Enclave wat een vet actie/adventure is dit zeg!!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Lucky Lenn, 27 jul 2002.

1. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    ok... en nu in het Nederlands? ;)

2. Catscratch

Catscratch Access Peace !

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb die level gedaan met de knight ... heel voorzichtig spelen ... vijanden altijd lokken naar een plaats waar je ze rustig kan afslachten ... shield goed gebruiken.

3. Lucky Lenn

Lucky Lenn Better dead than Red

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo ik heb hulp nodig bij level 7 ik speel met de knight en maak heel veel gebruik van mijn crossbow.
    Ik moet een boek halen maar waar ligt dat?
    Ik ga godverrr steeds af bij bij het gedeelte waar je naar beneden moet lopen en dan staat er om de hoek een assian die vaak op een krat staat zodra die dood is komt er een hele groep direct op je af waar ik helaas af ga.
    I need tips.

4. Catscratch

Leuk Bevonden:
    0
    Ik probeerde die level ook altijd met knight maar het wou niet lukken. Tot ik even de druide geprobeerd heb met die "rook"staf ... van de eerste keer erdoor :)

Dat boek ligt in de kamer met de gesloten deur, de sleutel daarvoor moet je zoeken in het gebied achter het punt waar jij altijd sterft.

5. Lucky Lenn

Leuk Bevonden:
    0
    Welk level ben jiij nu?

6. maximus

maximus loud pipe save lives

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb problemen in level 10.Hoe kom ik aan een 'vuurzwaard' en zijn er andere manieren om dat enorme skelet neer te krijgen.Alle tips zijn welkom.Ik heb momenteel zo'n 4.300 goudstukken.Kan ik dat aantal doen oplopen in die 10 levels?

7. Lucky Lenn

Leuk Bevonden:
    0
    wow zo ver ben ik nog lang niet.

8. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Dus Enclave is eigenlijk best een vet spel?
    k zit te twijfelen tussen enclave en hunter...
    maar hunter heeft een beetje korte speelduur.. wat zeggen jullie?
    misschien heeft iemand een kleine eigen review?

9. Lucky Lenn

Leuk Bevonden:
    0
    enclave!!! en ik heb hunter ook gespeeld.
    Maar enclave zit veel meer achter.

10. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    kheb hunter alleen bij vriend gespeeld.... enclave heb'k zelf..... Maar geloof me... ENCLAVE!!!!!!!!

hunter heeft wel wat.... maar heb je redelijk snel uit, enclave blijft je gewoon verbazen, vette characters, zalige omgevingen, ....
    :D

11. iLLeLogicaL

iLLeLogicaL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is een kei vet spel!!!8)

12. TumTumTum

TumTumTum LoW Wattuppaaa

Leuk Bevonden:
    0
    misschien is dit alleen in het eerste level, maar ik had meer geld nodig dus k d8 ik ga even in de eerste levels geld halen met al mijn zwaardere wapens. blijkt dat ik daar gewoon begin zonder wapen ofzo. misschien dat dit alleen komt door het eerste level, want k heb het verder niergens gprobeerrd, want hier kom je natuurlijk net uit de prison.

13. Catscratch

Leuk Bevonden:
    0
    Level 3 ... van de Dark Campaign wel :)
    De Light Campaign heb ik uitgespeeld ...

14. TumTumTum

TumTumTum LoW Wattuppaaa

Leuk Bevonden:
    0
    serieus? master. zijn de eerste levels van de dark campaign ook weer makkelijk of loopt het gewoon op na de laatste van light?

15. Catscratch

Leuk Bevonden:
    0
    Goede vraag ... het was daar ineens in mijn inventaris. Waarschijnlijk ergens opgepikt ... maar nu ben ik al aan het twijfelen of ik het al wel had in level 10 :confused:

Ik denk dat ik in level 10 gewoon dat Eric's zwaard had ... en pas in level 12 het fireblade.

16. Catscratch

Leuk Bevonden:
    0
    Makkelijk ... de eerste missie was redelijk te doen. De 2e was direct zweten :).

Het rottige is dat de tegenstanders allemaal zwaar armour hebben en het laatste van het laatste qua wapens en schilden, terwijl jij figuurlijk in je blootje begint. Best wel doorbijten.

Het verhaal van de dark campaign neemt de draad gewoon op vanwaar de light is geëindigd. Het zit allemaal heel goed in elkaar.

Voor de mensen die geld tekort komen in Enclave ... er zitten 2 hidden maps in Enclave. Een arena & een shoot-the-goblins level waar je in het totaal een 1600 goudstukken kan verdienen :)

17. TumTumTum

TumTumTum LoW Wattuppaaa

Leuk Bevonden:
    0
    dus je kan zowiezo niet meteen beginnen met de dark campaign? en wqat voor beesten heb je om te spelen (characters)?

18. Catscratch

Leuk Bevonden:
    0
    Nope de dark campaign wordt enkel speelbaar wanneer je de Light hebt voltooid.

Je begint met een assasin (boogschutter) en ik heb in de 2e missie een berserker ge-unlocked. Lelijk mormel dat laatste, maar nog niet mee gespeeld ;)

19. TumTumTum

TumTumTum LoW Wattuppaaa

Leuk Bevonden:
    0
  20. x-freak

x-freak Guest

Wanneer komt er nou een revieuw van Enclave op xbw ,want dat word wel eens tijd :mad:
    Ik wil deze game ook graag kopen !!
    is hij al overal tekoop ?

Deel Deze Pagina