkey

CyberMonkey Proud xbox-owner

Leuk Bevonden:
    0
    fuck jammer eigenlijk!
    zag er toch wel goed spel uit!!

Hopelijk is dit niet het verhaal van alle goeduitziende xboxgames (brute force, splinter cell...)

3. Elite_Force

Elite_Force ...

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er nog eens over nagedacht, over die review van Xengamers... Maar waarschijnlijk hebben zij een Work In Progress versie ontvangen van de gameontwikkelaar, waarna er nog van alles in het spel kan worden gefinetuned... En het is ook maar één review op het hele web... Moeten we daar wel van uit gaan, vraag ik me nu af... Verder zou het bijzonder stom zijn van de gameontwikkelaar om een vastlopende game op de markt te brengen, je bent dan wat mij betreft zwaar gestoord... Want games maken moet WINST brengen, er moet geld in het laatje klinken... Ik heb dus een beetje mijn bedenkingen tegen die beruchte review van Xengamers gekregen... Welke gameontwikkelaar brengt een game uit met LAG in de offline gameplay... Dat zou toch wel de allergrootste blunder zijn, waar geen gamer intrapt... Dat moet de gamemaker toch wel weten, mag ik hopen... Dus ook al moeten we alert blijven, alle hoop is nog niet vervlogen wat Enclave betreft... Ik durf dat risico wel aan... Ik denk dat ik de game toch ga halen en een halve dag uitproberen... Als dan blijkt dat hij toch gebrekkig is, ruil ik hem denk ik om voor een ander spel... Dat is het minste riskant... Laten we niet enkel en alleen van Xengamers uitgaan, ik vind het zowiezo link om van een enkele review uit te gaan, terwijl het spel zelf nog niet eens uit is... Niet dat dat onmogelijk is, maar toch... :)

Laatst bewerkt: 12 jul 2002
  4. Tigger

Tigger Master Chief

Leuk Bevonden:
    0
    Tja over reviews gesproken:
    ...alles en iedereen was wildenthusiast over Jet Set Radio...
    De graphics waren echt geweldig (sorry Munch, ben nu eenmaal fan van cellshading) maar de gameplay zoog als een stofzuiger voor mij persoonlijk.
    Idem voor Star Wars Jedi Star Fighter....overal rond de 8 ongeveer maar ik vond hem veel te simpel.
    Gun Valkyrie krijgt bij site A een 9, bij site B een 2, na kopen blijkt het een zeer redelijk tot goede game te zijn voor af en toe een sessie, eentje met veel replayability dus.
    ISS krijg een 5 bij official xbox mag uk....ik heb hem meegenomen naar een Lan avond en heb met alleen die game al 2 extra xbox-verkopen op mijn geweten. (en bij het weggetje gelijk een aantal FIFA-fanaten van hun geloof af laten vallen)

maar even een vraag..hoe gerenomeerd is xengamers?..,nooit van gehoord namelijk en ik surf toch redelijk wat gamesites af.
    ik ga het liefst af op gamesdomain, planetxbox, gamespot.co.uk ,IGN of het ultieme xbox.gamezone.com.....echt een goede site met alle reviews van de grote sites op een rijtje. (helaas xboxworld heeft niet al te snel reviews, het liefst heb ik op de releasedatum al een goede indruk zodat ik hem gelijk kan kopen)

5. Elite_Force

Elite_Force ...

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had er tot voor kort ook nog nooit van gehoord, van dat Xengamers... Of dat nou een professionele website is, weet ik niet... Ze hadden pasgeleden ook een artikel over Final Fantasy XI online voor de PS2... Klonk in eerste instantie wel interessant en kritisch, maar uiteindelijk vind ik dat ze veel te veel hebben zitten vitten op Squaresoft over het online gamen, terwijl dit nog pas net een beetje loopt... Dan kun je eenmaal kinderziekten verwachten... Ik heb persoonlijk niet zo veel vertrouwen in Xengamers, zeker niet als ze een nu al snel een "review" online gooien van Enclave, en er kennelijk op kicken dat ze de enige en eerste zijn... Wie is er nou aan het afraffelen, dat is de grote vraag: is dat Xengamers of de gameontwikkelaar van Enclave??! :D

6. Tr@m$

Tr@m$ inactieve gebruiker

Leuk Bevonden:
    1
    Khad ook al zo;n stukkie bij gamers.nl gepost over WIP.

En volgens mij is Xengamers een soort van online versie van Famitsu, dat kennen jullue vast wel:{

7. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Ik verwacht(te) veel van Enclave, en deze review vind ik zeker heeel jammer.. nu maar hopen dat er snel meer reviews komen die meer duidelijkheid brengen!

8. Elite_Force

Elite_Force ...

Leuk Bevonden:
    0
    ER IS EEN NIEUWE REVIEW beschikbaar van Enclave, en deze geloof ik eerder dan wat Xengamers ervan gebrouwen heeft! Check de volgende link:

http://www.gamespy.com/reviews/july02/enclavexbox/index.shtml

By the way: Gamespy meldt niks over LAG en een Crashende Enclave, dus... Ze vermelden wel wat graphical glitches, maar geven Enclave een totaalcijfer van 72:100 (rating: GOOD)... :+

9. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    /me knuffelt gamespy

10. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Elite_Force!! jij ruled!!!(hoewel ik wel fan van Violater ben whahha=( )

snel posten bij Gamers.nl!! zodat het misverstand uit de weg wordt geruimd

11. Tr@m$

Leuk Bevonden:
    1
    Xengamers: daaro krijgt die een C
    FF denken:
    A+=10
    A =9,5
    B+=9
    B =8.5
    c+=8
    C =7,5

Waarom zouden we dan blij met een 7,2 zijn?

Maak vast een reken fout:p

12. Tr@m$

Leuk Bevonden:
    1
    A=10
    B= 8
    C=6?

Dan ist minder:mad:

13. Elite_Force

Elite_Force ...

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een gereken! :+ Maar cijfertjes interesseren mij geen moer, hoewel je het goed bedoelt ;) Wat voor mij van belang is dat het spel niet vastloopt... :+

En Handeman: Thanx for the compliment! En laat die Violator maar oppassen voor S P A W N... :+

14. Ricobah

Ricobah Gamer 24/7

Leuk Bevonden:
    0
    Xbox-gamers zijn tegenwoordig wel erg snel tevreden :D

15. Elite_Force

Elite_Force ...

Leuk Bevonden:
    0
    Foutje Ricobah, maar ik ben denk ik te onduidelijk geweest in mijn post... Ik bedoel eigenlijk dat ik niet zo heel erg onder de indruk ben van reviewcijfers... Het is maar een indicatie, want ik heb het al regelmatig aan de hand gehad dat een gegeven cijfer voor een spel helemaal niet klopt... Dus dat "erg snel tevreden" is in mijn geval niet van toepassing... En daarbij komt nog dat games en genres een kwestie van smaak zijn... :)

May The Force be with you Yoda...

16. Metsada

Metsada Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    nou een 7,2 pfff ,dat is dus ook helemaal niet geweldig.
    Duidelijk weer een geval van te snel cash willen zien :mad:
    Ze hadden de multiplayer erin moeten laten, desnoods alleen offline mutliplayer, in rune was dat vette fun, maar nee hoor, doe vooral geen moeite, bugh ik kots erop :mad:

17. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    je hoeft het ook niet te kopen hoor, en waarom gaat iedereen altijd op een review af smaken verschillen.

18. Broes

Broes x-user

Leuk Bevonden:
    0
    In dit geval gaat het niet echt om smaak en interesse, maar een game die rammelt aan alle kanten (technisch).

19. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    tja ik heb ook reviews gelezen waarin ze dat helemaal niet vermelden of juist het tegenovergesteld dus jah wie moet je dan geloven?

20. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Ik denk dat de enige review die je mag vertrouwen, degene van jezelf is..

Deel Deze Pagina