1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Enclave review! interesse?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bliss123, 10 jul 2002.

1. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    juist zo denk ik er ook over tenzij er voor een spel echt alleen maar negatieve/positieve reviews zijn.

2. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    ja idd, maar met zulke verschillende, is het echt een game die je moet liggen. En ik denk dat je pas kan weten of een game je ligt als je em zelf gespeelt heb. Veel mensen kunnen een hele andere mening hebben over een game, terwijl je et zelf misschien echt geweldig vind!

Zo zijn er veel ondergewadeerde games, maar ook andersom, games die de hemel ingeprezen worden, maar zelf vind je er geen reet aan...

3. Metsada

Metsada Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ok, de game heeft nu nog het voordeel van de twijfel, en de beste review is idd die van jezelf, maar dan ben je wel 70 ballen lichter...

Dus maar ff afwachten wat het overgrote deel van de reviews gaat zeggen, en anders neem ik het risico denk ik.

4. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    er bestaat ook zoiets als huren hoor ]:-

5. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Ja idd, of ff een winkel inlopen waar een xboxje staat te pronken, en vragen of ze die game erin willen gooien

6. Ricobah

Ricobah Gamer 24/7

Leuk Bevonden:
    0
    I hear you. Snapte wel wat je bedoelde, probeerde alleen even grappig te zijn :D

And with you, my young Padawan..:)

Deel Deze Pagina